MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
15
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Γυναίκες ή ποδόσφαιρο; Τι έδειξε το πείραμα της Puma (vid)

Love = Football, λέει ένα από τα σλόγκαν της Puma. Οι ιθύνοντες της γνωστής εταιρείας αθλητικών ειδών είχαν την ιδέα να “παίξουν” λίγο με αυτό το κόνσεπτ, και αποφάσισαν να κάνουν μια έρευνα που πραγματεύεται το περιβόητο ερώτημα: τι αγαπούν περισσότερο οι άνδρες, τις γυναίκες ή το ποδόσφαιρο;

Monopoli Team

Την έρευνα ανέλαβαν να πραγματοποιήσουν ψυχολόγοι του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ, με δείγμα 17 άνδρες με μέσο όρο ηλικίας τα 46 χρόνια, όλοι οπαδοί της Νιούκασλ (την οποία ντύνει η Puma) και με ερωτική σχέση τουλάχιστον 5 ετών (πιο συγκεκριμένα, 12 παντρεμένοι και 5 σε σταθερή σχέση), που κατείχαν το ίδιο διάστημα και εισιτήριο διαρκείας για τους αγώνες της αγαπημένης τους ομάδας.

Το πείραμα προέβλεπε να τους δοθεί μία φωτογραφία του “αμόρε” τους και μία της ομάδας, τις οποίες έπρεπε να κόψουν στη μέση, αλλά και δύο πάνινες κούκλες-ομοιώματα που αντιπροσώπευαν τη γυναίκα και την ομάδα τους, από τις οποίες έπρεπε να διαλέξουν σε ποια θα έβαζαν καρφίτσες και θα την κρατούσαν για μία εβδομάδα στο κρεβάτι τους! Την ίδια ώρα, ηλεκτρόδια τοποθετημένα στα πόδια τους, θα μετρούσαν την συναισθηματική τους φόρτιση, ενώ οι συμμετέχοντες θα απαντούσαν και σε σχετικές ερωτήσεις.

Στο -μεταξύ σοβαρού και αστείου- βίντεο που καταγράφει το πείραμα, οι άνδρες που συμμετείχαν σε αυτό μιλούν για την ποδοσφαιρική τους “τρέλα”, ενώ κάποιες από τις γυναίκες τους καταθέτουν και τη δική τους οπτική (δώστε βάση επίσης στην προφορά ειδικά στο σημείο 7:32, στον κεραμεικό νάνο-γούρι με τη φανέλα της Νιούκασλ, και στο τατουάζ Alan-ένα χέρι ψηλά-Shearer).

Τελικά στην “απόλυτη” αυτή αναμέτρηση, νίκησαν οι γυναίκες, για να τροφοδοτηθεί ακόμα λίγο οι σοφισμοί περί κυριαρχίας τού “ωραίου φύλου” σε κάθε πτυχή της ζωής. Παρόλ’ αυτά, ίσως το βίντεο θα έπρεπε να τελειώνει με την προειδοποίηση “don’t try this at home” προς τις γυναίκες. Οποιαδήποτε απόπειρα απόσπασης της προσοχής του ανδρός από την οθόνη την ώρα που παίζει η ομάδα του, θα μπορούσε κάλλιστα να οδηγήσει σε νέο τεστ, για το ποια make-up καλύπτουν καλύτερα το σημάδι από μια ακούσια, ενστικτώδη σφαλιάρα.

Αργυρώ Σταυρίδη

[iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/SYzYkbNNJD4″ frameborder=”0″ allowfullscreen ]

Περισσότερα από Περίεργα