Η ταινία αφηγείται την ιστορία του γιου ενός εργάτη χαλυβουργίας που έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει την πορεία του πατέρα του, αλλά να στραφεί στο μυστικό τέκνο κίνημα ‘Ελεύθερα Πάρτι’.
Η ταινία αφηγείται την ιστορία του γιου ενός εργάτη χαλυβουργίας που έχει αποφασίσει να μην ακολουθήσει την πορεία του πατέρα του, αλλά να στραφεί στο μυστικό τέκνο κίνημα ‘Ελεύθερα Πάρτι’.
Μια συλλογη από μικρού μήκους της Μαρί : Hellooo George from Wherever You Are! A Wink to the Sky / Snow Beard / Slap the Gondola! / Byun, objet trouvé / O pássaro da noite / L’Oiseau de la nuit / Waltz Me Trust Me
Μια συλλογη από μικρού μήκους της Μαρί : Bird Bath and Beyond / Draw Me Now / The Ontological Cowboy / Hermaphrodite / Flying Saucey! / Peaches and Jesper fell from a boat, who remains afloat?.
Μια νυχτερινή περιπλάνηση την άνοιξη του 2017. Η Μόλι, μια γυναίκα/σκύλος, διασχίζει την Αθήνα και μπαινοβγαίνει στο παρόν και στο παρελθόν. Η Αθήνα είναι μια τεράστια φώκια που την τρώει αλλά και της δίνει ζωή.
Το δεύτερο ντοκιμαντέρ πάνω στον Ε. Χ. Γονατά. Δέκα χρόνια μετά το πρώτο ντοκιμαντέρ, ο συγγραφέας βλέπει σε μόνιτορ τις Επισκέψεις στον Ε. Χ. Γονατά και σχολιάζει τον εαυτό του, τη σκηνοθέτιδα και το πέρασμα του χρόνου.
Ένα ντοκιμαντέρ πάνω στην ανεμελιά και τη μελαγχολία των λουτροπόλεων. Η ζωή στις λουτροπόλεις κυλάει αργά και με ρυθμούς που θυμίζουν άλλες δεκαετίες. Μέσα σε αυτή τη νωχελική ατμόσφαιρα οι ηλικιωμένοι νιώθουν ελεύθεροι να κάνουν πράγματα που τους απαγορεύει ο κοινωνικός τους περίγυρος.
Μέσα από τον μικρόκοσμο ενός παλιού καφενείου στο Μεταξουργείο, στα τέλη της δεκαετίας του 1980, γινόμαστε μάρτυρες μιας γειτονιάς που αλλάζει ριζικά.
7χρονος Δημητραλέξης ζει με τον αδερφό του σε ένα οικοτροφείο στη Δράμα. Το ντοκιμαντέρ ακολουθεί τα δύο αδέρφια στην καθημερινή τους ζωή, στη σχέση τους με τα υπόλοιπα παιδιά του ιδρύματος και τους δασκάλους τους. Η ταινία έχει τη μορφή ενός μικρού διηγήματος.
Ένας χρόνος από τη ζωή των Ρισάρ, Συλβέν, Νονό και Καλού, οι οποίοι μένουν μέσα σ’ ένα εγκαταλελειμμένο σιδηροδρομικό τούνελ του 13ου διαμερίσματος στο Παρίσι…
Στο μέτωπο, τη νύχτα, στο Αφγανιστάν. Ορίζοντας γης, νερού, αέρα και φωτιάς. Το φεγγάρι αποκαλύπτει φιγούρες που προελαύνουν με όπλα επ’ώμου. Το πνεύμα των νεκρών είναι εκεί και βλέπει αυτήν την απερίγραπτη ομορφιά.
Δύο γυναίκες ερωτευμένες επικοινωνούν μέσω της φαντασίας και του αγγίγματος, σε μια ρυθμική σταδιακή ανάπτυξη, στην οποία συγχωνεύονται οι διαστάσεις του χρόνου.
Ο παραλληλισμός του βράχου που διαχρονικά σηματοδοτεί την πόλη με το γυναικείο σώμα. Η Ακρόπολη παρομοιάζεται με μια γυναίκα βουβή, που υπάρχει μόνο μέσα από το βλέμμα των “άλλων”, σημειώνει η ίδια η Εύα Στεφανή.
Αυτό το ενδόμυχο πορτρέτο αποκαλύπτει ασυνήθιστες ιστορίες για τον ρηξικέλευθο καλλιτέχνη των οπτικών τεχνών και της μινιμαλιστικής μουσικής Alan Vega, τραγουδιστή και συνθέτη του post/punk ντουέτου Suicide, από τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
φιλία δύο ανδρών στη διάρκεια τεσσάρων χρόνων. Ο Χρήστος και ο Ηλίας ζουν πότε χώρια και πότε μαζί, πότε έχουν δουλειά και πότε δεν έχουν. Εκεί που τσακώνονται, εκεί φιλιώνουν.
Μια ηλικιωμένη κυρία χτενίζεται πριν τις ειδήσεις των οκτώ για να συναντήσει τον αγαπημένο της εκφωνητή ειδήσεων. Χαϊδεύει την οθόνη, λέει γλυκόλογα στον αγαπημένο της και στο τέλος τον καληνυχτίζει.
Ένας παλιός ρεμπέτης, ο Σωτήρης, κι ο καλύτερός του φίλος, ο Ναπολέων, ο οποίος έχει αφιερώσει τη ζωή του στην Εκκλησία, ζουν σε ένα αυτοσχέδιο κατάλυμα κάπου κοντά στη Δροσιά. Μαζί τους συγκατοικούν οι πολύ νεότεροι Πέτρος και Θοδωρής
Το Αμόρ είναι ένα θεσπέσιο κινηματογραφικό στιχούργημα, γυρισμένο στη Ρώμη και στο “Θέατρο της Φύσης” του Σάλτζμπουργκ.Ένα όμορφα σχεδιασμένο ιταλικό χαρτονόμισμα υπαινίσσεται την οικονομία της ταινίας: το ράψιμο, το κόψιμο και το σμίλευμα δείχνουν το μοντάζ της ίδιας της ταινίας.
Το εθνικιστικό κόμμα της χώρας μόλις νοίκιασε το κτήριο μιας πρώην Σχολής Κινηματογράφου. Ξεκινά να ψάχνει νέους οι οποίοι θα στελεχώσουν τον όροφο της Επικοινωνίας. Δύο κοπέλες, μέσα από διάφορες συνεντεύξεις, μας οδηγούν στην αποκάλυψη κρυφών μυστικών. Πολλά από τα ονόματα των χαρακτήρων παραπέμπουν στην πρόσφατη ιστορία του φασισμού στην Ελλάδα. Ωστόσο, βρισκόμαστε στο 2017…
Ντένυ, Νανά, Άννα: τρεις εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες, αναδεικνύουν τις πολυεπίπεδες προβληματικές της αποδοχής της ταυτότητας φύλου από την ελληνική κοινωνία και νομοθεσία, μέσα από τις προσωπικές τους ιστορίες.
Μια σύντομη ιστορία τρόμου. Ένα κινηματογραφικό πέρασμα από το ρεαλιστικό στο φανταστικό, μέσα από τα μάτια ενός κοριτσιού.
H Λένα ζει με την οικογένειά της σε ένα απομονωμένο σπίτι της επαρχίας, ως ένα ζωντανό σώμα προς χρήση. Βρίσκεται στο κατώφλι της ζωής της και καλείται να αποφασίσει αν θα το περάσει μένοντας μέσα ή έξω από αυτό το καθεστώς.
Ο Γιώργος ψάχνει στη ζωή του κάποιο νόημα. Γεμίζει το κενό ως «Red Hulk», όπως είναι γνωστός στο σύνδεσμο οπαδών της ομάδας του. Η εμπλοκή του σ’ ένα επεισόδιο ρατσιστικής βίας θα φέρει μπροστά του νέα αδιέξοδα και επιλογές.
Ο Σάββας είναι ένας μεσήλικας πατέρας που βλέπει ό,τι έχτιζε ολη του τη ζωή να γκρεμίζεται. Ο κόσμος γυρω απ το μαγαζί του αλλάζει διαρκώς. Πώς εφτασε ως εδω; Τι μπορεί να κάνει τωρα; Τη μέρα που η Αθηνά φλέγεται από διαδηλώσεις και συγκρούσεις, ο Σάββας αποφασίζει να δράσει δείχνοντας την ανάγκη του για μια […]
Μιαμικρού μήκους προς τιμήν του Ranier Werner Fassbinder από τον Albert Serra.
Θαρραλέα μετασχηματίζει τις καθημερινές, ρεαλιστικές παρατηρήσεις ,σε ένα αγροτικό σχολείο του Μεξικού, στη φαντασία και ένα μικρό σχόλιο για την παιδική ηλικία, τα τελετουργικά και τη φυλή.
Αργά το απόγευμα μια σιωπηλή φιγούρα καθισμένη σε ενα παγκακι. Τα παλιά εργοστάσια και τα μηχανήματα, οι αποθήκες και οι σιδηροδρομικές γραμμές είναι μέρος της Ελλάδας, που τώρα εξαφανίζεται.
Το σπίτι και ο κήπος της μητέρας του κινηματογραφιστή, εξετάζοντας τη σκιερή ατμόσφαιρα της μοναξιάς και της ακινησίας.
Σκηνές της ζωής των Ρόμπερτ Μπέβερς και Γρηγόρη Μαρκόπουλου
Από το 2004, ένα τριήμερο κινηματογραφικό γεγονός πραγματοποιείται κάθε τέσσερα χρόνια στη Λυσσαρέα της Αρκαδίας. Γενέτειρα του πατέρα του Μαρκόπουλος, αυτό το απομονωμένο χωριό της Πελοποννήσου είναι ο τόπος όπου ο σκηνοθέτης έστησε το Τέμενος, επιλέγοντας μια λέξη της οποίας η αρχική έννοια σχετιζόταν με ένα ιερό κομμάτι γης, ξέχωρο από την καθημερινή ζωή.
Ενα πορτραίτο των δύο διάσημων Βρετανών καλλιτεχνών -εδώ παρουσιάζονται ως ζωντανά γλυπτά- γυρισμένο στο Παρίσι στη διάρκεια έκθεσής τους.