MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
04
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

“Take Care of What’s Inside”: Η νέα καμπάνια της Answear εστιάζει στην ψυχική υγεία των ανδρών

Η Answear παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της με τίτλο “Take Care of What’s Inside”, η οποία αυτή τη φορά εστιάζει σε ένα σημαντικό κοινωνικό ζήτημα που συχνά αγνοείται: την ψυχική υγεία των ανδρών.

Monopoli Team

«Take Care of What’s Inside» – η πρωτοβουλία της Answear που εστιάζει στην ψυχική ευημερία και στον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να υποστηρίζουμε ο ένας τον άλλον στην καθημερινότητα, εστιάζει αυτή τη φορά σε ένα κοινωνικό ζήτημα που συχνά αγνοείται: την ψυχική υγεία των ανδρών. Είναι χαρακτηριστικό ότι παγκοσμίως, τα ποσοστά ανδρών που αναζητούν ψυχολογική υποστήριξη σε σύγκριση με τις γυναίκες είναι χαμηλότερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι άνδρες αντιμετωπίζουν λιγότερες δυσκολίες, αλλά ότι είναι λιγότερο πιθανό να μιλήσουν ανοιχτά γι’ αυτές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΟ χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear12.09.2018

Μέσα από την πρωτοβουλία της Answear, θίγονται οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι άνδρες σε έναν κόσμο που συχνά δεν τους δίνει χώρο να εκφράσουν τα συναισθήματά τους με ειλικρίνεια με αποτέλεσμα να κλείνονται στον εαυτό τους αντί να μιλάνε ανοιχτά για όσα τους απασχολούν. Σαν αποτέλεσμα, πολλοί άνδρες μαθαίνουν να καταστέλλουν τα συναισθήματά τους – στην καθημερινή ζωή, ο θυμός συχνά καλύπτει τη θλίψη ενώ το χιούμορ είναι ένας τρόπος για να κρύβουν τον φόβο. Οι ψυχολόγοι αποκαλούν αυτό το φαινόμενο «συναισθηματική κάλυψη» – μια στρατηγική επιβίωσης που λειτουργεί βραχυπρόθεσμα, αλλά οδηγεί σε ψυχική υπερφόρτωση μακροπρόθεσμα.

«Η πρωτοβουλία ‘Take Care of What’s Inside’ είναι για εμάς κάτι περισσότερο από μια απλή εκστρατεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης — είναι μέρος της αποστολής που έχουμε στην Answear να χτίσουμε μια κοινότητα με ενσυναίσθηση. Γι’ αυτό, για ακόμα μία φορά, συμμετέχουμε με μεγάλη χαρά στη συζήτηση για την ψυχική υγεία, εστιάζοντας αυτή τη φορά στους άνδρες, οι οποίοι πολύ συχνά μένουν μόνοι με τα συναισθήματά τους», σχολιάζει η Anna Szwec, Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας της Answear.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑMet Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης12.09.2018

Το «Take Care of What’ s Inside» παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2024, εστιάζοντας στο πρόβλημα της υπερδιέγερσης και τους τρόπους αναγνώρισης και αντιμετώπισης του, σε συνεργασία με τους έμπειρους ψυχοθεραπευτές της ομάδας Click to Therapy.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφτείτε το https://takecare.answear.gr/.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Ivana Grossi: Μια νέα capsule συλλογή που αναδεικνύει τη θηλυκότητα
Εταιρικές Δράσεις
Το Electra Rhythm Athens εγκαινίασε την νέα του εποχή
Εικαστικά
Στο NYX Esperia Palace ανακαλύπτεις το «σχήμα της επιθυμίας»
Αγορές
realme GT 8 Pro: Ένα από τα πρώτα smartphones με Snapdragon 8 Elite Gen 5 στην ελληνική αγορά
Εκδηλώσεις
15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στην μεγάλη γιορτή των spirits;
Εταιρικές Δράσεις
Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας powered by ΔΕΗ
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ
Εταιρικές Δράσεις
Η δύναμη της πρόληψης στο Avenue Mall – Μια δράση ζωής με το “Άλμα Ζωής”
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού