
Σε μια περίοδο αστάθειας για τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω των αμερικανικών δασμών στον κλάδο, η ταχύτητα και η κλίμακα της «επανάστασης» των ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα έχουν εκπλήξει τον κόσμο και δεν δείχνουν σημάδια επιβράδυνσης.
Πίσω στο 2011, ο Ίλον Μασκ απέρριψε την BYD γελώντας με τα προϊόντα της κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Bloomberg. «Έχετε δει τα αυτοκίνητά τους;» είπε ο Μασκ. «Δεν τα βρίσκω ιδιαίτερα ελκυστικά, η τεχνολογία τους δεν είναι πολύ ισχυρή. Και η BYD ως εταιρεία έχει αρκετά σοβαρά προβλήματα στην εγχώρια αγορά της Κίνας. Νομίζω ότι στο κέντρο της προσοχής τους πρέπει να είναι το πως δεν θα ‘πεθάνουν στην Κίνα’».
Η BYD φαίνεται να είχε την τελευταία λέξη. Η εταιρεία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της επιθετικής προώθησης των ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στην Κίνα, επεκτείνοντας ραγδαία την εγχώρια αγορά της και ξεπερνώντας την Tesla ως τον μεγαλύτερο κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο σε όρους εσόδων το 2024, σύμφωνα με το CNBC.
Διαβάστε περισσότερα στο reporter.gr.