ΟΜΟΡΦΙΑ
Καταρρίπτουμε τρεις από τους δημοφιλέστερους μύθους για το σολάριουμ
Τι πραγματικά ισχύει για το σολάριουμ;
Monopoli Team
12.08.2024
Η μαυρισμένη επιδερμίδα δείχνει πάντοτε πιο υγιής και λαμπερή. Γνωρίζουμε όμως ότι η υπερβολική έκθεση στον ήλιο δεν είναι ασφαλής, γι’ αυτό αναζητάμε εναλλακτικές λύσεις που μιμούνται αυτό το αποτέλεσμα, όπως το σολάριουμ. Δεδομένης όμως της παραπληροφόρησης, επικρατούν δημοφιλείς μύθοι για το σολάριουμ τους οποίους αξίζει να καταρρίψουμε.
Μύθος 1: Λαμβάνουμε βιταμίνη D από το σολάριουμΊσως έχεις ακούσει ότι τα σολάριουμ είναι μια καταπληκτική λύση για τη λήψη βέλτιστων επιπέδων βιταμίνης D στη μέση του χειμώνα. Όμως αυτό δεν ισχύει. Αντίθετα, αυτό που πραγματικά είναι βοηθητικό είναι ένα συμπλήρωμα βιταμίνης D.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤο πιο συχνό γυναικολογικό πρόβλημα το καλοκαίρι…12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο Jenny.gr
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Θέατρο Καλιρρόης: Σεμινάρια θεάτρου για ενήλικες και παιδιά από τον Κώστα Γάκη και την ομάδα του
- Η τολμηρή «Κασσάνδρα» των Πάβλο Ορτίς και Σέρχιο Μπλάνκο ανοίγει τη νέα σεζόν στην Εναλλακτική Σκηνή της Λυρικής
- Τάνια Τσανακλίδου: «Ο Δάνης Κατρανίδης και η Μίρκα Παπακωνσταντίνου ήταν η οικογένειά μου στην Αθήνα» (vid)
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Θέατρο Καλιρρόης: Σεμινάρια θεάτρου για ενήλικες και παιδιά από τον Κώστα Γάκη και την ομάδα του
Η τολμηρή «Κασσάνδρα» των Πάβλο Ορτίς και Σέρχιο Μπλάνκο ανοίγει τη νέα σεζόν στην Εναλλακτική Σκηνή της Λυρικής
Τάνια Τσανακλίδου: «Ο Δάνης Κατρανίδης και η Μίρκα Παπακωνσταντίνου ήταν η οικογένειά μου στην Αθήνα» (vid)
Ένα λιμάνι στην έρημο: Έκθεση του Ηλία Παπαηλιάκη στην Γκαλερί Σκουφά
In Vogue – The 90s: Μία σειρά – ταξίδι στη μόδα των 90s στο Disney +
Κτίσματα: Έκθεση της Βούλας Καραμπατζάκη στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη
Μια ανάσα πριν το Αγοραφοβικό Φεστιβάλ στο ΠΛΥΦΑ – Το αναλυτικό πρόγραμμα των εμφανίσεων
Fougaro Wine and Music Festival: Μια διήμερη γιορτή αφιερωμένη στη μουσική και το κρασί με ελεύθερη είσοδο στο Ναύπλιο
Τρωάδες: Μια έκθεση κόμικς εμπνευσμένη από τον Ευριπίδη στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Outro, του Κωνσταντίνου Βασιλακόπουλου στο ΠΛΥΦΑ