MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΟΣΗΜΑΤΑ

«Η φωνή της ψωρίασης»: Καμπάνια ενημέρωσης από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασθενών «Eπιδέρμια»

Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την ψωριασική νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών.

Ερμιόνη Τσακιράκη

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «Eπιδέρμια» υλοποίησε καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού και υποστήριξης ασθενών, με τίτλο «Η φωνή της Ψωρίασης». Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την Ψωριασική Νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών. Η καμπάνια υλοποιήθηκε μέσα από 3 φάσεις στοχεύοντας στην αποτύπωση των εμπειριών των ασθενών μέσα από το γόνιμο διάλογο, καθώς και στην εξωτερίκευση των βιωμάτων των ασθενών με Ψωριασική Νόσο, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής των ασθενών καθώς και τη μείωση του στίγματος. Επιπλέον, η καμπάνια «Η φωνή της Ψωρίασης», συνέβαλε στην ορθή πληροφόρηση για τη νόσο και την καταπολέμηση των παρανοήσεων και των στερεοτύπων που την περιβάλλουν.

Ειδικότερα, στην πρώτη φάση, που είναι εμπνευσμένη από τον «Ψίθυρο», πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις ασθενών – μελών του Συλλόγου «Επιδέρμια» από όλη την Ελλάδα, τόσο δια ζώσης όσο και διαδικτυακά, οι οποίοι αφηγήθηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες και μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους και τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Το μήνυμα αυτών των συναντήσεων ήταν ότι κανένας ασθενής δεν είναι μόνος και ότι η φωνή του καθενός μπορεί να δυναμώσει και να ακουστεί μέσα από την κοινότητα του Συλλόγου «Επιδέρμια». Αυτό ήταν και το σκεπτικό πίσω από τη δεύτερη φάση της καμπάνιας, με τίτλο «Ομιλία», όπου η φωνή των ασθενών ταξίδεψε στο διαδίκτυο με την ανάρτηση σύντομων προσωπικών ιστοριών ασθενών στα social media του Συλλόγου «Επιδέρμια».

Η φωνή έγινε «Κραυγή» κατά την τρίτη και τελευταία φάση της καμπάνιας, με την ανάρτηση πέντε επεισοδίων podcasts τα οποία είναι διαθέσιμα στο SPOTIFY στο σύνδεσμο: https://open.spotify.com/show/4CRulBOjIyM4hvNtE8e6Hr και στο Apple Podcasts στο σύνδεσμο https://podcasts.apple.com/us/podcast/epidermias-podcast/id1715822155 Επιπλέον, τα podcasts είναι διαθέσιμα στις πλατφόρμες Google Podcasts, PLAYER FM, Iheart, DEEZER, και Podomatic.

Χορηγοί της καμπάνιας «Η φωνή της Ψωρίασης» είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες ΒΙΑΝΕΞ και UCB και Υποστηρικτές οι ΑbbVie, Amgen, Janssen και Leo Pharma.

Περισσότερα από The Art of Life
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Μπορεί να συμπτώματα της εμμηνόπαυσης να μας χαλάσουν τις γιορτές; Όχι!
The Art of Life
Σε φόρμα (και) τον χειμώνα: Tips για δραστηριότητες στο κρύο
Αγορές
Τρία μοναδικά προϊόντα για να πετύχεις το τέλειο festive μακιγιάζ
The Art of Life
Comfort soup: Η πιο απλή και detox σούπα για τα βράδια του χειμώνα
The Art of Life
Προκαλούν τα αντισυλληπτικά καρκίνο του μαστού;
The Art of Life
1 στους 20 Έλληνες πάσχει από ΧΑΠ – Τα συμπτώματα και η έγκαιρη διάγνωση
The Art of Life
4 θεραπείες προσώπου για λαμπερό και φρέσκο δέρμα τις γιορτές
The Art of Life
HPV: Ένας νέος, εύκολος και έγκυρος τρόπος ενημέρωσης για τον ιό
The Art of Life
Το ξεχασμένο superfood που τρώνε σήμερα της Αγίας Βαρβάρας
The Art of Life
Πριν και μετά από μια χειρουργική επέμβαση: Η νέα εποχή στην επικοινωνία γιατρού και ασθενούς
Υγεία - Ομορφιά
Έλαιο καρύδας: Γιατί είναι τόσο ευεργετικό για τα μαλλιά;
The Art of Life
AIDS: 4 δεκαετίες για να περάσουμε από την άγνοια και τον φόβο στη θεραπεία και την ελπίδα