MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
02
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΟΣΗΜΑΤΑ

«Η φωνή της ψωρίασης»: Καμπάνια ενημέρωσης από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Ασθενών «Eπιδέρμια»

Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την ψωριασική νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών.

Monopoli Team

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «Eπιδέρμια» υλοποίησε καμπάνια ευαισθητοποίησης κοινού και υποστήριξης ασθενών, με τίτλο «Η φωνή της Ψωρίασης». Πρόκειται για μία καινοτόμο πρωτοβουλία που προσεγγίζει σφαιρικά την Ψωριασική Νόσο, παρουσιάζοντας τις διαφορετικές πτυχές της εμπειρίας των ασθενών, των φροντιστών τους και των ειδικών επιστημόνων-ιατρών. Η καμπάνια υλοποιήθηκε μέσα από 3 φάσεις στοχεύοντας στην αποτύπωση των εμπειριών των ασθενών μέσα από το γόνιμο διάλογο, καθώς και στην εξωτερίκευση των βιωμάτων των ασθενών με Ψωριασική Νόσο, με στόχο την ενδυνάμωση της φωνής των ασθενών καθώς και τη μείωση του στίγματος. Επιπλέον, η καμπάνια «Η φωνή της Ψωρίασης», συνέβαλε στην ορθή πληροφόρηση για τη νόσο και την καταπολέμηση των παρανοήσεων και των στερεοτύπων που την περιβάλλουν.

Ειδικότερα, στην πρώτη φάση, που είναι εμπνευσμένη από τον «Ψίθυρο», πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις ασθενών – μελών του Συλλόγου «Επιδέρμια» από όλη την Ελλάδα, τόσο δια ζώσης όσο και διαδικτυακά, οι οποίοι αφηγήθηκαν τις προσωπικές τους ιστορίες και μοιράστηκαν τις ανησυχίες τους και τις κοινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Το μήνυμα αυτών των συναντήσεων ήταν ότι κανένας ασθενής δεν είναι μόνος και ότι η φωνή του καθενός μπορεί να δυναμώσει και να ακουστεί μέσα από την κοινότητα του Συλλόγου «Επιδέρμια». Αυτό ήταν και το σκεπτικό πίσω από τη δεύτερη φάση της καμπάνιας, με τίτλο «Ομιλία», όπου η φωνή των ασθενών ταξίδεψε στο διαδίκτυο με την ανάρτηση σύντομων προσωπικών ιστοριών ασθενών στα social media του Συλλόγου «Επιδέρμια».

Η φωνή έγινε «Κραυγή» κατά την τρίτη και τελευταία φάση της καμπάνιας, με την ανάρτηση πέντε επεισοδίων podcasts τα οποία είναι διαθέσιμα στο SPOTIFY στο σύνδεσμο: https://open.spotify.com/show/4CRulBOjIyM4hvNtE8e6Hr και στο Apple Podcasts στο σύνδεσμο https://podcasts.apple.com/us/podcast/epidermias-podcast/id1715822155 Επιπλέον, τα podcasts είναι διαθέσιμα στις πλατφόρμες Google Podcasts, PLAYER FM, Iheart, DEEZER, και Podomatic.

Χορηγοί της καμπάνιας «Η φωνή της Ψωρίασης» είναι οι φαρμακευτικές εταιρείες ΒΙΑΝΕΞ και UCB και Υποστηρικτές οι ΑbbVie, Amgen, Janssen και Leo Pharma.

Περισσότερα από The Art of Life
Σχετικά Θέματα
Επίκαιρα
Από τον Οκτώβριο μεταμοσχεύσεις σε παιδιά και στην Ελλάδα στο Ωνάσειο Κέντρο
The Art of Life
Φρούτα με τυρί: Ποια ταιριάζουν με ποιο και πόσες θερμίδες έχουν;
The Art of Life
Καλοκαίρι και ήλιος: Μπορούμε να πάθουμε έγκαυμα στα μάτια;
Διατροφή
Tι να μαγειρέψω σήμερα; Μακαρονάδα στον φούρνο με ντομάτα και φέτα
The Art of Life
Θα το παραγγέλνατε; Tomatini, το Martini Twist αυτού του καλοκαιριού
The Art of Life
Επίπεδη κοιλιά και ανάλαφρο σώμα; Τα 5 tips του διατροφολόγου για το καλοκαίρι
The Art of Life
8ο InvestGR Forum 2025: Η MSD επενδύει διαχρονικά στην Υγεία και την Καινοτομία
The Art of Life
Ζέστη, καύσωνας και υγρασία: Τι να προσέχουν οι άνθρωποι με υψηλή πίεση
The Art of Life
Αυτό το καλοκαίρι τα κοσμήματα κλέβουν την παράσταση από τα μαγιό
Υγεία - Ομορφιά
Skin cycling: Γιατί είναι η νέα τάση στο skin care;
The Art of Life
Πώς θα κοιμηθείτε χωρίς air condition με τον καύσωνα!
The Art of Life
Η εποχή των κουνουπιών: Κινδυνεύουμε πραγματικά από τον ιό του Δυτικού Νείλου;