MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥ ΖΗΝ

Πώς ιεραρχείς τις ανάγκες σου – Το τεστ του βελγικού HR

Διάβασε την ιστορία, απάντα στην ερώτηση και μάθε πώς ιεραρχείς τις ανάγκες σου.

Monopoli Team

Το πώς ιεραρχείς τις ανάγκες σου δείχνει πολύ περισσότερα για την προσωπικότητά σου από όσα νομίζεις. Αυτός είναι και ο λόγος που κατασκευάστηκε αρχικά αυτό το τεστ. Μια εταιρεία με έδρα το Βέλγιο αποφάσισε να βάλει τους υποψήφιους εργαζομένους της μετά την συνέντευξη να κάνουν και αυτό το τεστ, προκειμένο να κατανοήσουν περισσότερα πράγματα για την προσωπικότητά τους. Στη συνέχεια βέβαια σταμάτησε η χρήση του, εφόσον διέρρευσε ο λόγος χρήσης και η σημασία των απαντήσεων.

Αν τώρα και εσύ θέλεις να μάθεις πώς πραγματικά ιεραρχείς τις ανάγκες σου, δεν έχεις παρά να διαβάσεις την παρακάτω ιστορία και στη συνέχεια να αξιολογήσεις τα πρόσωπα που εμπλέκονται σε αυτή. Ας ξεκινήσουμε!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤο ψυχολογικό τεστ από το πανεπιστήμιο του Yale που δείχνει πόσο ευτυχισμένος είσαι12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από The Art of Life
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
18 Έλληνες σχεδιαστές στήνουν ένα διαφορετικό fashion show στο Φεστιβάλ Αθηνών
The Art of Life
Καρδιακή ανεπάρκεια: Τι αλλάζει στη διαχείρισή της;
The Art of Life
Είναι το λάδι καρύδας το μυστικό για απαλά και ενυδατωμένα μαλλιά μετά το καλοκαίρι
The Art of Life
Ημικρανία: Η επόμενη μέρα στη θεραπεία και οι ανάγκες των ασθενών
The Art of Life
Επιστροφή στην ρουτίνα: Πώς θα οργανωθείς μετά το καλοκαίρι
The Art of Life
Ξέρουμε ότι τα junk food μας παχαίνουν. Ξέρουμε όμως τι κάνουν στο δέρμα μας;
The Art of Life
7 συμβουλές από τον διαιτολόγο για να μπούμε στην εμμηνόπαυση με… boost
The Art of Life
Επιληψία: Θετικά δεδομένα για νέα θεραπεία
The Art of Life
Tο καλοκαίρι έφυγε, η ακμή έμεινε – Τι μπορούμε να κάνουμε;
The Art of Life
Το BeWell Festival επιστρέφει ανανεωμένο για δεύτερη χρονιά στο ΟΑΚΑ
The Art of Life
Το 1ο Euphoria Retreat Wellbeing Festival έδειξε τον ελληνικό δρόμο προς τη μακροζωία
The Art of Life
«Είναι στο χέρι μας να μην είναι στο χέρι τους» – Μία νέα καμπάνια για την αποτροπή του καπνίσματος στους νέους