MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Κάρολος και Καμίλα ως… Barbie και Ken με τη βοήθεια της Τεχνητής Νοημοσύνης

Το δημιουργικό τμήμα μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, κατέφυγε στην Τεχνητή Νοημοσύνη και προτείνει τις δικές του εκδοχές της βασιλικής οικογένειας στον κόσμο της Barbie.

Monopoli Team

Η βασιλική οικογένεια στον κόσμο της Barbie…

Το φαινόμενο Barbie που καταγράφει πρωτοφανή εισπρακτικά ρεκόρ, ιντριγκάρει και εμπνέει δημιουργούς που με τη σειρά τους παράγουν τα δικά τους έργα. Αυτή είναι και η περίπτωση μιας μεγάλης διαφημιστικής εταιρείας, όπου το δημιουργικό τμήμα της κατέφυγε στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), για να προτείνει τις δικές του εκδοχές της βασιλικής οικογένειας στον κόσμο της Barbie.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBarbie: Θα υπάρξουν άλλα σίκουελ; -Τι απαντάει η Greta Gerwig;12.09.2018

Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από ροζ και απολύτως πλαστικές εκδοχές των royals. Σε αυτές βλέπουμε τον βασιλιά Κάρολο και τη βασίλισσα Καμίλα ως Κεν και Μπάρμπι, σε μια «κολακευτική» εκδοχή και για τους δύο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να φέρει τεράστιες αλλαγές και στο έγκλημα12.09.2018

Διάβασε  περισσότερα στο skai.gr 

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»