MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
PODCAST

Sweet Bobby: Το podcast που ακούνε όλοι, ξετυλίγει την ιστορία του πιο απίστευτου catfishing

Το podcast Sweet Bobby εξιστορεί την περιπέτεια της 29χρονης ραδιοφωνικής παραγωγού, Kirat Assi. Μέσα από τις δικές της διηγήσεις, η απίστευτη ιστορία της εκτυλίσσεται σε 6 επεισόδια 40 λεπτών, με συμπαρουσιαστή τον Alexi Mostrous, που ερευνά τέτοιες υποθέσεις.

Monopoli Team

Δυστυχώς, είμαστε πλέον εξοικειωμένοι με την έννοια του catfishing. Όταν κάποιος δημιουργεί μία ψεύτικη ταυτότητα ή persona στα social media, με σκοπό να εξαπατήσει ένα συγκεκριμένο θύμα. Στόχος μπορεί να είναι η οικονομική εξαπάτηση ή ακόμα και το προκαλέσει ψυχική αναστάτωση. Υπήρξε και η ομώνυμη σειρά που παρουσίαζε περιστατικά σε όλη την Αμερική που αφορούσαν γνωριμίες μέσω των social media και κατά πόσο επρόκειτο για αληθινούς ανθρώπους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«Can’t help myself»: Η δυστοπική εγκατάσταση ενός ρομπότ γίνεται viral στο TikTok – αλλά τι σημαίνει πραγματικά;12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»