MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
04
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Amy Winehouse: Σε δημοπρασία περισσότερα από 800 προσωπικά της αντικείμενα για καλό σκοπό

Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, θα δημοπρατηθούν πάνω από 800 προσωπικά της αντικείμενα -ανάμεσά τους και το φόρεμα που φόρεσε στην τελευταία της συναυλία η Έιμι Γουάινχαουζ (Amy Winehouse) ενώ οι εισπράξεις αναμένεται να αγγίξουν τα δυο εκατομμύρια δολάρια.

Πηγή: AP
Monopoli Team

Εκατοντάδες αντικείμενα της Έιμι Γουάινχαουζ (Amy Winehouse) πρόκειται να βγουν σε δημοπρασία τον επόμενο μήνα. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η δημοπρασία θα πραγματοποιηθεί στις 6 και 7 Νοεμβρίου και διοργανώνεται από τον οίκο δημοπρασιών, Julien’s.

Σύμφωνα με διεθνή ΜΜΕ, θα δημοπρατηθούν πάνω από 800 προσωπικά της αντικείμενα – ανάμεσά τους και το φόρεμα που φόρεσε στην τελευταία της συναυλία – ενώ οι εισπράξεις αναμένεται να αγγίξουν τα δύο εκατομμύρια δολάρια. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑAmy Winehouse: Θα τιμηθεί με μία έκθεση στο Design Museum, 10 χρόνια μετά τον θάνατό της12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο reader.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»