MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
03
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Louis Vuitton: Ο 8χρονος που πρωταγωνίστησε στην καμπάνια ονειρεύεται να γίνει… Γιάννης Αντετοκούνμπο

Ο 8χρονος Ντίνος με τα χαρακτηριστικά πυκνά μαλλιά και τη μοναδική ομορφιά μπορεί να τα έχει ήδη καταφέρει στο μόντελινγκ και να πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Louis Vuitton, που έγινε στη Μήλο, αλλά δηλώνει πως θέλει να γίνει… Γιάννης Αντετοκούνμπο!

Ο 8χρονος Ντίνος και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο (πηγές: lamiareport & eurokinissi)
Ο 8χρονος Ντίνος και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο (πηγές: lamiareport & eurokinissi)
Monopoli Team

Ένα πανέμορφο αγόρι μόλις 8 ετών με καταγωγή από τη Λαμία, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου μόδας Louis Vuitton που γίνεται στην Μήλο. Ο Ντίνος με τα χαρακτηριστικά πυκνά μαλλιά και τη μοναδική ομορφιά μπορεί να τα έχει ήδη καταφέρει στο μόντελινγκ αλλά δηλώνει πως θέλει να γίνει… Γιάννης Αντετοκούνμπο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑLouis Vuitton: Ένας 8χρονος από τη Λαμία είναι ο μικρός πρωταγωνιστής της καμπάνιας στη Μήλο12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο reader.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»