MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
  • ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
    ΝΕΑ

    Mad Clip: Η ζωή του ράπερ που καθόρισε την ελληνική τραπ μουσική

    Σήμερα τα ξημερώματα έχασε την ζωή του σε τροχαίο ατύχημα ο Mad Clip, ένας άνθρωπος που συνέβαλε καθοριστικά στη διαμόρφωση της ελληνικής τραπ μουσικής.

    Mad Clip
    Mad Clip
    Monopoli Team

    Πριν από λίγες ώρες έγινε γνωστή η είδηση του θανάτου του μόλις 34χρονου ράπερ Πίτερ Αναστασόπουλου, κατά κόσμον Mad Clip. Μία είδηση που συγκλόνισε όχι μόνο τους φίλους και τους συνεργάτες του, αλλά και όσους τον είχαν αγαπήσει μέσα από τη μουσική του.

    Είτε τον αγαπούσες είτε όχι, το σίγουρο ήταν ότι δεν μπορούσες να αρνηθείς ότι ήταν ένας χαρισματικός άνθρωπος, με πολύ ταλέντο και χιούμορ. Η μόνη του αδυναμία, που τελικά του στοίχισε και τη ζωή, ήταν η αγάπη του για την ταχύτητα. Τα ξημερώματα της Πέμπτης, λοιπόν, αυτή του η πολύ κακή συνήθεια θα γινόταν ο λόγος να χάσει την ζωή του, καθώς δεν πρόλαβε να ανακτήσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, που έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα και χτύπησε σε μία κολώνα. Παρά τις δίωρες προσπάθειες 12 πυροσβεστών να τον απεγκλωβίσουν, ο Mad Clip ανασύρθηκε νεκρός.

    Ποιος ήταν όμως ο άνθρωπος που συνέβαλε καθοριστικά στην διαμόρφωση της ελληνικής τραπ μουσικής;

    Ποιος ήταν ο Mad Clip;

    View this post on Instagram

    A post shared by Mad Clip (@madclip)

    Ο Ελληνοαμερικανός μουσικός και επιχειρηματίας είχε γεννηθεί στη Νέα Υόρκη, στις 25 Μαΐου 1987. Τα πρώτα του βήματα στην μουσική τα έκανε εκεί, όμως σύντομα συνειδητοποίησε πως του έλειπε η Ελλάδα. Έτσι, το 2016 αποφασίζει να μετακομίσει οριστικά στην Αθήνα και να αφήσει πίσω την ζωή στην Αμερική.

    Πολλά από τα τραγούδια του έχουν ως θεματική εκείνη τη ζωή. Όταν ήρθε στην Ελλάδα, ο ράπερ Τάκι Τσαν τον βοήθησε να ορθοποδήσει και να κυκλοφορήσουν μαζί το πρώτο του τραγούδι, Είμαι τρελός, το οποίο γνώρισε άμεση επιτυχία. Μέχρι τότε ράπαρε αποκλειστικά στα αγγλικά και η πρώτη φορά που το έκανε επαγγελματικά ήταν στο μαγαζί Jester’s. Σχεδόν αμέσως έκανε την είσοδό του στο δυναμικό της δισκογραφικής εταιρίας Capital Music, η οποία ανήκει στην Panik Records.

    Από τότε κυκλοφόρησε το Dealer, ενώ ακολούθησαν πολλά γνωστά μουσικά κομμάτια του, όπως το Kotera, η συμμετοχή του στο ΜΑΜΑ, και άλλα κομμάτια, που γνώριζαν άμεση επιτυχία. Συνολικά κυκλοφόρησε τέσσερα άλμπουμ, το Super trapper, O Amerikanos LP, το Super Trapper 2 και το Still Active. Η ζωή του μοιραζόταν ανάμεσα στο στούντιο που ετοίμαζε τα καινούρια του τραγούδια και στις live εμφανίσεις του, που μάζευαν πλήθος θαυμαστών του.

    Η μεγάλη επιτυχία

    Η μεγαλύτερη επιτυχία όμως ήρθε τα τελευταία τρία χρόνια. Ο Mad Clip έβλεπε τα τραγούδια του να σκαρφαλώνουν στις τάσεις και τις προβολές να αυξάνονται συνεχώς. Αρκετά κομμάτια του έχουν ξεπεράσει τις 10 εκατομμύρια προβολές και συνεχίζουν να ανεβαίνουν. Πολλές φορές είχε δηλώσει όμως, πως τα λεφτά ήταν το τελευταίο που τον ενδιέφερε. Αυτό που ήθελε ήταν να αφήσει την δική του ιστορία στην ελληνική τραπ μουσική και να μπορέσει στο μέλλον να βοηθήσει στα πρώτα τους βήματα και άλλους καλλιτέχνες…

    View this post on Instagram

    A post shared by Mad Clip (@madclip)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΈφυγε από τη ζωή ο Μίκης Θεοδωράκης12.09.2018

    Στον χώρο της τραπ μουσικής ήταν από τους πιο ταλαντούχους, δυναμικούς αλλά και συμπαθητικούς ράπερ. Οι συνεργασίες του είχαν πάντα τρομερή επιτυχία και τα τελευταία χρόνια δεν συνεργαζόταν μόνο με ράπερς αλλά και με ποπ καλλιτέχνες, με χαρακτηριστικά παραδείγματα το Φήμη, με την Ζόζεφιν και το Μπορεί, με την Ελένη Φουρέιρα.

    Ο γνωστός μουσικός είχε προχωρήσει τα τελευταία χρόνια και σε ένα καινούριο επιχειρηματικό βήμα, το οποίο αποδείχτηκε εξαιρετικά επιτυχημένο, το franchise «καντίνας» με μακαρονάδες, το Lagom. Ήδη έχει καταστήματα στο Περιστέρι, την Γλυφάδα και την Νέα Σμύρνη, ενώ, πριν χάσει τραγικά την ζωή του, είχε σχέδια και για πέντε ακόμα μαγαζιά.

    Η ζωή ανάμεσα στις ΗΠΑ και την Ελλάδα

    Σε συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο Nou-Pou.gr, μεταξύ άλλων, είχε αναφερθεί στα παιδικά του χρόνια που τα περνούσε ανάμεσα σε Ελλάδα και Αμερική.

    «Όταν ήμουν δεκατριών ήρθαμε για να μείνουμε μόνιμα στο Παλαιό Φάληρο όμως λόγω των καταστάσεων, χώρισαν οι δικοί μου και πηγαινοερχόμουν Ελλάδα – Αμερική. Η ευρύτερη περιοχή είχε ένα Αμερικάνικο ύφος και πολλά παιδιά από Αμερική, Καναδά και Αγγλία, οπότε ένιωθα εξαρχής άνετα. Ο φίλος μου ο Constantine the G και ο N.O.E. είχαν φτιάξει τότε ένα γκρουπ, τους Outkast Excellence και το 2004 μπήκα και εγώ σε αυτό. Αράζαμε Γλυφάδα πάρα πολύ και αισθανόμουν πως ήμουν Αμερική, ήταν πολύ έντονη η παρουσία της Αγγλικής γλώσσας. Τριγυρνούσαμε σε όλες τις περιοχές των νοτίων, παίζαμε ποδόσφαιρο, κάναμε bmx, αλλά λόγω του rap το μεγαλύτερο διάστημα το περνούσα στη Γλυφάδα. Πάντως, όταν ήμουν στην Ελλάδα ένιωθα πως έβρισκα την ταυτότητά μου» είχε πει χαρακτηριστικά.

    Ακόμα είχε αποκαλύψει την προέλευση του καλλιτεχνικού του ονόματος Mad Clip, το οποίο είναι αρκτικόλεξο των αρχικών γραμμάτων της φράσης «Money And Drugs, Can’t Live In Poverty». Το Παλαιό Φάληρο και η Γλυφάδα είχαν γίνει η «έδρα» του και μάλιστα του θύμιζαν την ζωή στην Αμερική. Φοίνικες, θάλασσα, κλαμπ σχεδόν πάνω στο νερό, όλα αυτά έκαναν ένα σκηνικό που θύμιζε Μαϊάμι και του προκαλούσε μία όμορφη νοσταλγία.

    View this post on Instagram

    A post shared by Mad Clip (@madclip)

    Πάντα στήριζε τους νέους καλλιτέχνες και πίστευε πως η μουσική είναι έκφραση και όλοι θα έπρεπε να έχουν ευκαιρίες να εκφραστούν ελεύθερα. Μέσα από τις συνεντεύξεις του, οι οποίες ήταν ολιγάριθμες, το κοινό γνώριζε την καθημερινή πλευρά του, και όχι μόνο αυτό που προβάλουν τα βίντεο κλιπ που γύριζε. Ήταν ένας άνθρωπος χαμογελαστός, με χιούμορ, βοηθούσε όσο μπορούσε και μάλιστα δεν ήταν καθόλου επηρεασμένος από την επιτυχία του. Φαινόταν προσγειωμένος και το μέλλον έδειχνε να του επιφύλασσε μεγάλα πράγματα, αν δεν είχε φύγει με τόσο τραγικό τρόπο…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΜίκης Θεοδωράκης: Η ζωή και το έργο του σπουδαιότερου Έλληνα συνθέτη12.09.2018

    Περισσότερα από Επίκαιρα
    Για να λαμβάνετε κάθε εβδομάδα στο email σας
    προτάσεις και προσκλήσεις από το Monopoli.gr
    ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ