MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
18
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΟΜΟΡΦΙΑ

Γιατί σταματήσαμε να σκεφτόμαστε τη φροντίδα;

Η νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα «What Happened to Care?» επισημαίνει μία παραγνωρισμένη αλλά σημαντική συνέπεια της πανδημίας.

KEIMENO: Monopoli Team | 28.04.2021

Ένα πρωτότυπο πείραμα από το Dove

Ο τελευταίος χρόνος ήταν σκληρός για όλους μας. Με το άγχος, την ανασφάλεια και τους περιορισμούς να κυριαρχούν, οι περισσότερες από εμάς ξεχάσαμε τη σημασία του να αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας. Οι σκέψεις μας κατακλύστηκαν από απαισιοδοξία και η σημασία της προσωπικής φροντίδας παραμελήθηκε σημαντικά.

Αυτό θέλησε να καταδείξει το Dove μέσα από μια ιδιαίτερα πρωτότυπη καμπάνια. Για να το καταφέρει, κάλεσε αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά και προσωπικότητα, μακριά από κανόνες και στερεότυπα, προκειμένου να συμματάσχουν σε ένα «πείραμα», χωρίς όμως εκείνες να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει.

Η ηθοποιός και παρουσιάστρια Δανάη Μπάρκα ήταν ανάμεσα στις γυναίκες που συμμετείχαν στο πείραμα του Dove

Στη διάρκεια της “συνέντευξης” οι γυναίκες καλούνται να δώσουν αυθόρμητες απαντήσεις στο άκουσμα λέξεων που -σε άλλες συνθήκες- θα υποδήλωναν φροντίδα ή ομορφιά, αλλά που με τις απαντήσεις τους αποκαλύπτουν ότι εξαιτίας όσων βιώνουμε το τελευταίο διάστημα, τους έχουμε δώσει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα.

Άραγε, ποια θα ήταν η πρώτη σκέψη που θα περνούσε από το δικό σας μυαλό στο άκουσμα των λέξεων “κορώνα”, “γάντια”, “μάσκα”, “μέτρα”; Θα σκεφτόσασταν εικόνες για βασίλισσες, θεραπείες ομορφιάς, απολαυστικά μασάζ και καινούρια ρούχα ή μήπως όποια σκέψη κι αν κάνατε θα είχε κάποια σχέση με την πανδημία;

“Φροντίδα, σημαίνει αγαπώ τον εαυτό μου”, είπε στο πειραμα του Dove η ηθοποιός και τραγουδίστρια Πηνελόπη Αναστασοπούλου

Το μήνυμα του Dove

Είναι πια ξεκάθαρο ότι στις δύσκολες εποχές όπου ζούμε, οι γυναίκες έχουμε βάλει το άγχος πάνω από την ομορφιά και την αυτοπεποίθηση. Γι’ αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη να κινητοποιηθούμε για να εντάξουμε ξανά την προσωπική φροντίδα στην καθημερινότητά μας.

Το μήνυμα που επιχειρεί να μας περάσει Dove είναi ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας του Dove:

Η καθημερινή φροντίδα ξανά στο προσκήνιο

Πώς θα ξαναβάλουμε τη φροντίδα στη ζωή μας; Ξεκινώντας από τα απλά, όπως για παράδειγμα το πλύσιμο των χεριών.

Tο Υγρό Κρεμοσάπουνο Dove Original, μπορεί που μεταμορφώσει το πλύσιμο των χεριών σε μια μοναδική εμπειρία φροντίδας, αφού η σύνθεσή του αφήνει τα χέρια λεία και απαλά. Παράλληλα, το χαρακτηριστικό ¼ ενυδατικής κρέμας, συνώνυμο της φροντίδας του Dove, βοηθά στη θρέψη των χεριών ενώ ταυτόχρονα τα καθαρίζει, κάνοντάς το ιδανική επιλογή για ξηρά ή σκασμένα χέρια.

Περισσότερα από The Art of Life
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Είναι ο καλός ύπνος το restart του εγκεφάλου; Νέα έρευνα απαντά!
The Art of Life
Σακχαρώδης διαβήτης: Ανάγκη για πρόληψη και διαχείριση των σοβαρών επιπλοκών
Υγεία - Ομορφιά
Το πιο έξυπνο trick για να ξυπνάτε φρέσκιοι κάθε πρωί
Αγορές
Sephora: Holiday συλλογή με υπέροχα δώρα για τα Χριστούγεννα
The Art of Life
1 στους 9 ενήλικες ζει με διαβήτη – και πολλοί δεν γνωρίζουν ότι νοσούν
Υγεία - Ομορφιά
Οι νέες αποχρώσεις κραγιόν που θα κυριαρχήσουν στα χείλη φέτος
The Art of Life
Έκθεση ΠΟΥ: 1 στους 7 εφήβους στην Ευρώπη ζει με κάποια ψυχική διαταραχή
The Art of Life
Γιατί πρέπει να αυξηθεί η απασχόληση στις ηλικίες 50-65 ετών;
The Art of Life
Τι είναι η κυστική ίνωση από την οποία έπασχε η 27χρονη Αναστασία Τασούλα
The Art of Life
Ξεκίνησε η εποχή της γρίπης – Είναι τα εμβόλια το ίδιο αποτελεσματικά σε όλους;
The Art of Life
Καρκίνος του δέρματος: Νέα θεραπεία για την πιο συχνή μορφή της νόσου
Υγεία - Ομορφιά
Trends νύχια φθινόπωρο 2025: Αυτά είναι τα χρώματα και τα looks που θα βλέπουμε παντού