MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
17
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΟΜΟΡΦΙΑ

Γιατί σταματήσαμε να σκεφτόμαστε τη φροντίδα;

Η νέα, αληθινή καμπάνια του Dove στην Ελλάδα «What Happened to Care?» επισημαίνει μία παραγνωρισμένη αλλά σημαντική συνέπεια της πανδημίας.

KEIMENO: Monopoli Team | 28.04.2021

Ένα πρωτότυπο πείραμα από το Dove

Ο τελευταίος χρόνος ήταν σκληρός για όλους μας. Με το άγχος, την ανασφάλεια και τους περιορισμούς να κυριαρχούν, οι περισσότερες από εμάς ξεχάσαμε τη σημασία του να αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας. Οι σκέψεις μας κατακλύστηκαν από απαισιοδοξία και η σημασία της προσωπικής φροντίδας παραμελήθηκε σημαντικά.

Αυτό θέλησε να καταδείξει το Dove μέσα από μια ιδιαίτερα πρωτότυπη καμπάνια. Για να το καταφέρει, κάλεσε αληθινές γυναίκες που ζουν στην Ελλάδα, η καθεμία με τη δική της ξεχωριστή ομορφιά και προσωπικότητα, μακριά από κανόνες και στερεότυπα, προκειμένου να συμματάσχουν σε ένα «πείραμα», χωρίς όμως εκείνες να φαντάζονται τι θα ακολουθήσει.

Η ηθοποιός και παρουσιάστρια Δανάη Μπάρκα ήταν ανάμεσα στις γυναίκες που συμμετείχαν στο πείραμα του Dove

Στη διάρκεια της “συνέντευξης” οι γυναίκες καλούνται να δώσουν αυθόρμητες απαντήσεις στο άκουσμα λέξεων που -σε άλλες συνθήκες- θα υποδήλωναν φροντίδα ή ομορφιά, αλλά που με τις απαντήσεις τους αποκαλύπτουν ότι εξαιτίας όσων βιώνουμε το τελευταίο διάστημα, τους έχουμε δώσει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα.

Άραγε, ποια θα ήταν η πρώτη σκέψη που θα περνούσε από το δικό σας μυαλό στο άκουσμα των λέξεων “κορώνα”, “γάντια”, “μάσκα”, “μέτρα”; Θα σκεφτόσασταν εικόνες για βασίλισσες, θεραπείες ομορφιάς, απολαυστικά μασάζ και καινούρια ρούχα ή μήπως όποια σκέψη κι αν κάνατε θα είχε κάποια σχέση με την πανδημία;

“Φροντίδα, σημαίνει αγαπώ τον εαυτό μου”, είπε στο πειραμα του Dove η ηθοποιός και τραγουδίστρια Πηνελόπη Αναστασοπούλου

Το μήνυμα του Dove

Είναι πια ξεκάθαρο ότι στις δύσκολες εποχές όπου ζούμε, οι γυναίκες έχουμε βάλει το άγχος πάνω από την ομορφιά και την αυτοπεποίθηση. Γι’ αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη να κινητοποιηθούμε για να εντάξουμε ξανά την προσωπική φροντίδα στην καθημερινότητά μας.

Το μήνυμα που επιχειρεί να μας περάσει Dove είναi ότι η ομορφιά είναι πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Γιατί ο εαυτός μας είναι ο πιο πολύτιμος σύμμαχός μας και είναι στο χέρι μας να τον φροντίζουμε κάθε ημέρα, μέσα από μικρές στιγμές αυτοφροντίδας που είναι ικανές να κάνουν τη διαφορά.

Δείτε το βίντεο της καμπάνιας του Dove:

Η καθημερινή φροντίδα ξανά στο προσκήνιο

Πώς θα ξαναβάλουμε τη φροντίδα στη ζωή μας; Ξεκινώντας από τα απλά, όπως για παράδειγμα το πλύσιμο των χεριών.

Tο Υγρό Κρεμοσάπουνο Dove Original, μπορεί που μεταμορφώσει το πλύσιμο των χεριών σε μια μοναδική εμπειρία φροντίδας, αφού η σύνθεσή του αφήνει τα χέρια λεία και απαλά. Παράλληλα, το χαρακτηριστικό ¼ ενυδατικής κρέμας, συνώνυμο της φροντίδας του Dove, βοηθά στη θρέψη των χεριών ενώ ταυτόχρονα τα καθαρίζει, κάνοντάς το ιδανική επιλογή για ξηρά ή σκασμένα χέρια.

Περισσότερα από The Art of Life
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Μπορούν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης να μας χαλάσουν τις γιορτές; Όχι!
The Art of Life
Σε φόρμα (και) τον χειμώνα: Tips για δραστηριότητες στο κρύο
Αγορές
Τρία μοναδικά προϊόντα για να πετύχεις το τέλειο festive μακιγιάζ
The Art of Life
Comfort soup: Η πιο απλή και detox σούπα για τα βράδια του χειμώνα
The Art of Life
Προκαλούν τα αντισυλληπτικά καρκίνο του μαστού;
The Art of Life
1 στους 20 Έλληνες πάσχει από ΧΑΠ – Τα συμπτώματα και η έγκαιρη διάγνωση
The Art of Life
4 θεραπείες προσώπου για λαμπερό και φρέσκο δέρμα τις γιορτές
The Art of Life
HPV: Ένας νέος, εύκολος και έγκυρος τρόπος ενημέρωσης για τον ιό
The Art of Life
Το ξεχασμένο superfood που τρώνε σήμερα της Αγίας Βαρβάρας
The Art of Life
Πριν και μετά από μια χειρουργική επέμβαση: Η νέα εποχή στην επικοινωνία γιατρού και ασθενούς
Υγεία - Ομορφιά
Έλαιο καρύδας: Γιατί είναι τόσο ευεργετικό για τα μαλλιά;
The Art of Life
AIDS: 4 δεκαετίες για να περάσουμε από την άγνοια και τον φόβο στη θεραπεία και την ελπίδα