MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
02
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Η Eurolife FFH δημιουργεί πρωτότυπες στάσεις λεωφορείων με αντισηπτικό υγρό

Μια νέα πρωτοβουλία ξεκινά η Eurolife FFH, με τη δημιουργία δέκα στάσεων λεωφορείου με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού σε δέκα σημεία της Αττικής.

Monopoli Team

10 στάσεις, σε κεντρικά οδικά σημεία

Από το κέντρο της Αθήνας, μέχρι τα βόρεια και τα νότια προάστια, όλοι οι πολίτες που χρειάζεται, αυτήν την περίοδο, να χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, θα μπορούν εύκολα να απολυμαίνουν τα χέρια τους.

Σήμερα που η ατομική υγιεινή είναι, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, ευθύνη κάθε ανθρώπου ξεχωριστά, η Eurolife FFH αποδεικνύει πως ένα «πσσστ» έχει τεράστια αξία για όλους – τόσο τους επιβάτες των λεωφορείων, όσο και τους διερχόμενους. Όλες οι στάσεις βρίσκονται σε κεντρικά οδικά σημεία και είναι εξοπλισμένες με dispenser διάθεσης αντισηπτικού υγρού, το οποίο ανανεώνεται τακτικά.

Με την πρωτοβουλία αυτή, η Eurolife FFH αναδεικνύει τη σημασία της πρόληψης για την υγεία μας.

Με τις πρωτότυπες στάσεις της, επιδιώκει να μεταφέρει με δημιουργικό τρόπο στους πολίτες το σημαντικό αυτό μήνυμα και να και συμμετάσχει στην ευαισθητοποίησή τους για την προστασία και την ασφάλειά τους. Γιατί για τη Eurolife FFH αυτό που έχει τη μεγαλύτερη αξία είναι, με κάθε της δράση, να στέκεται έμπρακτα στο πλευρό της κοινωνίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«ΜΟΡΙΑΣ ‘21»: Θεματικές διαδρομές στην ιστορία και τον πολιτισμό της Πελοποννήσου12.09.2018

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»
Εταιρικές Δράσεις
Η Lady Gaga και η Sephora υποστηρίζουν την ομορφιά και την αποδοχή
Εταιρικές Δράσεις
John Wing: Άνοιξε το 2o κατάστημα στην Κυψέλη
Εταιρικές Δράσεις
Παγκόσμια Ημέρα Paloma: H Patrón γιόρτασε με cocktail στον χώρο τέχνης Τhe Intermission
Αγορές
ΔΕΗ Chocolate & Ice Cream Experience: Ακόμη περισσότερη καλοκαιρινή διασκέδαση στο κορυφαίο πάρκο σοκολάτας της πόλης
Εταιρικές Δράσεις
Learning for Life: Το πρόγραμμα της DIAGEO επενδύει με συνέπεια στον κλάδο και τους ανθρώπους του HORECA