MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
04
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ

Βόλτα στα θερινά θέατρα της πόλης

Αυλές, ταράτσες και πρώην βιομηχανικοί χώροι φτιάχνουν ένα μικρό χάρτη έξι θεατρικών προορισμών στην Αθήνα.

author-image Στέλλα Χαραμή

Από κοινού – Μεσοαστική αυλή στο Γκάζι

Πριν από πέντε χρόνια, η Ελένη Γερασιμίδου και ο Αντώνης Ξένος πρωτομπήκαν στην αυλή της Ευπατριδών 4. Στην καρδιά του Κεραμεικού, ένα παλιό συνεργείο αυτοκινήτων έμελλε να μετατραπεί στο επόμενο τους θεατρικό στέκι. Με πολλή προσωπική δουλειά, αναμόρφωσαν δραστικά το χώρο για να λειτουργήσουν για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2016. Έκτοτε έχουν παρουσιάσει νεόκοπες επιθεωρήσεις επιμένοντας στην παλιά παραδοσιακή συνταγή του θερινού αθηναϊκού θεάτρου. Φέτος, στο ίδιο μοτίβο, ανεβάζουν το «Μένουμε… ταπί» του Δημήτρη Χαλιώτη με συμπρωταγωνιστές τους Αγγελική Ξένου και Ανδρέα Βελέντζα. Η φιλόξενη χειροποίητη αυλή με χωρητικότητα 50 θεατών – πριν τα μέτρα για τον covid 19 – μοσχοβολάει γιασεμί και σερβίρει (εν ώρα παράστασης πάντα) κρασί, μπύρα ή χυμό για να κάνει τα βράδια ακόμα πιο δροσερά.

Περισσότερα από Art & Culture
Σχετικά Θέματα
Art & Culture
66ο ΦΚΘ: Ο “Άμνετ” είναι ο καλύτερος “Αμλετ” που έχεις δει
Art & Culture
66ο ΦΚΘ: Τρία 24ωρα μέσα σε μια κινηματογραφική αίθουσα
Art & Culture
66o ΦΚΘ: Η Ιζαμπέλ Ιπέρ αναζητεί το άγνωστο. Και το βρίσκει
Art & Culture
“Όλα πρέπει να αλλάξουν”: Στην 9η Μπιενάλε Θεσσαλονίκης η τέχνη καλεί σε ριζική αλλαγή
Cine News
ArtCinema Hydra – second edition: Για τρεις ημέρες η Ύδρα γέμισε τέχνη
Art & Culture
Στην πρόβα: «Κουζίνα» στο θέατρο Κιβωτός – Γεύση εργασιακού μεσαίωνα
Art & Culture
5 + 2 λόγοι να (ξανα)δεις τον «Δον Ζουάν» του Πάνου Βλάχου στο Θέατρο Βεάκη
Art & Culture
66o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: “Αυλαία και πάμε!” με Jim Jarmusch και Indya Moore
Art & Culture
"Το καταραμένο παιδί" του Honoré de Balzac στο Θέατρο Arroyo (video)
Art & Culture
Ένα θεατρικό «Τεστ» για την ευκολία των ανθρώπων να εξαγοραστούν
Art & Culture
Στο Αμφιθέατρο, ο Γιάννης Καλαβριανός κάνει ταξίδι στο χρόνο
Αφιέρωμα
Ο “ποιητής” Διονύσης Σαββόπουλος