MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΑΘΗΝΑ
ΣΑΒΒΑΤΟ
19
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
  • ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ
    ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

    Σεμινάρια Θεατρικής Επικοινωνίας από τη Σάσα Παπαχριστοπούλου

    Η πολύπειρη σύμβουλος επικοινωνίας επιχειρεί να μεταδώσει σε φοιτητές και σπουδαστές τα σύγχρονα εργαλεία προώθησης μιας θεατρικής παράστασης μέσα από δύο κύκλους σεμιναρίων, με ελεύθερη συμμετοχή.

    Monopoli Team

    Το θέατρο στον τόπο μας έχει ευρεία άνθιση ακόμα και στα χρόνια της κρίσης. Πάνω από 1.000 παραστάσεις ανεβαίνουν κάθε χρόνο. Πώς όµως επικοινωνούνται στο κοινό αυτές οι παραστάσεις; Είναι η επικοινωνία και η προβολή τους μια εύκολη υπόθεση;

    Έναν μικρό κύκλο σεμιναρίων θεατρικής επικοινωνίας, θα δώσει η σύμβουλος επικοινωνίας Σάσα Παπαχριστοπούλου, που μετρά 39 χρόνια αδιάλειπτης δουλειάς στο χώρο της τέχνης και τα 21 από αυτά στο χώρο του θεάτρου.

    Σε ποιους απευθύνονται

    Τα σεμινάρια διεξάγονται σε δύο κύκλους
    α. γενικές αρχές για την επικοινωνία στο θέατρο
    β. εξειδίκευση σε σύγχρονους τρόπους προβολής

    και θα πραγματοποιηθούν από 21 έως και 25 Οκτωβρίου 2019 (α’ κύκλος) & από 4 έως και 8 Νοεμβρίου 2019 (β’ κύκλος)

    Τα σεμινάρια θα προσφερθούν σε 20 ενδιαφερόμενους αποφοίτους σχολών ΜΜΕ και επικοινωνίας ή θεατρολογίας, ανά group (5 ατόμων) σε αίθουσα της εταιρείας επικοινωνίας Perception of Art, Ζήρειας 5 στο Μαρούσι.

    Η συµµετοχή σε αυτά θα είναι εντελώς δωρεάν. Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας.
    Αποστολή βιογραφικών στα: [email protected] & [email protected]

    Σχετικά με την Σάσσα Παπαχριστοπούλου

    Η Σάσα Παπαχριστοπούλου σπούδασε Επικοινωνία & Δημόσιες Σχέσεις στα St.George και Sarasota Colleges, marketing στο Deree College, ενώ πήρε μετεκπαιδευτικά σεμινάρια στο Chartered Institute of Marketing στο Βerkshire του Ηνωμένου Βασιλείου.

    Ξεκίνησε την επαγγελματική της πορεία εν μέσω των σπουδών της το 1980 στο γραφείο τύπου της ΕΜΙ-COLUMBIA, στη συνέχεια στην POLYGRAM (μετέπειτα Universal) ως Υπεύθυνη επικοινωνίας κι αργότερα στη SONY MUSIC όπου εργάστηκε επί σειρά ετών ως Υπεύθυνη Marketing ελληνικού ρεπερτορίου και ως Υπεύθυνη Special Marketing.

    To 1999 την κάλεσε ο Νίκος Κούρκουλος να συνεργαστούν στο Εθνικό Θέατρο, όπου και ανέλαβε τη θέση της Υπεύθυνης του Τομέα Προβολής και Επικοινωνίας έως και το τέλος του 2013, τομέα που αναδιοργάνωσε εκ βάθρων.

    Το 2005 βραβεύτηκε για τη δουλειά της στο Εθνικό Θέατρο με το βραβείο Super Brand.

    Mε δική της απόφαση αποχώρησε από τη θέση ευθύνης που κατείχε στην Πρώτη Κρατική Σκηνή της χώρας το 2014 και ασχολήθηκε με την προβολή του Δημοτικού θεάτρου Πειραιά, που μόλις είχε ανοίξει ξανά τις σκηνές του στο κοινό, αλλά και την προβολή πολλών άλλων ιδιωτικών θεάτρων.

    Στα χρόνια της θητείας της στο ΕΘ και συγκεκριμένα το 2004 κατά την προετοιμασία και διάρκεια της Ολυμπιάδας, συνεργάστηκε ως Υπεύθυνη Επικοινωνίας των Ολυμπιακών-Πολιτιστικών δράσεων του Δήμου Αθηναίων. Παράλληλα με την ενασχόλησή της με το Εθνικό θέατρο, την τελευταία δεκαετία αποτελεί βασική συνεργάτιδα του θεάτρου Πορεία.

    Όταν το Μάιο του 2015 ανέλαβε την Καλλιτεχνική Διεύθυνση του Εθνικού Θεάτρου ο σκηνοθέτης Στάθης Λιβαθινός, την κάλεσε, εκ νέου, να υπηρετήσει στο Εθνικό Θέατρο ως Σύμβουλος Επικοινωνίας και να συμβάλλει στην αναμόρφωσή του, θέση που κατέχει έως και σήμερα υπό την Καλλιτεχνική Διεύθυνση του Δημήτρη Λιγνάδη.

    Περισσότερα από Θεατρικά Νέα