MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
02
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Αριστοτέλης Ρήγας: το μέλλον του stand up comedy στην Ελλάδα προμηνύεται λαμπρό

Ο γνωστός κωμικός Αριστοτέλης Ρήγας μάς συστήνει το “Μusicomedy” και μας προσκαλεί να συμμετέχουμε στην “εορταστική” τελευταία παράσταση την Τετάρτη 28 Μαρτίου στο Ίλιον Plus.

author-image Ευδοκία Βαζούκη

Τι είναι τελικά το musicomedy; 

Είναι η πρώτη μου σόλο παράσταση standup comedy και μουσικής κωμωδίας που περιλαμβάνει το σύνολο της δουλειάς μου από τη στιγμή που ανακάλυψα το είδος το 2012, μέχρι το 2015 που την πρωτοπαρουσίασα στο κοινό, συν το υλικό που έχει ενσωματωθεί σε αυτή στο διάστημα που παρουσιάστηκε στην Αθήνα και την επαρχία. Διαρκεί πλέον γύρω στα 90 λεπτά και έχει αστεία όλων των ειδών, των μεγεθών και για όλα τα γούστα. Λογοπαίγνια, σύντομα και μεγαλύτερα αστεία και μουσικά αστεία.

Τι αγαπάς πιο πολύ στο musicomedy; 

Είναι μια παράσταση που με διασκεδάζει πάρα πολύ. Περνάω πάρα πολύ καλά! Δεν μου έχει συμβεί να τελειώσω την παράσταση και να είμαι «στις κακές μου». Αγαπώ το πόσο μπορεί να αλλάζει ακόμα και τη δική μου διάθεση!

Τι αγαπάς λιγότερο στο musicomedy; 

Δυσκολεύομαι πολύ να απαντήσω, την έχω χτίσει “αστείο” – “αστείο” για χρόνια. Ισως το γεγονός ότι μου πήρε καιρό να την φτιάξω, ζηλεύω τους συναδέλφους που φέρνουν νέο υλικό σαν “δια επιφοιτήσεως”. Αλλά όχι, την αγαπάω συνολικά και δεν μπορώ να πω τίποτε κακό για αυτή.

Ποια ήταν η καλύτερη και ποιά η χειρότερη στιγμή σου επι σκηνής; 

Η καλύτερη στιγμή μου επι σκηνής ήταν μια ομαδική παράσταση στην οποία είχα συμμετάσχει στον Πειραιά, όπου το κοινό έφτασε σε τετραψήφιο αριθμό. Ηταν σαν να κολυμπάω σε μια θάλασσα από γέλια. Η χειρότερη στιγμή μου ήταν σε μια παράσταση που κάποιος άρχισε να μου μιλάει στα αρβανίτικα και να γελάει μόνος του μετά. Δεν μπορούσα να απαντήσω κάτι γιατί δεν καταλάβαινα καν τι έλεγε. Και θα ήθελα, γιατί φαινόταν πολύ διασκεδαστικό, τουλάχιστον για τον ίδιο.

Ελληνικό standup comedy. «Περνάει» στο κοινό;

Φυσικά! Είναι πολύ ποιοτικό θέαμα και για το λόγο αυτό ακριβώς έχει ραγδαία ανάπτυξη. Ακόμα βέβαια χρειάζεται να εξηγούμε στο κοινό το τι ακριβώς κάνουμε και ότι δεν θα πρέπει να νιώθουν απειλή από τον κωμικό, αλλά σε γενικές γραμμές έχουμε μεγάλη παράδοση στο χιούμορ ως λαός, λατρεύουμε να γελάμε και μας αρέσει η κωμωδία, οπότε και ως φυσική συνέχεια του επιθεωρησιακού μονολόγου, το είδος γνωρίζει άνθηση και το μέλλον προμηνύεται λαμπρό.

1

Είναι εύκολο να συνδυαστεί η μουσική και το standup comedy; 

Γενικά όλα είναι θέμα τριβής. Απλά, κάποια στιγμή άρχισα να αντιμετωπίζω τη μουσική ως υλικό για κωμωδία, με τη φόρμα και τους κανόνες του standup comedy. Δηλαδή, το ότι τα αστεία θα πρέπει να είναι σύντομα και η εκπληξη που προκαλούν μεγάλη. Σίγουρα δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό αποκλειστικά από την πλευρά του μουσικού ή του κωμικού μόνο. Ο συνδυασμός τους το έκανε εφικτό.

Πως προέκυψε ο «θούριος»;

Ηταν μια ιδέα που μου ήρθε την ημέρα του θανάτου του Lemmy, άρχισα να παίζω στην κιθάρα το Αce of Spades και παρατήρησα ότι ταίριαζαν τα λόγια του «θούριου». Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες ιδέες μου όμως, το επέκτεινα σε όλο το τραγούδι και όταν το πρότεινα στους “g-spot experiment”, μια καταπληκτική μπάντα φοβερών μουσικών, ενθουσιάστηκαν. Το επόμενο βήμα ήταν το να το ηχογραφήσουμε, το οποίο και έκαναν άψογα με μία μόνο προσπάθεια και μάλιστα ζωντανά και ολοκληρώθηκε με το βίντεο, το οποίο δεν θα μπορούσε να είχε γίνει χωρίς τον Παντελή Αναστασιάδη που ανέλαβε τη βιντεοσκόπηση, τη σκηνοθεσία και το μοντάζ. Ηταν τρομερά διασκεδαστική εμπειρία.

Μετά το musicomedy τι;

Ετοιμάζω την επόμενη σόλο παράτασή μου και είναι στα σκαριά και το επόμενο μουσικό βίντεο μετά τον «θούριο».

[iframe width=”560″ height=”315″ src=”https://www.youtube.com/embed/a-nZfY-JwpY” frameborder=”0″ allow=”autoplay; encrypted-media” allowfullscreen ]

Περισσότερα από Πρόσωπα
Σχετικά Θέματα
Πρόσωπα
Μαίρη Μηνά: Δίνω μια συνεχή πάλη να είμαι βουτηγμένη σε ελεύθερα νερά
Πρόσωπα
Μάρθα Φριντζήλα: Δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπερασπιστώ τον αδικημένο
Πρόσωπα
Μπορεί “ένα άγαλμα που το ‘σκασε” να κάνει τα παιδιά να αγαπήσουν το θέατρο;
Πρόσωπα
Ντένης Μακρής: Πρέπει πρώτα να καταλάβουμε το τέρας που κουβαλάμε μέσα μας
Art & Culture
Φένια Αποστόλου & Μαρία Χατζηαθανασιάδου: Φωτίζουν το "Αποτύπωμα" της γυναικείας ταυτότητας
Πρόσωπα
Από την “Arcadia” στη “Bugonia”- Η Γιώτα Σκουβαρά βρίσκει “στέγη” στα όνειρα των δημιουργών
Θεατρικά Νέα
Βάσια Αργέντη: Το «Κρυφτό» είναι μια παράσταση για τα κρυμμένα κομμάτια της ψυχής μας
Πρόσωπα
Γιάννης Οικονομίδης: Δεν φοράω το φωτοστέφανο του σκηνοθέτη
Art & Culture
Ο Βασίλης Βηλαράς γράφει για την τηλεόραση των ’90s και τα τραύματα που κληρονομήσαμε
Πρόσωπα
Alexandra Sieti: Το Broken Heart Syndrome είναι μια υπενθύμιση ότι η ζωή είναι, ακόμη, όμορφη
Θεατρικά Νέα
Για τους Μάριο Ιορδάνου και Σοφία Καζαντζιάν, η «Κατσαρίδα Κ.» μιλά για όλους όσοι δεν χωρούν πουθενά
Πρόσωπα
Ελένη Κοκκίδου: Είμαι φτιαγμένη από υλικά τέτοια, που μπορώ να πετάξω