Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.

Monopoli Team
08.04.2014
A
A
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Κακοκαιρία: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού
Πρελούδια: Το νέο έργο του Δημήτρη Μαραμή παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρώτη στο Μπακού
Όλη η Ελλάδα ένας πολιτισμός 2025: Το πρόγραμμα εκδηλώσεων για το φετινό καλοκαίρι
Ο συνθέτης Περικλής Κανάρης μάς μιλά για το 1ο Near & Far Kastellorizo International Music Festival
Έφυγε από τη ζωή ο ζωγράφος Θεόδωρος Πανταλέων
Ο μεγάλος σατιρικός Σίμος Κακάλας επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών
8 στους 10 πνιγμούς σε θάλασσα αφορούν άτομα άνω των 60 ετών: Βίντεο με οδηγίες και συμβουλές
Πρεμιέρες: Τα ζόμπι στη νέα εποχή
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Πέμπτη 19 Ιουνίου
Οι Buena Vista All Stars στην Αθήνα – Μια κουβανέζικη βραδιά στο Θέατρο Βράχων