Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.

Monopoli Team
08.04.2014
A
A
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η Αλίκη στη χώρα των Ψαριών του Γιάννη Ξανθούλη στο «Θέατρον» του Κέντρου Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος
Μέχρι να σβήσουν τ’ άστρα, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου στο Θέατρο Χώρα
Αντώνης Μπενάκης: Ένα συλλεκτικό λεύκωμα, οι ιστορίες του και οι περιπέτειές του
«Αποχρώσεις: Ημερολόγια Θέρους» – Ομαδική έκθεση στην Sotiropoulos Art Gallery
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Έρχεται η Γιορτή του Σινεμά 2025, με εισιτήριο 2 ευρώ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Τετάρτη 15 Οκτωβρίου
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
Mankind’s Folly: Η ταινία του Γιώργου Αυγερόπουλου βραβεύτηκε στο Prix Europa
Τελευταία Φορά: Νέο single από Leon Of Athens και Billie Kark