Το νόημα της ζωής σε μια διαφήμιση. Μπορείς να μην συγκινηθείς; (vid)
Όσο κι αν προσπαθήσεις να μείνεις απαθής βλέποντας το νέο διαφημιστικό σποτ της Thai Life Insurance, δεν μπορεί, ένα δάκρυ, ένα σκίρτημα θα ξεφύγει, κάνοντάς σε να απορείς για άλλη μια φορά πώς είναι δυνατόν να συγκινείσαι με τέτοια πράγματα. Είναι και παραείναι, και αυτό που το προκαλεί, λέγεται “τέχνη της διαφήμισης”.

Monopoli Team
08.04.2014
A
A
Δες παρακάτω πώς οι διαφημιστές χρησιμοποιούν τη φιλοσοφία “το καλό φέρνει καλό“, σε ένα βίντεο που έχει τίτλο “Unsung Hero” (σε ελεύθερη μετάφραση, “ο άγνωστος ήρωας”). Πρωταγωνιστής είναι ένας απλός Ταϊλανδός, που έχει “χόμπι” να βοηθάει τους άλλους, χωρίς ανταμοιβή. Χωρίς…;
Δείτε ακόμα: Αυτή είναι η διαφήμιση που συγκίνησε εκατομμύρια θεατές σε όλο τον κόσμο!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ξεκινούν οι αιτήσεις για τα voucher βιβλίων της ΔΥΠΑ
Πορτελάτα και Μισοφόρια: Μια έκθεση στην Πάρο “ξεδιπλώνει” τα γυναικεία εσώρουχα της παριανής φορεσιάς
Έως 1.000€ βοήθημα για τρίτεκνες και πολύτεκνες μητέρες
Bella Ciao#28: Ο καλλιτέχνης πολυεργαλείο
Το πρώτο Krokos Open Air Festival έρχεται στον Κρόκο Κοζάνης για ενα δυνατό τριήμερο
Lindsay Lohan: Η ολική επαναφορά του «κακού κοριτσιού» του Χόλιγουντ
Η Νεφέλη Φασούλη στο Κηποθέατρο Παπάγου
Η Ματούλα Ζαμάνη ταξιδεύει στη Σύρο για μια μεγάλη συναυλία
Το Off The Hook Festival 2025 επιστρέφει στο ΟΑΚΑ – Τα πρώτα ονόματα του line up
Η POLO “γιορτάζει” και παρουσιάζει τη νέα σχολική συλλογή School 2025