Μία ή 4 φωτογραφίες μαζί; (video+pics)
Φυσικά, η φωτογραφία παραπέμπει σε φωτομοντάζ και μάλιστα όχι τόσο επιτυχημένο. Όσο δύσκολο και αν είναι να το πιστέψετε, η συγκεκριμένη φωτογραφία δεν είναι τέσσερις φωτογραφίες κολλημένες μεταξύ τους με τη χρήση περικοπή-επικόλληση, μα είναι μια και αυτούσια φωτογραφία, τραβηγμένη από τον αυστριακό φωτογράφο Bela Borsodi.

A
A
Παρατηρώντας προσεκτικά και σχολαστικά την εικόνα, είναι εύκολο να διακρίνει κανείς πως έχει τοποθετηθεί το κάθε αντικείμενο πλάι στο άλλο, προκαλώντας αυτή την οπτική ψευδαίσθηση. Μάλιστα, η φωτογραφία αυτή έχει χρησιμοποιήθει για το εξώφυλλο άλμπουμ Terrain του συγκροτήματος VLP, που αποτελείται από την Pia Palme, Εlectric Indigo και τον Jorge Sánchez-Chiong.
Βιογραφικό
O καλλιτέχνης Bela Borsodi γεννήθηκε στη Βιέννη το 1966. Μετά τις σπουδές του στο graphic design και στην fine art άρχισε να εργάζεται ως φωτογράφος. Το 1992 μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και το 1999 επικεντρώθηκε στη φωτογραφία με κεντρικό άξονα την καθημερινή ζωή, η οποία εξακολουθεί να είναι η κύρια κατεύθυνση των έργου του. Σήμερα, ο Bela ζει και εργάζεται στη Νέα Υόρκη.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”