MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
13
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Ποιος είναι το… “δουλάκι” της Beyonce; (pics + vid)

Πίσω από το λαμπερό ίματζ που πλασάρουν οι celebrities, κρύβονται ορδές επαγγελματιών ακολούθων, που φροντίζουν ανά πάσα στιγμή για την εικόνα των εργοδοτών τους. Ένας από αυτούς είναι και ο στυλίστας της Beyonce, Ty Hunter.

Monopoli Team

Ο φακός “συνέλαβε” τον Hunter στο ετήσιο γκαλά μόδας του Metropolitan Museum της Νέας Υόρκης, να είναι η “σκιά” της Beyonce, και να διορθώνει την ουρά της τουαλέτας της όποτε χρειαζόταν, ώστε να δείχνει όμορφα στις φωτογραφίες και καθώς η σταρ περπατούσε. Στην gallery παρακάτω μπορείτε να δείτε τι συμβαίνει σε τέτοια events, από οπτικές γωνίες που συνήθως δεν δημοσιεύονται στα μέσα.

Πάντως όσο καλή δουλειά φαίνεται να κάνει ο Hunter για τις συναυλίες και τα βίντεο της Beyonce, τόσο χάλια επιλογές έχει να επιδείξει όταν πρόκειται για κόκκινο χαλί, και στο τελευταίο συμφωνεί σύσσωμος ο chic κόσμος της μόδας, που κάθε φορά περιμένει να δει “με τρόμο” πώς θα εμφανιστεί η ντίβα show woman..

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»