MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
16
ΙΟΥΝΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
30 χρόνια Μίλτος Πασχαλίδης: Η γιορτή συνεχίζεται στον Λυκαβηττό
Από 21/07/2025 έως 21/07/2025
Alice Cooper: Ο rock 'n roll θρύλος στο Rockwave Festival
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
Athens Rocks: Οι Kings of Leon για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 05/07/2025 έως 05/07/2025
Beth Gibbons: Η μαγική φωνή των Portishead στην Αθήνα
Από 20/07/2025 έως 20/07/2025
Ejekt Festival 2025: O Louis Tomlinson ξανά στην Αθήνα
Από 09/07/2025 έως 09/07/2025
Ejekt Festival 2025: Οι Green Day για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 06/07/2025 έως 06/07/2025
Michael Kiwanuka: Ο πρωτοπόρος της σύγχρονης soul το καλοκαίρι στο Ηρώδειο
Από 26/06/2025 έως 26/06/2025
O Σταύρος Ξαρχάκος στο Rockwave Festival για τα 42 χρόνια από το εμβληματικό Ρεμπέτικο
Από 02/07/2025 έως 02/07/2025
Pan Pan και Years of Youth live στην Τεχνόπολη
Από 07/07/2025 έως 07/07/2025
Pop Tour: Η Μαρίνα Σάττι και στη Θεσσαλονίκη
Από 02/07/2025 έως 02/07/2025
Release Athens 2025: Η Kylie Minogue το καλοκαίρι στην Αθήνα
Από 18/07/2025 έως 18/07/2025
Release Athens 2025: Οι Fontaines D.C. το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Release Athens 2025: Οι Idles έρχονται στην Πλατεία Νερού
Από 18/06/2025 έως 18/06/2025
Release Athens 2025: Οι Prodigy επιστρέφουν στην Ελλάδα
Από 04/07/2025 έως 04/07/2025
Rockwave 2025: W.A.S.P και Skyclad στο Terra Vibe για το απόλυτο heavy metal party
Από 14/07/2025 έως 14/07/2025
Rockwave 2025: Ο Michael Schenker στο Terra Republic
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Rockwave 2025: Οι Blind Guardian στον Λυκαβηττό
Από 26/06/2025 έως 26/06/2025
Rockwave 2025: Οι Opeth σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 25/06/2025 έως 26/06/2025
Rockwave 2025: Οι Rotting Christ headliners της 2ης μέρας στο Terra Republic
Από 27/06/2025 έως 27/06/2025
Rockwave: Ο σαγηνευτικός Mario Biondi σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 30/06/2025 έως 01/07/2025
Satchvai: Τα είδωλα της ηλεκτρικής κιθάρας Joe Satriani και Steve Vai στο Rockwave 2025
Από 28/07/2025 έως 28/07/2025
Terra Vibe Festival: Οι Radio Hell και ο Franky Wah στο νέο dance φεστιβάλ στο Terra Vibe Park
Από 12/07/2025 έως 12/07/2025
The Stranglers: Το εμβληματικό συγκρότημα του rock 'n' roll γιορτάζει 50 χρόνια στο Ηρώδειο
Από 23/06/2025 έως 23/06/2025
Αν σωθούν τα τραγούδια: Γιώργος Νταλάρας και Βασίλης Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο
Από 27/06/2025 έως 28/06/2025
Εισβολέας και Νεφέλη Φασούλη ενώνουν δυνάμεις στην Τεχνόπολη
Από 03/07/2025 έως 03/07/2025
Ελευθερία Αρβανιτάκη - Μάριος Φραγκούλης "πρώτη φορά" στο Rockwave Festival
Από 24/06/2025 έως 24/06/2025
Ελεωνόρα Ζουγανέλη: "Αλλά-ζει" και ετοιμάζεται για καλοκαιρινή περιοδεία
Από 16/06/2025 έως 16/06/2025
Η Diana Ross στο Καλλιμάρμαρο για μια μεγάλη συναυλία
Από 16/07/2025 έως 16/07/2025
Η Άννα Βίσση επιστρέφει στο Καλλιμάρμαρο - Sold out μέσα σε λίγα 24ωρα
Από 13/09/2025 έως 14/09/2025
Η Μαρίνα Σάττι στην Πλατεία Νερού για ένα εκστατικό καλοκαιρινό live
Από 25/06/2025 έως 25/06/2025
Η Μαρίνα Σπανού σε καλοκαιρινή περιοδεία - Δύο συναυλίες στην Αθήνα
Από 04/07/2025 έως 14/09/2025
Η Ταράτσα του Φοίβου και φέτος στο Άλσος - Οι πρώτοι special guests του καλοκαιριού
Από 28/05/2025 έως 02/07/2025
Η Φιλαρμονική του Μονάχου ερμηνεύει Μπραμς και Ντβόρζακ στο Ηρώδειο
Από 06/07/2025 έως 06/07/2025
Θεόδωρος Κουρεντζής: Ο σταρ του πόντιουμ στην Επίδαυρο
Από 19/07/2025 έως 19/07/2025
ΚΟΑ και Εμάνουελ Αξ στο Ηρώδειο με έργα Μπετόβεν και Μέντελσον
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Καλοκαίρι Αλλιώς: Η Μελίνα Ασλανίδου στην Ταράτσα του Λαμπέτη
Από 01/06/2025 έως 11/09/2025
ΛΕΞ: Μόλις ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη συναυλία του - Το καλοκαίρι στο ΟΑΚΑ
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Μεγάλες ταινίες - μεγάλες μουσικές: Ο Νικόλα Πιοβάνι στο Ηρώδειο
Από 08/07/2025 έως 08/07/2025
Μια βραδιά με τους Πυξ Λαξ στο Θέατρο Βράχων
Από 20/06/2025 έως 20/06/2025
Μιχάλης Χατζηγιάννης: Ξεκινά τις καλοκαιρινές του εμφανίσεις
Από 07/06/2025 έως 03/09/2025
Νατάσσα Μποφίλιου: Το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη για μια μεγάλη συναυλία
Από 30/06/2025 έως 30/06/2025
Ο Bloody Hawk επιστρέφει στο Γήπεδο της Ριζούπολης
Από 21/06/2025 έως 21/06/2025
Ο King Diamond στο Rockwave Festival 2025
Από 10/07/2025 έως 10/07/2025
Ο Ludovico Einaudi για μια μοναδική συναυλία στο Καλλιμάρμαρο
Από 26/09/2025 έως 26/09/2025
Ο Max Richter, ο αρχιτέκτονας του μουσικού συναισθήματος του 21ου αιώνα στο Ηρώδειο
Από 01/07/2025 έως 01/07/2025
Ο Morrissey επιστρέφει στην Αθήνα - Το καλοκαίρι στο Release Athens 2025
Από 16/07/2025 έως 16/07/2025
Ο Robbie Williams το 2025 στο Καλλιμάρμαρο
Από 02/10/2025 έως 02/10/2025
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Rockwave Αθήνας και Θεσσαλονίκης
Από 09/06/2025 έως 08/09/2025
Ο Γιάννης Χαρούλης μάς καλεί "στον χορό" - Η Αθήνα στην καλοκαιρινή του περιοδεία
Από 25/06/2025 έως 25/06/2025
Ο Γιώργος Μαργαρίτης με ξεχωριστούς καλεσμένους στο Θέατρο Λυκαβηττού
Από 16/06/2025 έως 16/06/2025
Ο Διονύσης Σαββόπουλος στο επετειακό Rockwave - Δύο ιστορικές εμφανίσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 14/06/2025 έως 21/06/2025
Ο Κωνσταντίνος Καρύδης διευθύνει την Ορχήστρα Δωματίου της Ευρώπης στο Ηρώδειο
Από 10/07/2025 έως 10/07/2025
Ο Ροντ Στιούαρτ για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 13/12/2025 έως 13/12/2025
Ο Σωκράτης Μάλαμας το καλοκαίρι στο Γήπεδο Ριζούπολης
Από 15/06/2025 έως 16/06/2025
Ο Τομ Τζόουνς για πρώτη φορά στην Αθήνα
Από 21/06/2025 έως 21/06/2025
Ο σπουδαίος Youssou N'Dour για μία συναυλία στο Ηρώδειο
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
Οι Air γιορτάζουν τα 25 χρόνια του Moon Safari στο Ηρώδειο
Από 29/06/2025 έως 29/06/2025
Οι Amenra επιστρέφουν το φθινόπωρο στην Αθήνα
Από 23/11/2025 έως 23/11/2025
Οι Cypress Hill στο Rockwave 2025
Από 13/07/2025 έως 13/07/2025
Οι Dream Theater γιορτάζουν 40 χρόνια πορείας στο Release Athens 2025
Από 23/07/2025 έως 23/07/2025
Οι Gojira στο Release Athens 2025
Από 19/07/2025 έως 19/07/2025
Οι Locomondo δίνουν καλοκαιρινό ραντεβού στην Τεχνόπολη
Από 02/07/2025 έως 02/07/2025
Οι London Grammar στο Release Athens 2025
Από 11/07/2025 έως 11/07/2025
Οι Machine Head στην Αθήνα μετά από 10 χρόνια
Από 03/07/2025 έως 03/07/2025
Οι Molchat Doma στο Floyd
Από 22/06/2025 έως 22/06/2025
Οι Pagan στο Θέατρο Πέτρας
Από 18/06/2025 έως 18/06/2025
Οι Public Enemy επιστρέφουν στην Ελλάδα μετά από 17 χρόνια
Από 22/07/2025 έως 22/07/2025
Οι Raining Pleasure στο Ηρώδειο
Από 22/06/2025 έως 22/06/2025
Οι Savatage εγκαινιάζουν το Rockwave της Θεσσαλονίκης
Από 28/06/2025 έως 28/06/2025
Οι Σκιαδαρέσες για δύο καλοκαιρινά live σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 23/06/2025 έως 26/06/2025
Οι θρυλικοί Mogwai επιστρέφουν στην Αθήνα
Από 09/10/2025 έως 09/10/2025
Παύλος Παυλίδης, Κ. Βήτα, Super Stereo στο Release Athens 2025
Από 21/06/2025 έως 21/06/2025
Το Kismet quartet του Dave Holland έρχεται στο Ηρώδειο
Από 17/07/2025 έως 17/07/2025
Το Φεστιβάλ Αθηνών τιμά το Έτος Μίκη Θεοδωράκη: Το Άξιον Εστί στο Ηρώδειο
Από 13/07/2025 έως 13/07/2025
Κλασική

Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου, οι Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο παρουσιάζουν έναν ξεχωριστό μουσικό διάλογο για τσέλο και πιάνο στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Δημοφιλής και καταξιωμένη πιανίστα η Νέλλη Σεμιτέκολο συμπράττει με τον προικισμένο βιολοντσελίστα Κωνσταντίνο Σφέτσα σε μια μοναδική συναυλία με έργα γραμμένα για τα δυο αυτά όργανα από τον Μπετόβεν, τον Μανουέλ ντε Φάλια, τον Έντβαρντ Γκριγκ και τον δικό μας Νίκο Σκαλκώτα.

Με απόσταση μιας γενιάς μεταξύ τους οι δυο ξεχωριστοί ερμηνευτές, που συνεργάζονται από το 2001, συναντιούνται στο Μέγαρο Μουσικής σε έναν μοναδικό μουσικό διάλογο που αρχίζει από τον 18ο αιώνα και τον νεαρό Μπετόβεν(σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα έργο 5), διασχίζει τον 19ο με το μοναδικό έργο για τα δυο αυτά όργανα που έγραψε ο Γκριγκ(Σονάτα για τσέλο και πιάνο σε λα ελάσσονα, έργο 36), συνεχίζει μέχρι τα τις αρχές του 20ου με τους ισπανικούς ήχους του ντε Φάλλια(έξι παραδοσιακά ισπανικά τραγούδια) και καταλήγει λίγο μετά τον Β΄ Πόλεμο με το Μπολερό για τσέλο και πιάνο του Νίκου Σκαλκώτα.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

 

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

 

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

 

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

 

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

 

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ