MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
Achelous και DragonSkull στο Piraeus Club Academy
Από 04/10/2025 έως 04/10/2025
Juan Diego Florez: Ο κορυφαίος λυρικός τενόρος στο Ηρώδειο
Από 21/09/2025 έως 21/09/2025
Mare Nostrum: Μουσικοί από όλη τη Μεσόγειο για μία μαγική βραδιά στο Ηρώδειο
Από 24/09/2025 έως 24/09/2025
O Asaf Avidan επιστρέφει στην Αθήνα για μια εμφάνιση στο Floyd
Από 07/12/2025 έως 07/12/2025
O Ορφέας Περίδης με νέα τραγούδια στο Κηποθέατρο Παπάγου
Από 22/09/2025 έως 22/09/2025
The Swingin' Cats στο Roof Stage του Gazarte
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Βασίλης Τσιτσάνης για πάντα: Μεγάλο αφιέρωμα στο Ηρώδειο
Από 01/10/2025 έως 01/10/2025
Γιάννης Χαρούλης: Δεύτερη συναυλία στον Λυκαβηττό
Από 05/10/2025 έως 05/10/2025
Η Ελεωνόρα Ζουγανέλη με μια μεγάλη συναυλία - γιορτή στην Τεχνόπολη
Από 18/09/2025 έως 18/09/2025
Η Ευανθία Ρεμπούτσικα με αγαπημένα soundtracks στο Ηρώδειο
Από 16/10/2025 έως 16/10/2025
Η Κασέτα του Μελωδία για την Αρλέτα στο Ηρώδειο
Από 04/10/2025 έως 04/10/2025
Η Λένα Πλάτωνος με τη Σαββίνα Γιαννάτου και τον Γιάννη Παλαμίδα για μια συναυλία στον λόφο Φιλοπάππου
Από 28/09/2025 έως 28/09/2025
Η Νεφέλη Φασούλη στο Κηποθέατρο Παπάγου
Από 19/09/2025 έως 19/09/2025
Η Ορχήστρα Johann Strauss Wiener στο Ηρώδειο για τα 200 χρόνια Γιόχαν Στράους
Από 15/10/2025 έως 15/10/2025
Η Ταράτσα του Φοίβου: Φινάλε τον Οκτώβριο με καλεσμένους - έκπληξη
Από 01/10/2025 έως 08/10/2025
Η μουσική παράσταση «Ο Ερωτόκριτος στον Λαβύρινθο» τον Οκτώβριο στο Ηρώδειο
Από 06/10/2025 έως 06/10/2025
Μάρθα Φριντζήλα, the Kubara Project και Καλογεράκια ανεβαίνουν στου Φιλοπάππου για μία μουσική γιορτή
Από 15/09/2025 έως 29/09/2025
Μίλτος Πασχαλίδης: Ολοκληρώνει τη γιορτή για τα 30 χρόνια πορείας στο Κατράκειο
Από 30/09/2025 έως 30/09/2025
Μεγάλο αφιέρωμα στον Άκη Πάνου στο Ηρώδειο με Μητσιά, Μάλαμα, Καραπατάκη, Στρατηγού
Από 09/10/2025 έως 09/10/2025
Μια μουσική βραδιά στο Ηρώδειο στη μνήμη του Χρόνη Αηδονίδη
Από 05/10/2025 έως 05/10/2025
Μουσικοί του δρόμου ανεβαίνουν στη σκηνή του Παλλάς για μια ξεχωριστή συναυλία
Από 29/09/2025 έως 29/09/2025
Νίκος και Αντώνης Ξυλούρης στο Θέατρο Βράχων
Από 01/10/2025 έως 01/10/2025
Νατάσσα Μποφίλιου: Το "Κάτι Καίγεται 2" επιστέφει στην Αθήνα - Πότε είναι η μεγάλη συναυλία
Από 22/09/2025 έως 22/09/2025
Ο Gizmo Varillas συναντά τον Monsieur Minimal στο Gagarin 205
Από 25/10/2025 έως 25/10/2025
Ο Ludovico Einaudi για μια μοναδική συναυλία στο Καλλιμάρμαρο
Από 26/09/2025 έως 26/09/2025
Ο Robbie Williams το 2025 στο Καλλιμάρμαρο
Από 02/10/2025 έως 02/10/2025
Ο Αλκίνοος Ιωαννίδης στο Βεάκειο
Από 30/09/2025 έως 30/09/2025
Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου κλείνει την περιοδεία του με μια μεγάλη συναυλία στο Θέατρο Βράχων
Από 29/09/2025 έως 29/09/2025
Ο Γιάννης Χαρούλης για έναν "τελευταίο" χορό στον Λυκαβηττό
Από 04/10/2025 έως 04/10/2025
Ο Γιώργος Νταλάρας "στους δρόμους του ρεμπέτικου" στο Παλλάς
Από 18/10/2025 έως 19/10/2025
Ο Γκόραν Μπρέγκοβιτς για μια επετειακή συναυλία στη Θεσσαλονίκη
Από 03/10/2025 έως 03/10/2025
Ο Δημήτρης Μπάκουλης υποδέχεται το φθινόπωρο με μια συναυλία στο θέατρο Ρεματιάς
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Ο Ζερόμ Καλούτα στο Κύτταρο Live Stage
Από 03/10/2025 έως 03/10/2025
Ο Κώστας Μακεδόνας ερμηνεύει "Το τραγούδι του Νεκρού Αδερφού" στο Θέατρο Βράχων
Από 18/09/2025 έως 18/09/2025
Ο Μάριος Φραγκούλης τιμά τα 100 χρόνια Μίκη Θεοδωράκη στο Ηρώδειο
Από 19/09/2025 έως 19/09/2025
Ο Παύλος Παυλίδης έρχεται ανανεωμένος για ένα live στη Θεσσαλονίκη
Από 27/09/2025 έως 27/09/2025
Ο Ροντ Στιούαρτ για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 13/12/2025 έως 13/12/2025
Ο Σταμάτης Σπανουδάκης για δύο συναυλίες στο Ηρώδειο
Από 10/10/2025 έως 13/10/2025
Ο Σταύρος Ξαρχάκος στο Ηρώδειο: Sold out και νέα ημερομηνία για το «Ταξίδι στο Φως»
Από 12/10/2025 έως 12/10/2025
Ο θρυλικός Mulatu Astatke για ένα αποχαιρετιστήριο live στο Θέατρο Βράχων
Από 25/09/2025 έως 25/09/2025
Οι Amenra επιστρέφουν το φθινόπωρο στην Αθήνα
Από 23/11/2025 έως 23/11/2025
Οι Gipsy Kings για πρώτη φορά στο Θέατρο Λυκαβηττού
Από 21/09/2025 έως 21/09/2025
Οι Jethro Tull στο Θέατρο Λυκαβηττού
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Οι Kadebostany σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Οι Puressence στη Μονή Λαζαριστών
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Οι Rasmus επιστρέφουν στην Ελλάδα για ένα αξέχαστο live
Από 25/10/2025 έως 25/10/2025
Οι Septicflesh συναντούν την ΚΟΑ στο Ηρώδειο - Επιπλέον ημερομηνία
Από 26/09/2025 έως 27/09/2025
Οι Shkodra Elektronike για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 02/10/2025 έως 03/10/2025
Οι rock'n'roll heroes Turbonegro στο Gazarte
Από 09/11/2025 έως 09/11/2025
Οι Πυξ Λαξ πίσω στην Αθήνα για ένα live στο θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 22/09/2025 έως 22/09/2025
Οι Χειμερινοί Κολυμβητές ξανά στου Φιλοπάππου για μια ακόμα συναυλία
Από 27/09/2025 έως 27/09/2025
Οι θρυλικοί Mogwai επιστρέφουν στην Αθήνα
Από 09/10/2025 έως 09/10/2025
Οι μελωδίες των Επτανήσων στο Ηρώδειο με την Παλαιά Φιλαρμονική Κερκύρας
Από 20/09/2025 έως 20/09/2025
Ρεμπέτισσες Ψυχές: Η γυναικεία φωνή του ρεμπέτικου του μεσοπολέμου στο Αγγέλων Βήμα
Από 06/12/2025 έως 04/04/2026
Σοφία Βέμπο - η φωνή που νίκησε τον φασισμό: Η Σοφία Μάνου τραγουδά Βέμπο στο Πάλλας
Από 14/10/2025 έως 14/10/2025
Χρυσηίδα Γκαγκούτη: H Μεγάλη Γοργόνα επιστρέφει για το πιο εκρηκτικό live της
Από 19/09/2025 έως 19/09/2025
Κλασική

Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου, οι Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο παρουσιάζουν έναν ξεχωριστό μουσικό διάλογο για τσέλο και πιάνο στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Δημοφιλής και καταξιωμένη πιανίστα η Νέλλη Σεμιτέκολο συμπράττει με τον προικισμένο βιολοντσελίστα Κωνσταντίνο Σφέτσα σε μια μοναδική συναυλία με έργα γραμμένα για τα δυο αυτά όργανα από τον Μπετόβεν, τον Μανουέλ ντε Φάλια, τον Έντβαρντ Γκριγκ και τον δικό μας Νίκο Σκαλκώτα.

Με απόσταση μιας γενιάς μεταξύ τους οι δυο ξεχωριστοί ερμηνευτές, που συνεργάζονται από το 2001, συναντιούνται στο Μέγαρο Μουσικής σε έναν μοναδικό μουσικό διάλογο που αρχίζει από τον 18ο αιώνα και τον νεαρό Μπετόβεν(σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα έργο 5), διασχίζει τον 19ο με το μοναδικό έργο για τα δυο αυτά όργανα που έγραψε ο Γκριγκ(Σονάτα για τσέλο και πιάνο σε λα ελάσσονα, έργο 36), συνεχίζει μέχρι τα τις αρχές του 20ου με τους ισπανικούς ήχους του ντε Φάλλια(έξι παραδοσιακά ισπανικά τραγούδια) και καταλήγει λίγο μετά τον Β΄ Πόλεμο με το Μπολερό για τσέλο και πιάνο του Νίκου Σκαλκώτα.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

 

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

 

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

 

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

 

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

 

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ
Σχετικά Θέματα
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Ταράτσα του Φοίβου: Φινάλε τον Οκτώβριο με καλεσμένους – έκπληξη
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Ευανθία Ρεμπούτσικα με αγαπημένα soundtracks στο Ηρώδειο
ΜΟΥΣΙΚΗ
Χρυσηίδα Γκαγκούτη: H Μεγάλη Γοργόνα επιστρέφει για το πιο εκρηκτικό live της
ΜΟΥΣΙΚΗ
Σοφία Βέμπο – η φωνή που νίκησε τον φασισμό: Η Σοφία Μάνου τραγουδά Βέμπο στο Πάλλας
ΜΟΥΣΙΚΗ
Οι μελωδίες των Επτανήσων στο Ηρώδειο με την Παλαιά Φιλαρμονική Κερκύρας
ΜΟΥΣΙΚΗ
Νίκος και Αντώνης Ξυλούρης στο Θέατρο Βράχων
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Κώστας Μακεδόνας ερμηνεύει “Το τραγούδι του Νεκρού Αδερφού” στο Θέατρο Βράχων
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Ζερόμ Καλούτα στο Κύτταρο Live Stage
ΜΟΥΣΙΚΗ
The Swingin’ Cats στο Roof Stage του Gazarte
ΜΟΥΣΙΚΗ
Ο Δημήτρης Μπάκουλης υποδέχεται το φθινόπωρο με μια συναυλία στο θέατρο Ρεματιάς
Μουσικά Νέα
Γιάννης Κότσιρας: Συναυλία στην Πλατεία Αριστοτέλους με ελεύθερη είσοδο
ΜΟΥΣΙΚΗ
Οι Jethro Tull στο Θέατρο Λυκαβηττού