MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
05
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ
ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ X
"Έλα στο χωριό": Η Ματούλα Ζαμάνη στο VOX
Από 10/12/2025 έως 10/12/2025
10 χρόνια Release: Πρώτος headliner ο Nick Cave
Από 24/06/2026 έως 24/06/2026
Dramachine, Valisia Odell, Marva Von Theo και Bipolia στο Gagarin
Από 14/11/2025 έως 14/11/2025
H Αλέκα Κανελλίδου και o Χρήστος Θηβαίος στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 03/11/2025 έως 29/12/2025
Jacques Greene και Nosaj Thing στο Ρομάντσο
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Jazz στο Μουσείο: Ο Στάθης Άννινος και η Κατερίνα Πολέμη στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή
Από 14/11/2025 έως 14/11/2025
Kubara Project Reloaded: H Mάρθα Φριντζήλα με τα Καλογεράκια στο Κύτταρο
Από 01/12/2025 έως 29/12/2025
O Asaf Avidan επιστρέφει στην Αθήνα για μια εμφάνιση στο Floyd
Από 07/12/2025 έως 07/12/2025
O Δημήτρης Μπάκουλης στον Σταυρό του Νότου Club
Από 05/11/2025 έως 19/11/2025
Songs in Revolution: Ο Δήμος Δημητριάδης με εκλεκτούς καλεσμένους στο Μέγαρο
Από 05/11/2025 έως 05/11/2025
Theodore: Επιστρέφει με νέο δίσκο και live στο Gagarin 205
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Ένα All Time Party με τον Πασχάλη στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 24/10/2025 έως 26/12/2025
Έτος Μίκη Θεοδωράκη: Μια Μαγική Νύχτα με τη Μαρία Φαραντούρη και την ΚΟΑ στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου
Από 14/11/2025 έως 15/11/2025
Ακομπλεξ-Άριστα 2: Μάγδα Βαρούχα και Χρήστος Αδαμόπουλος στη μουσική σκηνή Ράδιο
Από 08/11/2025 έως 06/12/2025
Αν ακούσεις τα παιδιά: Λευτέρης Ελευθερίου και Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 09/11/2025 έως 23/11/2025
Από την καρδιά της Σαχάρας στην Αθήνα: Οι Tinariwen για μια μοναδική συναυλία στο Floyd
Από 16/05/2026 έως 16/05/2026
Βαγγέλης Γερμανός και Σαλίνα Γαβαλά στο Γυάλινο Up Stage
Από 31/10/2025 έως 28/11/2025
Βαγγελιώ Φασουλάκη, Γιώργης Μανωλάκης και Θοδωρής Σούκας αναβιώνουν τα "μπουζούκια" στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Από 01/11/2025 έως 29/11/2025
Για τις παλιές αγάπες: Οι Πυξ Λαξ συναντούν Ζουγανέλη και Σταρόβα στο VOX
Από 25/10/2025 έως 27/12/2025
Γιώργος Νταλάρας - Βασίλης Παπακωνσταντίνου και φέτος στο Vox
Από 04/12/2025 έως 30/01/2026
Δήμητρα Γαλάνη και Ελένη Τσαλιγοπούλου συναντιούνται επί σκηνής στο VOX
Από 17/12/2025 έως 28/01/2026
Η Ιουλία Καραπατάκη από τον Νοέμβριο στον Σταυρό του Νότου
Από 13/11/2025 έως 05/12/2025
Η Καλλιόπη Μητροπούλου παρουσιάζει το "Between" στο Newman Cinema
Από 24/11/2025 έως 24/11/2025
Η Κατερίνα Αδαμοπούλου και το κουαρτέτο της στο Half Note
Από 06/11/2025 έως 06/11/2025
Η Μαρίνα Σπανού έρχεται στο Fuzz Club
Από 14/12/2025 έως 14/12/2025
Θέατρο Παλλάς: Αφιέρωμα στον Μίμη Πλέσσα με Κώστα Μακεδόνα και Πέγκυ Ζήνα
Από 08/12/2025 έως 08/12/2025
Θεόδωρος Κουρεντζής και Utopia φέρνουν μια σπάνια συμφωνικη εμπειρία στο Μέγαρο
Από 14/11/2025 έως 15/11/2025
Μέγαρο: Συναυλία-αφιέρωμα σε «τρεις ποιητές της ελευθερίας» μέσα από τη μουσική του Θεοδωράκη
Από 03/12/2025 έως 03/12/2025
Μια Late Night συναυλία με την ΚΟΑ στο Μέγαρο Μουσικής
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Μιχάλης Ρακιντζής και Κώστας Χαριτοδιπλωμένος στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Από 14/11/2025 έως 30/01/2026
Ο Moby στην Αθήνα το καλοκαίρι το 2026 για το Release Athens
Από 01/07/2026 έως 01/07/2026
Ο Morrissey επιτέλους στην Αθήνα για μια μεγάλη συναυλία
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Ο Robben Ford στο Fuzz Club
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Ο Γιάννης Κότσιρας με ανανεωμένο πρόγραμμα στον Σταυρό του Νότου
Από 22/11/2025 έως 13/12/2025
Ο Γιάννης Πάριος στο Παλλάς με τραγούδια που αγαπήσαμε
Από 24/11/2025 έως 25/11/2025
Ο Γιάννης Παπανικολάου στο Γυάλινο Up Stage
Από 30/10/2025 έως 27/11/2025
Ο Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης και η Βιολέτα Ίκαρη στον Σταυρό του Νότου Club
Από 31/10/2025 έως 07/11/2025
Ο Γιώργος Παπαγεωργίου και οι Polkar "με τσακίρ κέφι" στο Κύτταρο
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Ο Εισβολέας και η μπάντα του για ένα “Living Room Jam” στο Baumstrasse
Από 06/11/2025 έως 06/11/2025
Ο Θοδωρής Κοτονιάς και ο Βασίλης Δραμουντάνης στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 07/11/2025 έως 07/11/2025
Ο Ροντ Στιούαρτ για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Από 13/12/2025 έως 13/12/2025
Ο Στέργιος Νταουσανάκης live στο Γυάλινο Up Stage
Από 02/11/2025 έως 16/11/2025
ΟΠΕΚΕΜΠΛΕ: Ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης με guest κωμικούς στον Σταυρό του Νότου
Από 05/11/2025 έως 17/12/2025
Οι Amenra επιστρέφουν το φθινόπωρο στην Αθήνα
Από 23/11/2025 έως 23/11/2025
Οι CHÓRES συναντούν την Εθνική Νεανική Γυναικεία Χορωδία της Ολλανδίας στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
Από 11/11/2025 έως 11/11/2025
Οι Dream Syndicate θα παρουσιάσουν ολόκληρο το Medicine Show στην Αθήνα
Από 29/01/2026 έως 29/01/2026
Οι Foreigner για πρώτη φορά στην Ελλάδα - Όλες οι λεπτομέρειες για την προπωληση
Από 27/06/2026 έως 27/06/2026
Οι Helstar επιστρέφουν στην Ελλάδα για τρεις εκρηκτικές εμφανίσεις
Από 30/11/2025 έως 30/11/2025
Οι Kadebostany σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Από 12/12/2025 έως 12/12/2025
Οι rock'n'roll heroes Turbonegro στο Gazarte
Από 09/11/2025 έως 09/11/2025
Οι Γιάννης Διονυσίου και Γιάννης Παπαγεωργίου μαζί επί σκηνής στον Σταυρό του Νότου Plus
Από 08/11/2025 έως 22/11/2025
Ρεμπέτισσες Ψυχές: Η γυναικεία φωνή του ρεμπέτικου του μεσοπολέμου στο Αγγέλων Βήμα
Από 06/12/2025 έως 04/04/2026
Ρεμπέτισσες – Φωνές που δε λύγισαν: Η Ηρώ Σαΐα στο Θέατρο Άλσος
Από 20/11/2025 έως 23/11/2025
Σπύρος Γραμμένος και Δημήτρης Ζερβουδάκης: Σαββατόβραδα στον Σταυρό του Νότου
Από 25/10/2025 έως 15/11/2025
Το Ροκ το ελληνικό: Κώστας Τουρνάς και Διονύσης Τσακνής στο Θέατρο Άλσος ΔΕΗ
Από 01/11/2025 έως 27/12/2025
Κλασική

Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου, οι Kωνσταντίνος Σφέτσας και Νέλλη Σεμιτέκολο παρουσιάζουν έναν ξεχωριστό μουσικό διάλογο για τσέλο και πιάνο στην Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

author-image Γιώργος Σμυρνής

Δημοφιλής και καταξιωμένη πιανίστα η Νέλλη Σεμιτέκολο συμπράττει με τον προικισμένο βιολοντσελίστα Κωνσταντίνο Σφέτσα σε μια μοναδική συναυλία με έργα γραμμένα για τα δυο αυτά όργανα από τον Μπετόβεν, τον Μανουέλ ντε Φάλια, τον Έντβαρντ Γκριγκ και τον δικό μας Νίκο Σκαλκώτα.

Με απόσταση μιας γενιάς μεταξύ τους οι δυο ξεχωριστοί ερμηνευτές, που συνεργάζονται από το 2001, συναντιούνται στο Μέγαρο Μουσικής σε έναν μοναδικό μουσικό διάλογο που αρχίζει από τον 18ο αιώνα και τον νεαρό Μπετόβεν(σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα έργο 5), διασχίζει τον 19ο με το μοναδικό έργο για τα δυο αυτά όργανα που έγραψε ο Γκριγκ(Σονάτα για τσέλο και πιάνο σε λα ελάσσονα, έργο 36), συνεχίζει μέχρι τα τις αρχές του 20ου με τους ισπανικούς ήχους του ντε Φάλλια(έξι παραδοσιακά ισπανικά τραγούδια) και καταλήγει λίγο μετά τον Β΄ Πόλεμο με το Μπολερό για τσέλο και πιάνο του Νίκου Σκαλκώτα.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη σονάτα αρ.2 για τσέλο και πιάνο σε σολ ελάσσονα, έργο 5, -με την οποία ανοίγει η συναυλία- στα 25 του χρόνια, εποχή που προσπαθούσε να καθιερωθεί ως βιρτουόζος πιανίστας και την ερμήνευσε ο ίδιος με τον διάσημο τότε Γάλλο βιολοντσελίστα, Ζαν-Πιέρ Ντυπόν, στο Βερολίνο, το 1796, στην αυλή του Βασιλιά Φρειδερίκου του Β΄ της Πρωσίας, που ήταν και ο ίδιος ερασιτέχνης βιολοντσελίστας. Ο Μπετόβεν δεν είχε χάσει ακόμα την ακοή του, ήξερε ότι ο Χάιντν και ο Μότσαρτ ήταν οι αγαπημένοι συνθέτες του βασιλιά και τους συναγωνίζεται με ένα αυθεντικό κομμάτι κοντσέρτου, μεγάλης κλίμακας και διάρκειας (31΄), γεμάτο συναρπαστικά εφέ, που θα πρέπει να εντυπωσίασαν τους άρχοντες Βερολινέζους.

 

Η συνέχεια ανήκει στο Μπολερό για τσέλο και πιάνο, που ο Νίκος Σκαλκώτας έγραψε στο τέλος του Β΄ Πολέμου, το 1948, σε μια πολύ ώριμη στιγμή της συνθετικής του διαδρομής, αλλά παράλληλα και σε εποχή που το κοινό δεν είχε ακόμα αναγνωρίσει σε αυτόν, τον κορυφαίο συνθέτη της ελληνικής κλασσικής παράδοσης. Είναι ένα κομμάτι που έχει όλα τα σταθερά χαρακτηριστικά της μουσικής του: κλασικές φόρμες και αγάπη για την ελληνική παραδοσιακή μουσική.

 

Το δεύτερο μέρος ανοίγει ο Μανουέλ ντε Φάλλια που έγραψε τα Επτά Παραδοσιακά Ισπανικά Τραγούδια το 1914 στο Παρίσι, λίγο πριν επιστρέψει στην Ισπανία μετά από παραμονή επτά ετών εκεί. Είναι ένας συνδυασμός αυθεντικών και επεξεργασμένων λαϊκών μελωδιών, που ο ντε Φάλλια, με πρωτότυπα πιανιστικά ακομπανιαμέντα, τις αναδεικνύει και τις μεταμορφώνει σε λόγια μουσική. Το Παρίσι της εποχής εκείνης ήταν γοητευμένο από καθετί ισπανικό: ο Νεμπισί έγραφε την Ιμπέρια, ο Ραβέλ την Ισπανική Ραψωδία και ο Αλμπένιθ τέλειωνε το τέταρτο βιβλίο της δικής του Ιμπέρια. Η πρεμιέρα των Τραγουδιών έγινε στη Μαδρίτη, το 1915, κοινό και κριτικοί τα υποδέχθηκαν με ενθουσιασμό και η αποδοχή αυτή έδωσε στον συνθέτη το διαβατήριο για τη διεθνή του αναγνώριση.

 

Με τη σονάτα για τσέλο και πιάνο, έργο 36 ολοκληρώνεται η συναυλία. Ο Έντβαρντ Γκριγκ επιστρέφει με τη σονάτα αυτή στη σύνθεση, μετά από ένα μεγάλο διάλειμμα στην κορυφή της Συμφωνικής Ορχήστρας του Μπέργκεν (Νορβηγία). Την αφιέρωσε στον αδελφό του Τζον, που ήταν φανατικός ερασιτέχνης τσελίστας και την παρουσίασε ό ίδιος μαζί με τον βιολοντσελίστα Λούντβιχ Γκρύτζμάχερ(Ludwig Grutzmacher), στη Δρέσδη, το 1883. Σε αυτή την απαιτητική γερμανική πόλη, το κοινό αναγνώρισε στη σονάτα την ικανότητα του Γκριγκ να επιμένει στο εθνικιστικό του ιδίωμα, αλλά να το κάνει οικουμενικό με την ισχυρή συνθετική του ιδιοσυγκρασία.

 

Με σπουδές στην Αθήνα και το Μόναχο, η Νέλλη Σεμιτέκολο υπήρξε στενή συνεργάτιδα του Γιάννη Χρήστου και έχει αφιερώσει πολλά προγράμματά της στην παρουσίαση και τη διάδοση του έργου του. Η καριέρα της είναι γεμάτη από ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ενώ έχει συνεργαστεί με όλες τις συμφωνικές ορχήστρες. Το πιάνο της ακούγεται στις ηχογραφήσεις πολλών ελληνικών έργων για το ραδιόφωνο, την τηλεόραση, το θέατρο, τον κινηματογράφο και τη δισκογραφία. Έχει εμφανιστεί στα φεστιβάλ Αθηνών, Πάτρας, Ηρακλείου, Καλαμάτας, Κέρκυρας και Οχρίδας, σε συναυλίες στο Ηρώδειο, στο θέατρο της Επιδαύρου και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αναγνωρισμένη πιανίστα συνεργάστηκε με την Ελένη Καραΐνδρου στην ηχογράφηση της μουσικής για τις ταινίες «Ταξίδι στα Κύθηρα», «Καλή πατρίδα σύντροφε» και «Τοπίο στην Ομίχλη». Από το 1985 διδάσκει στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.

 

Ο Κωνσταντίνος Σφέτσας γεννήθηκε στο Παρίσι, άρχισε τη σχέση του με το τσέλο στα πέντε του χρόνια και με δάσκαλο τον πατέρα του, Χρήστο. Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, στην Ecole Normale de Musique de Paris και στην Scuola Cantorum de Paris. Mε δίπλωμα Δεξιοτεχνίας και με το Ανώτατο Πτυχίο Ολοκλήρωσης Μουσικών Σπουδών, με άριστα και μετ’ επαίνων, ο Σφέτσας συμμετείχε σε πολλές συναυλίες και ρεσιτάλ στο Παρίσι με τον μουσικό οργανισμό Polyphorum, έγινε μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών και της Ορχήστρας των Χρωμάτων και από το 1998 είναι μέλος της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ.

Περισσότερα από ΜΟΥΣΙΚΗ
Σχετικά Θέματα
ΜΟΥΣΙΚΗ
Το Σταύρος Λάντσιας Octet παρουσιάζει το “Waving Hands” στο Half Note
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Βασιλική Μιχαλοπούλου στον Σταυρό του Νότου
ΜΟΥΣΙΚΗ
Οι Dream Syndicate θα παρουσιάσουν ολόκληρο το Medicine Show στην Αθήνα
ΜΟΥΣΙΚΗ
Jazz στο Μουσείο: Ο Στάθης Άννινος και η Κατερίνα Πολέμη στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Κατερίνα Αδαμοπούλου και το κουαρτέτο της στο Half Note
ΜΟΥΣΙΚΗ
Η Καλλιόπη Μητροπούλου παρουσιάζει το “Between” στο Newman Cinema
ΜΟΥΣΙΚΗ
Songs in Revolution: Ο Δήμος Δημητριάδης με εκλεκτούς καλεσμένους στο Μέγαρο
ΜΟΥΣΙΚΗ
Jacques Greene και Nosaj Thing στο Ρομάντσο
ΜΟΥΣΙΚΗ
“Έλα στο χωριό”: Η Ματούλα Ζαμάνη στο VOX
ΜΟΥΣΙΚΗ
Verdi vs. Wagner: Οι δύο σπουδαίοι συνθέτες της Όπερας “συναντιούνται” στο Μέγαρο
Μουσικά Νέα
Οι CHÓRES συναντούν την Εθνική Νεανική Γυναικεία Χορωδία της Ολλανδίας στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ
Αφιέρωμα στον Παναγιώτη Στέφο από την ΚΟΑ στον Φιλολογικό Σύλλογο Παρνασσός