Oι Monitor στο Planet Music
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΟι Monitor, το electro συγκρότημα που ακούστηκε πολύ το 2009, θα εμφανιστούν ζωντανά στο Planet Music (Λεωφ. Αρδηττού 44, Μετς) την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου. Το ντουέτο έχει ήδη στο ενεργητικό του μια μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία με το κομμάτι P.S., ενώ το επόμενο single ’νθρωποι Μόνοι έχει συνδεθεί στο μυαλό του κοινού με την τηλεοπτική σειρά […]
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΟι Monitor, το electro συγκρότημα που ακούστηκε πολύ το 2009, θα εμφανιστούν ζωντανά στο Planet Music (Λεωφ. Αρδηττού 44, Μετς) την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου. Το ντουέτο έχει ήδη στο ενεργητικό του μια μεγάλη ραδιοφωνική επιτυχία με το κομμάτι P.S., ενώ το επόμενο single ’νθρωποι Μόνοι έχει συνδεθεί στο μυαλό του κοινού με την τηλεοπτική σειρά του ΜEGA που το τίμησε δεόντως, το Singles. Και τα δύο τραγούδια συμπεριλαμβάνονται στον τελευταίο δίσκο των Monitor Τραγούδι του Υδρογόνου, ένα έντονο, ατμοσφαιρικό electronic soundtrack με ποικίλες επιρροές. Επί σκηνής, το ντουέτο των Monitor, η Αλίκη και ο Βασίλης, μεταμορφώνεται σε πολυμελή μπάντα με βιολί, τύμπανα, μπάσο και κιθάρα και με υπέροχα visuals.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google