MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
02
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Για τον Βαγγέλη Μουλαρά, δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα απ’ το να γελάνε με τα αστεία σου

Ο Βαγγέλης Μουλαράς ήξερε ότι θέλει να ασχοληθεί με το stand up, όταν είδε για πρώτη φορά Έλληνες κωμικούς σε παράσταση. Από τότε έχει μεσολαβήσει μια δεκαετία (και βάλε) και πλέον ετοιμάζεται να παρουσιάσει τη δεύτερη, προσωπική του παράσταση, με τίτλο “Ναι μεν, αλλά” – μια φράση που ο ίδιος βιώνει 24/7.

Τατιάνα Γεωργακοπούλου | 02.11.2025

Ο Βαγγέλης Μουλαράς παρουσίασε μόλις πέρσι την πρώτη του stand up παράσταση, παρ’ όλο που ήταν κοντά μια δεκαετία στον χώρο. Ο τίτλος της πρώτης αυτής παράστασής του ήταν “Δέκα με τόνο” – ναι, καλά καταλαβες ήταν ο τέλειος μαθητής που έπαιρνε σε όλα 10 (με τόνο).

Η παράσταση έχει ανέβει στο YouTube και πραγματικά αξίζει να την δεις – ακόμα κι αν δεν ήσουν κι εσύ αριστούχος, θα βρεις σίγουρα κάτι να ταυτιστείς και ακόμα πιο σίγουρα θα γελάσεις. Και αφού την δεις και “ξεκλειδώσεις” τα πρώτα επίπεδα του lore του Βαγγέλη Μουλαρά, κάτι μου λέει ότι θα θέλεις να δεις και την δεύτερη παράστασή του, με τον επίσης αποκαλυπτικό τίτλο “Ναι μεν αλλά”, η οποία ανεβαίνει από αυτή την Πέμπτη 6 Νοεμβρίου και κάθε Παρασκευή στο Θέατρο Ελεύθερη Έκφραση. Εκεί ο Βαγγέλης Μουλαράς θα ανοίξει το κεφάλαιο “σύνδρομο μεσαίου παιδιού”, μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου, του οποίου η go to φράση είναι “Ναι μεν, αλλά” – όπως είναι και ο τίτλος της παράστασης.

Και ναι μεν καλά σας τα λέμε εμείς, αλλά καλύτερα να τα ακούσετε από τον ίδιο, στην παρακάτω συζήτησή μας.

Πού γεννήθηκες και πού μεγάλωσες; Κάποια έντονη ανάμνηση από τα παιδικά σου χρόνια που μπορείς να μοιραστείς μαζί μας;

Η ταυτότητα λέει ότι γεννήθηκα στο Πανόραμα αλλά πρακτικά μεγάλωσα σε ένα μικρό χωριό στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης, την Λακκιά. Από τα παιδικά μου χρόνια με θυμάμαι να χαίρομαι παίζοντας με ρομπότ των Power Rangers αλλά σε κάτι πιο σχετικό να πω ότι το χωριό μου είχε μόνο δημοτικό. Γυμνάσιο και Λύκειο πηγαίναμε στο ΓΕΛ του διπλανού χωριού. Και για να πάμε εκεί ερχόταν και μας έπαιρνε ένα λεωφορείο. Και θυμάμαι ότι καθόμασταν πίσω στην γαλαρία και λέγαμε ανέκδοτα κι όποιος έπαιρνε το πιο μεγάλο γέλιο ήταν ξαφνικά ο πιο γαμάτος άνθρωπος στον κόσμο. Θυμίζει λίγο stand up η συνθήκη.

Πότε γνωρισες για πρώτη φορά τον κόσμο του stand up; Πότε είπες “αυτό θέλω να κάνω στη ζωή μου”;

Έβλεπα stand up στα φοιτητικά μου χρόνια – αλλά μόνο αμερικάνους κωμικούς. Ξεκίνησα κατεβάζοντας το Live On Broadway του Robin Williams σε ίντερνετ καφέ – σε δέκα part στο Limewire, παρακαλώ. Αχ, μύρισε 2008. Μετά είδα παράσταση με έλληνες κωμικούς, τρελάθηκα και είπα ότι θέλω να το δοκιμάσω αυτό, οπωσδήποτε. Ε και το 2018 που το έκανα ήδη κάποια χρόνια, πήρα την απόφαση να μετακομίσω Αθήνα για να το κάνω επαγγελματικά. Κι από τότε, δεν κοίταξα πίσω. ΟΚ, κοίταξα μόλις τώρα – αλλά εσείς μου το ζητήσατε για την συνέντευξη.

Το χιούμορ ήταν βασικός μηχανισμός άμυνας και επικοινωνίας, πολύ πριν ασχοληθώ με την κωμωδία

Το χιούμορ τι ρόλο έπαιζε στη ζωή σου, πριν ασχοληθείς επαγγελματικά με το stand up;

Νομίζω πως ήταν ο βασικός μηχανισμός άμυνας και επικοινωνίας που είχα πολύ πριν ασχοληθώ με την κωμωδία. Είμαι και λίγο people pleaser οπότε πάντα μου άρεσε να κάνω τους άλλους να γελάω, ένιωθα ότι με αποδεχόταν. Οπότε δεν θα πω ότι ξεκίνησα στο μαιευτήριο αλλά νηπιαγωγείο σίγουρα, ήμουν πολύ αστείος όταν πήγαινα μεγάλα νήπια.

Σου πήρε περίπου δέκα χρόνια για να παρουσιάσεις την πρώτη σου παράσταση, “Δέκα με τόνο”. Ήταν θέμα τελειομανίας η αναμονή αυτή;

Πω, ναι, αυτό θα λέω. Ευχαριστώ. Ήταν πολλοί παράγοντες, μωρέ. Σίγουρα έπαιξε ρόλο και η τελειομανία μου αλλά για να φτάσεις να κάνεις παράσταση πρέπει να νιώθεις ότι έχεις μια ώρα υλικού που ο άλλος αξίζει να δώσει τα σκληρά δουλεμένα λεφτά του για να την δει κι επίσης να υπάρχει αρκετό κοινό που σε ακολουθεί για να γεμίσει το θέατρο. Ε, εμένα αυτό μου πήρε δέκα χρόνια για να το κατακτήσω. Και να νιώσω έτοιμος ως writer και performer. Και θα ήταν λίγο βλακεία η παράσταση που λέγεται Δέκα Με Τόνο να βγει στα εννιά χρόνια. Δεν ακούγεται καλά.

Σήμερα, γνωρίζοντας ότι η πρώτη σου παράσταση τελικά αγαπήθηκε τόσο, τι σημαίνει το “Δέκα με τόνο” για εσένα και την πορεία σου; Πώς θα το θυμάσαι;

Α, θα θυμάμαι το άγχος. Πολύ άγχος. Γιατί ήταν η πρώτη μου φορά. Πρώτη φορά σόλο παράσταση σε θέατρο, πρώτη φορά βιντεοσκόπηση, πρώτη φορά ανέβασμα στο YouTube και είμαι αγχώδης τύπος γενικά οπότε άγχος, άγχος, άγχος. Αυτό θα θυμάμαι. Αλλά είμαι πολύ περήφανος για το τελικό αποτέλεσμα οπότε άξιζε ο κόπος. Και το άγχος.

Σε λίγες ημέρες, μόλις ένα χρόνο αργότερα, επιστρέφεις με νέα παράσταση, με τιτλο “Ναι μεν, αλλά”. Πώς προέκυψε η παράσταση αυτή;

Ο τίτλος μου έσκασε πολύ νωρίς, όταν ξεκίνησα να την γράφω. Και βασικά έτσι προέκυψε: με γράψιμο, καθημερινά. Και δοκιμές. Και work in progress. Και ήταν η πρώτη φορά που έπρεπε να γράψω καινούργια ώρα γιατί το Δέκα Με Τόνο περιείχε κείμενα ακόμα και από τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου. Το διασκέδασα να πω την αλήθεια – και όσο την έγραφα, και όσο την έπαιζα. Και νομίζω φαίνεται αυτό και στην σκηνή. Οψόμεθα.

Νιώθω πιο ώριμος ως writer και performer

Τι να περιμένουμε να δούμε στο “Ναι μεν, αλλά”; Και γιατί πιστεύεις ότι το σίκουελ θα ξεπεράσεις το ορίτζιναλ;

Να περιμένετε την ιστορία ενός μεσαίου παιδιού που είναι καταδικασμένο να βρίσκεται πάντα στην μέση. Αυτό θα πω μόνο. Νομίζω ότι το σίκουελ θα ξεπεράσει το ορίτζιναλ αρχικά γιατί μου το λένε τα άτομα που εμπιστεύομαι αλλά και γιατί νιώθω πιο ώριμος ως writer και performer. Επίσης νιώθω ότι έχει περισσότερη συνοχή ως κείμενο. Θα δούμε τι θα γράψουν οι κριτικές, βέβαια. Ναι μεν τα πιστεύω όλα αυτά, αλλά μπορεί να είναι στο μυαλό μου.

Χρησιμοποιείς συχνά την φράση που έγινε τίτλος της παράστασής σου;

Όχι απλά την χρησιμοποιώ, την βιώνω 24/7. Ακόμα και η ψυχολόγος μου μού είπε ότι “σε αυτό το θέμα είσαι λίγο ναι μεν αλλά”. Και όταν της είπα ότι έτσι λέγεται η παράστασή μου, μου απάντησε “ναι, βγάζει νόημα”. Οπότε, ναι.

Παράλληλα, έχεις και τα “Νέα της εβδομάδας” στο YouTube. Από ποια ανάγκη γεννήθηκε η σειρά αυτή;

Α, πάντα λάτρευα το Daily Show με τον Jon Stewart, είναι ένα από τα κωμικά μου είδωλα. Και στην διάρκεια της καραντίνας είχα αρκετό χρόνο στα χέρια μου οπότε έμαθα μοντάζ και ξεκίνησα την εκπομπή. Και είχε πολύ θετική απόκριση οπότε συνεχίστηκε. Ναι μεν μετά σταμάτησε, αλλά τώρα επανήλθε. Είδατε; “Ναι μεν αλλά” παντού.

Πλέον ζεις στην Αθήνα, ενώ ξεκίνησες στη Θεσσαλονίκη. Τι διαφορές βλέπεις στη ζωή και κυρίως στην stand up σκηνή των δύο πόλεων;

Η μόνη διαφορά είναι η κλίμακα. Στην Αθήνα μπορείς να ζήσεις ως κωμικός, υπάρχουν αρκετές παραστάσεις. Στην Θεσσαλονίκη αυτό είναι πιο δύσκολο. Αυτό θυμάμαι τουλάχιστον γιατί είμαι αρκετά χρόνια Αθήνα. Θα ρωτήσω τον πατέρα μου που με παρακαλάει να γυρίσω πώς είναι η σκηνή πάνω και θα σας ενημερώσω.

Να λέω αστεία κι ο κόσμος να γελάει. Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα

Μετά από πάνω από δέκα χρόνια παρουσίας, τι είναι αυτό που σε εξιτάρει ακόμα στο stand up;

Η ώρα της παράστασης. Πάνω στην σκηνή. Να λέω αστεία κι ο κόσμος να γελάει. Δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα. Ακούγεται κλισέ, αλλά είναι αλήθεια. Ετοιμάζομαι τώρα για την πρεμιέρα στην Αθήνα και δεν μπορώ να περιμένω. Αλήθεια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΝαι Μεν, Αλλά…: Η νέα stand up παράσταση του Βαγγέλη Μουλαρά στο Θέατρο Ελεύθερη Έκφραση12.09.2018

Πού και πώς θα ήθελες να δεις τον Βαγγέλη σε δέκα χρόνια;

Με σπέσιαλ στο Νέτφλιξ, σειρά στην τηλεόραση, ένα μυθιστόρημα και μια συλλογή διηγημάτων. Και παντρεμένος με δύο παιδιά. Και δεν το λέω αυτό γιατι θα διαβάσει την συνέντευξη ο πατέρας μου, έτσι; Το εννοώ. Θυμίστε μου να διαβάσω ξανά αυτήν την συνέντευξη σε δέκα χρόνια. Πλάκα θα έχει.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η παράσταση “Ναι μεν αλλά” ανεβαίνει από Πέμπτη 6 Νοεμβρίου και κάθε Πέμπτη έως 18 Δεκεμβρίου στις 21:00 στο Θέατρο Ελεύθερη Έκφραση (Λέσβου 8, Κυψέλη)

Προπώληση Εισιτηρίων: more.com

Περισσότερα από Πρόσωπα
Σχετικά Θέματα
Πρόσωπα
Θέμις Μαρσέλλου: Θα μπορούσα ν’ ανεβάζω το Annie όλη μου τη ζωή
Art & Culture
Για τη Βαλέρια Δημητριάδου, το κενό δεν είναι απουσία αλλά πρόσκληση να κοιτάξεις μέσα σου
Πρόσωπα
Έλλη Ιγγλίζ: Κάθε άνθρωπος που βρίσκει τη φωνή του είναι ποιητής
Πρόσωπα
Τάσης Χριστογιαννόπουλος: Το "Μονόγραμμα" είναι ένα ποίημα τόσο ονειρικό μα και τόσο αληθινό
Θεατρικά Νέα
Στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ανεβαίνει μια διαφορετική “Στρίγγλα” – που αντιστέκεται
Πρόσωπα
Σε πρώτο πρόσωπο: Μαριλού Κατσαφάδου, ηθοποιός
Πρόσωπα
Μαρία Κουτσουρλή: Έμαθα να μη μικραίνω για να χωρέσω στα πρότυπα
Πρόσωπα
Αντώνης Τσιοτσιόπουλος: Θα μιλάω ελεύθερα κι ας υποστώ τις συνέπειες
Art & Culture
Ο Δημοσθένης Παπαδόπουλος διδάσκεται από “Τα παιδιά ενός κατώτερου θεού”
Art & Culture
Η επαναφορά του Daniel Day Lewis στην οθόνη και στην Αθήνα
Art & Culture
Ζυλιέν Γκοσλέν: Δουλειά μου είναι ν’ αναλαμβάνω μεγαλύτερα ρίσκα
Πρόσωπα
Χριστίνα Σαμαρά, γιατί είναι milestone τα 30;