
Ο Γιάννης Μπέζος βρέθηκε χθες το βράδυ, 01/10, καλεσμένος στην εκπομπή Καλύτερα Αργά, όπου μίλησε για το θέατρο και την τηλεόραση, το επάγγελμα του ηθοποιού, τις ανάγκες του κοινού.
Μιλώντας για την κατάσταση της τηλεόρασης και των ΜΜΕ σήμερα – λέγοντας ότι ‘η ανοησία παραμένει’ – ο ηθοποιός σχολίασε και την επιθυμία του να μην μιλάει συνεχώς στα ΜΜΕ. «Δεν κάνω παντού δηλώσεις. Δεν εμφανίζονται πλέον με το μικρόφωνο, εξαφανίζονται. Έχω πολλές ευκαιρίες αλλά κάνω μια επιλογή από τη στιγμή που έχω κάτι να πω. Δεν έχουμε περάσει σε μια πιο ήρεμη φάση των ΜΜΕ. Παραμένει η ανοησία, όπως παραμένουν και πράγματα που είναι πιο ουσιαστικά. Στην τηλεόραση χρειάζονται όλα, αλλά πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο. Βεβαίως και θα ασχοληθούμε και με πιο ελαφρά πράγματα, αλλά δεν μπορεί να είναι και ο κανόνας».
Απαντώντας σε ερώτηση για την άνθηση του ελληνικού θεάτρου, ανέφερε «Δεν μου λέει τίποτα αν κάποιος δεν θέλει να με δει. Νομίζω όμως ότι δεν έχει να κάνει τόσο με τα πρόσωπα, τα οποία φέρνουν βέβαια κόσμο, αλλά με το ότι έχουν μπει νέες γενιές, οι οποίες έχουν περισσότερες απαιτήσεις. Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει χρόνο σε ανόητα πράγματα – και ως προς το ρεπερτόριο και ως προς την ποιότητα των παραστάσεων. Αυτό έχει οδηγήσει σε πολύ καλύτερες παραστάσεις. Πρέπει να έχεις κάτι να πεις, σαν να βγαίνει για πρώτη φορά στη σκηνή. Το κοινό έχει απαίτηση να δει κάτι καινούριο ή μάλλον να του πούμε κάτι καινούριο. Είναι αλήθεια ότι με εμπιστεύονται για το καινούριο».
Όσο για τις μόδες που ίσως παρατηρεί κανείς στο ελληνικό θέατρο; «Η μόδα “αιχμαλωτίζει” εύκολα, αλλά πεθαίνει νωρίς. Αυτή είναι η αποστολή. Στα μεγάλα έργα υπάρχει κάτι που αντιστέκεται και επικοινωνεί με το μέλλον. Βεβαίως δεν τα βάζω όλα στο ίδιο καζάνι. Το να υπάρχει ένας νέος τρόπος ανεβάσματος ή εκφοράς του λόγου δεν είναι απαραίτητα μια κακή μόδα. Μπορεί να είναι κάτι που απαιτούν οι καιροί».
Αυτή την περίοδο, ο Γιάννης Μπέζος έχει ένα γεμάτο πρόγραμμα. Σκηνοθετεί την παράσταση Ένας ήρωας με παντούφλες με τον Λάκη Λαζόπουλο, αλλά και τον Αμερικανικό Βούβαλο του Ντέιβιντ Μάμετ, ενώ την νέα σεζόν σκηνοθετεί και το κλασικό έργο του Τσέχωφ, Οι βλαβερές συνέπειες του γάμου.