MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
04
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
NEA

33ο EADV 2024: Καινοτομία, επιστήμη και υγεία για τη L’ Oreal Dermatological Beauty

Στο 33ο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας (EADV) η L’Oréal Dermatological Beauty παρουσίασε σε ένα κοινό άνω των 17.000 επισκεπτών τις καινοτομίες και πρωτοποριακές τεχνολογίες στον τομέα της Δερματολογίας.

Monopoli Team

Στο 33ο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας (EADV) η LOréal Dermatological Beauty παρουσίασε σε ένα κοινό άνω των 17.000 επισκεπτών τις καινοτομίες και πρωτοποριακές τεχνολογίες στον τομέα της Δερματολογίας, όπως προτείνονται από τα brands της, La RochePosay,Vichy και CeraVe, σε συνεργασία με ιατρούς και επιστημονικούς συνεργάτες ανά τον κόσμο.

Με θέμα του φετινού συνεδρίου «Bridge to the Future», 650 ομιλητές από 50 χώρες, υλοποίησαν άνω των 180 ομιλιών, παρουσιάζοντας την επόμενη ημέρα στην επιστήμη της Δερματολογίας και Αφροδισιολογίας και φέροντας κοντά την ιατρική κοινότητα με καινοτόμες λύσεις, προϊόντα και υπηρεσίες.

Μέσα από μια εντυπωσιακή παρουσία, σε ένα χώρο άνω των 200m2, η LOréal Dermatological Beauty με τα brands La RochePosay,Vichy και CeraVe, επιβεβαίωσε την πρωτοποριακή τοποθέτηση της εταιρίας στην επιστήμη της υγείας του δέρματος, παρουσιάζοντας ένα ρεκόρ 73 επιστημονικών μελετών και beauty-tech υπηρεσιών. Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια του συνεδρίου η L’Oreal Dermatolological Beauty διοργάνωσε 1 δορυφορικό συμπόσιο και 3 επιστημονικές παρουσιάσεις με τη συμμετοχή ιατρών παγκόσμιας εμβέλειας, οι οποίες συνέδεσαν παθολογίες όπως η υπερμελάγχρωση, η πιτυρίδα και η ατοπική δερματίτιδα με κάθε ένα από τα brands La Roche – Posay,Vichy και CeraVe, παρουσιάζοντας λύσεις και τρόπους για τη βελτίωση της καθημερινότητας των ασθενών.

Ο κος Δημήτρης Κοτταράς, Medical Manager L’Oréal Dermatological Beauty Hellas αναφερόμενος στην παρουσία των μαρκών La Roche-Posay,Vichy και CeraVe, δήλωσε ότι «το συνέδριο έδωσε την ευκαιρία για δημιουργικό διάλογο και ανταλλαγή πολύτιμης γνώσης με τους παραβρισκόμενους δερματολόγους και επιστήμονες υγείας.  Η επαφή των δερματολόγων με τις καινοτομίες και τις επιστημονικές αποδείξεις των προϊόντων μας ενίσχυσαν την εμπιστοσύνη τους, ώστε συμπληρωματικά με τις φαρμακευτικές αγωγές και τις δερματολογικές επεμβάσεις οι  ασθενείς τους να επωφελούνται από ασφαλείς και αποτελεσματικές θεραπείες καθώς και να έχουν μια καλύτερη ποιότητα ζωής».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ«Skin Life Changers»: Η νέα καμπάνια της La Roche-Posay για τις δερματικές παθήσεις12.09.2018

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ
Εταιρικές Δράσεις
Η δύναμη της πρόληψης στο Avenue Mall – Μια δράση ζωής με το “Άλμα Ζωής”
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Εταιρικές Δράσεις
Νέα εποχή για τη δουλειά και τα ταξίδια: Το Go Flexy έρχεται στην Ελλάδα
Εταιρικές Δράσεις
Το Ηeraklio Travel ξεκινάει το νέο «ταξίδι» του ως Regal Travel Management Company
Αγορές
Ανακαλύψτε τα Fashion Shopping Days στο Designer Outlet Athens
Αγορές
Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear
Εταιρικές Δράσεις
Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean: 20% έκπτωση για όλες τις κρατήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
Εταιρικές Δράσεις
The Campari Hotel: To Campari γιόρτασε την έναρξη του Negroni Week με ένα μοναδικό event στο Μπάγκειον