MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
16
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
NEA

Τζένιφερ Άνιστον – Ντέιβιντ Σουίμερ: Reunion για τα δύο “Φιλαράκια” σε διαφημιστικό spot

Οι δύο πρωταγωνιστές της αγαπημένης σειράς “Friends” συναντήθηκαν μετά από καιρό για τις ανάγκες ενός διαφημιστικού spot.

Monopoli Team

Η Τζένιφερ Άνιστον και ο Ντέιβιντ Σουίμερ συνεργαζόταν μαζί για τουλάχιστον δέκα χρόνια στη σειρά «Τα Φιλαράκια».

Φυσικά μιλάμε για ένα από τα αγαπημένα τηλεοπτικά ζευγάρια, τα οποία συναντήθηκαν εκ νέου μετά από καιρό σκορπίζοντας άφθονο γέλιο στους πιστούς φανς στης σειράς.

Ρος και Ρέιτσελ συμμετέχουν μαζί σε νέο βίντεο

Η διαφήμιση του Uber Eats για το Super Bowl για το 2024 είναι μια παρέλαση αστέρων 60 δευτερολέπτων.

Το βίντεο περιλαμβάνει τη Τζένιφερ Άνιστον να ξανασμίγει με τον συμπρωταγωνιστή της, Ντέιβιντ Σουίμερ, ενώ βλέπουμε ακόμη τους Ντέιβιντ και Βικτόρια Μπέκαμ, τον Jelly Roll και τον Usher.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Τζένιφερ Άνιστον ετοιμάζει reunion με τα «Φιλαράκια» στη μνήμη του Μάθιου Πέρι12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο okmag.gr

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»