MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
03
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Ο Timothée Chalamet σε ταινία που σκηνοθέτησε ο Scorsese για το άρωμα Bleu de Chanel

O Τίμοθι Σαλαμέ είναι το νέο πρόσωπο του αρώματος Bleu de Chanel και το διαφημιστικό σποτ, μόνο διαφημιστικό σποτ δεν είναι.

Monopoli Team

Σε σκηνοθεσία του Μάρτιν Σκορσέζε, μας πρόσφερε απλόχερα μία ταινία μικρού μήκους την οποία ο τελευταίος έχει περιγράψει ως «το δυσκολότερο πρότζεκτ» της καριέρας του.

Μιλώντας στο GW, Σαλαμέ και Σκορσέζε εξήγησαν ότι το βίντεο «δεν θυμίζει τις άλλες διαφημίσεις, με την καλή έννοια», ενώ δεν ήθελαν να δώσουν στο κοινό «την αίσθηση της παρουσίασης ενός προϊόντος».

Για τον Σκορσέζε, ήταν μία «έντονη» διαδικασία, καθώς το να γυρίσει μία διαφήμιση ενός λεπτού, ήταν δυσκολότερο από το γύρισμα τρίωρης ταινίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑWonka: Νέο trailer για το πολυαναμενόμενο μιούζικαλ με πρωταγωνιστή τον Timothée Chalamet12.09.2018

Εμείς θα πούμε ότι είναι απολαυστικό. Δες το παρακάτω. Μπορείς να συγκινηθείς ελεύθερα.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»