MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΜΟΔΑ

Ο Tom Ford αποχωρεί από το brand του με μια τελευταία συλλογή «ωδή στη δημιουργικότητά» του

Μετά από 13 χρόνια, ο σχεδιαστής αποχωρεί από το ομώνυμο brand του με μια video-καμπάνια από τον Steven Klein.

Monopoli Team

Όντας στο τιμόνι του ομώνυμου brand του για 13 χρόνια, ο Tom Ford αποφασίζει να μας πει το «μεγάλο αντίο» με μια τελευταία γυναικεία RTW συλλογή για το φθινόπωρο του 2023. Η σειρά, που ανέβηκε στο site του σχεδιαστή, ήρθε μαζί με μια καμπάνια στην οποία παρελαύνουν κομμάτια από το αρχείο του, γυρισμένη από τον Steven Klein.

Στην καμπάνια βλέπουμε πολλές από τις μούσες του Tom Ford, όπως η Amber Valletta, η Joan Smalls, η Karlie Kloss, η Karen Elson και η Caroline Trentini, να φορούν την τελευταία του συλλογή, η οποία έχει κομμάτια εμπνευσμένα από αρχειακά κομμάτια του σχεδιαστή που έκαναν αίσθηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ“Karl Lagerfeld. A Celebration”: Η Vogue τιμά τον θρυλικό σχεδιαστή με ένα εντυπωσιακό αφιέρωμα12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»