ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;

Credits: pexels
Monopoli Team
03.08.2022
A
A
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”