ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;

Credits: pexels
Monopoli Team
03.08.2022
A
A
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αύγουστος με μουσική στη Μικρή Επίδαυρο
Family Weekend: 4 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Δροσερές στάσεις για spritz, γεύσεις και καλή παρέα
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Free City: Οι προτάσεις μας για δωρεάν διασκέδαση αυτό το ΣΚ
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 2-3 Αυγούστου
1ο Greek Fashion Festival: Η ελληνική μόδα συναντά τον πολιτισμό σε μια διήμερη γιορτή στην Πειραιώς 260
Η Κατσαρίδα Κ., από τους Σοφία Καζαντζιάν και Μάριο Ιορδάνου στο Θέατρο Αργώ
«Χούγια ή Θάνατος»: Η Σοφία Μουτίδου σε καλοκαιρινό tour
Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα: Οι παραστάσεις συνεχίζονται και τον Σεπτέμβριο στο Θέατρο Άλσος