ΠΕΡΙΕΡΓΑ
Πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει τις αισθήσεις και τις διατροφικές μας επιλογές
Ποιος έχει νιώσει ποτέ άνετα σε ένα εστιατόριο χωρίς μουσική; Κανείς. Ποιος δεν έχει αναζητήσει φαγητό, αφού έχει δει αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες με τα ζουμερά μπιφτέκια και τις χρυσαφένιες πατάτες;
Credits: pexels
Monopoli Team
03.08.2022
A
A
Το παραδοσιακό μάρκετινγκ έχει μετατραπεί πλέον σε πιο σύγχρονο ενσωματώνοντας στοιχεία εμπειρίας. Και αυτό γιατί ο σημερινός καταναλωτής αναζητά νόημα και ευχαρίστηση. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι ο μέσος Αμερικανός δαπανά περίπου 1200 ευρώ το χρόνο σε φαγητό από fast food, ενώ όπως και εμείς κατακλύζεται από ηλεκτρονικά μηνύματα μέσω των social media για τις προσφορές της ημέρας, και πάει λέγοντας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΌλοι οι τρόποι που οι διατροφικές μας επιλογές αυξάνουν τον κίνδυνο καρκίνου12.09.2018
Στο σημερινό άρθρο, θα μιλήσουμε για ένα αλλιώτικο μάρκετινγκ, εκείνο των αισθήσεων, το οποίο υποκινείται από τις αρχές της ψυχολογίας του μάρκετινγκ και απευθύνεται σε ορισμένες ή/και όλες από τις πέντε αισθήσεις των καταναλωτών και εκτός των άλλων επηρεάζει τις διατροφικές μας επιλογές.
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Παραμονή Χριστουγέννων με τη Νεφέλη Φασούλη στον Σταυρό του Νότου
Εορταστικό Γκαλά στο Μέγαρο: Ο γύρος του κόσμου σε 80 (και κάτι) λεπτά με την ΚΟΑ
Γιώργος Παπαγεωργίου και Polkar τα Χριστούγεννα στον Σταυρό του Νότου
Τα swing του Μανώλη Χιώτη στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
ΔΕΗ Christmas Factory: Χριστούγεννα με την «Καλή Ενέργεια» της ΔΕΗ
Release Athens 2026: Οι Thievery Corporation συναντούν τους Wailers στην Πλατεία Νερού
Alli Mia Mera: Ο Leon of Athens κυκλοφορεί το νέο του τραγούδι
Πρεμιέρες: Το επικό “Avatar” του Κάμερον συνεχίζεται
Heated Rivalry: Η σειρά που κατακτά τα social media ανοίγει ξανά μια σημαντική συζήτηση
Γιορτές χωρίς το βάρος της ζυγαριάς: Τι λέει η διατροφολόγος για τα κιλά των γιορτών