MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
18
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Σερ Άντονι Χόπκινς: Γίνεται μοντέλο στη νέα καμπάνια της Loewe

Ακόμη και ο Σερ Άντονι Χόπκινς, του οποίου η καριέρα εκτείνεται σε επτά δεκαετίες, δεν φανταζόταν ότι θα γινόταν μοντέλο για τον οίκο Loewe.

Monopoli Team

Ο 84χρονος πρωταγωνιστεί στην καμπάνια του ισπανικού οίκου για την συλλογή pre fall 2022, με επίκεντρο τη χειροτεχνία, δίπλα σε διάσημα πρόσωπα όπως οι Josh O’Connor, Jessie Buckley και Kaia Gerber. Και είναι, όπως λένε, ο ορισμός του mood.

Φωτογραφημένος από τον Juergen Teller, σε styling του Benjamin Bruno, o Χόπκινς ποζάρει με τη νέα, ευρύχωρη τσάντα Anagram Studs T, με το λογότυπο Loewe και μία σειρά από μεταλλικές σχάρες νεροχύτη! Την ίδια στιγμή φορά ένα μαύρο παντελόνι και κλασικό μαύρο πλεκτό πουλόβερ στην μία λήψη, και ένα πλεκτό με παιχνιδιάρικα πολύχρωμα donuts σε άλλη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ“Θα μπορούσε να το καταστρέψει”: Ειδικοί αντιδρούν στην εμφάνιση της Κιμ Καρντάσιαν με φόρεμα της Μέριλιν Μονρόε στο Met Gala12.09.2018

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.

Περισσότερα από ShowBiz
Σχετικά Θέματα
ShowBiz
Εριέττα Μανούρη: “Μετά το MeToo είμαστε ίσως πιο έτοιμοι να δώσουμε χώρο στα θύματα” (vid)
ShowBiz
Met Gala 2026: Αποκαλύφθηκε το θέμα της φετινής διοργάνωσης
ShowBiz
Γιάννης Οικονομίδης για ‘Σπασμένη Φλέβα’: «Είμαι σίγουρος γι’ αυτήν την ταινία» (vid)
ShowBiz
Γιλμάζ Χουσμέν: «Βαριέμαι τη συζήτηση για την καταγωγή μου» (vid)
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
ShowBiz
Λάκης Λαζόπουλος: «Ό,τι βλέπουν ότι μπορεί να κάνει τον κόσμο να γελάσει, το απαγορεύουν» (vid)
ShowBiz
Vogue World 2025: Ο κινηματογράφος συνάντησε τη μόδα σε μια λαμπερή βραδιά
ShowBiz
Melanie Ward: Ο κόσμος της μόδας αποχαιρετά τη θρυλική στυλίστρια και fashion editor
ShowBiz
Αφροδίτη Παναγιωτάκου: «Δεν πιστεύω ότι τρίζουν τα κόκκαλα του Ωνάση» (vid)
ShowBiz
The Life of a Showgirl: Η Τέιλορ Σουίφτ επηρεάζει και πάλι τα fashion trends
ShowBiz
Μαρία Κίτσου: “Αυτό που μας λείπει είναι η ενσυναίσθηση” (vid)
ShowBiz
Γιάννης Μπέζος: «Το κοινό δεν θέλει να καταναλώσει ανόητα πράγματα – Έχει απαιτήσεις»