Monopoli Team
24.02.2022
A
A
Η λαμπερή ηθοποιός μπήκε στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η 37χρονη σταρ ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι θα λανσάρει τη δική της σειρά περιποίησης της επιδερμίδας. Το όνομα του brand θα είναι «The Outset» και έχει πλέον δικό του site αλλά και Instagram. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων είναι 1 Μαρτίου 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Σκάρλετ Γιόχανσον μέσα από 10+1 αξέχαστες ερμηνείες της12.09.2018
Η Johansson δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBella Hadid: Το beauty hack που κάνει πάντα πριν το catwalk12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ο Γιάννης Κότσιρας με ανανεωμένο πρόγραμμα στον Σταυρό του Νότου
Home Cinema: Οι ταινίες που ανυπομονούμε να δούμε αυτή την εβδομάδα στην TV
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Δευτέρα 3 Νοεμβρίου
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν αυτή την εβδομάδα;
Η ηθοποιός Δήμητρα Παπαδοπούλου νιώθει… πιο hot από ποτέ και μιλά για την εμμηνόπαυση
Στην πρόβα: «Κουζίνα» στο θέατρο Κιβωτός – Γεύση εργασιακού μεσαίωνα
Hot or Not #191: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Για τον Βαγγέλη Μουλαρά, δεν υπάρχει καλύτερο συναίσθημα απ’ το να γελάνε με τα αστεία σου
5 + 2 λόγοι να (ξανα)δεις τον «Δον Ζουάν» του Πάνου Βλάχου στο Θέατρο Βεάκη
66o Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: “Αυλαία και πάμε!” με Jim Jarmusch και Indya Moore