
Monopoli Team
24.02.2022
A
A
Η λαμπερή ηθοποιός μπήκε στη βιομηχανία της ομορφιάς. Η 37χρονη σταρ ανακοίνωσε για πρώτη φορά ότι θα λανσάρει τη δική της σειρά περιποίησης της επιδερμίδας. Το όνομα του brand θα είναι «The Outset» και έχει πλέον δικό του site αλλά και Instagram. Η επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας των προϊόντων είναι 1 Μαρτίου 2022.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΗ Σκάρλετ Γιόχανσον μέσα από 10+1 αξέχαστες ερμηνείες της12.09.2018
Η Johansson δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήμουν το πρόσωπο πολλών διάσημων brands καθ΄ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου και όλες αυτές οι εμπειρίες ήταν πραγματικά υπέροχες. Ένιωθα ότι έπαιζα έναν χαρακτήρα σε αυτές τις καμπάνιες και καθώς εξελίχθηκα, ήθελα να δημιουργήσω και να εκπροσωπήσω μια επωνυμία που να είναι αληθινή για μένα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑBella Hadid: Το beauty hack που κάνει πάντα πριν το catwalk12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”