Monopoli Team
16.11.2021
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Πρεμιέρες: Η σοκαριστική ιστορία του Μάρκο Μπελόκιο
#stepschallenge2024: Κάθε βήμα μετράει – για καλό σκοπό
Free City: 3 δωρεάν εκδηλώσεις στην πόλη για την Πέμπτη 28 Μαρτίου
Επίσκεψη στο Fougaro ArtCenter: Στην άνοιξη του θεατρικού Θεόφιλου και του David Webber
Πρωτοσέλιδα: Τι διαβάζουμε στις εφημερίδες την Πέμπτη 28 Μαρτίου
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις, εκδηλώσεις: 5 προτάσεις για την Πέμπτη 28 Μαρτίου
Νωτιαία μυική ατροφία σε βρέφη: Νέα δεδομένα για τη θεραπεία με nusinersen
Οι 10 πόλεις με τους περισσότερους δισεκατομμυριούχους
«Dear tourists…»: Το μήνυμα εξοργισμένου προς τους τουρίστες στα Εξάρχεια
Η NASA θέλει να κατασκευάσει σιδηρόδρομο στη Σελήνη – Θα ονομάζεται «Moon Train»