Monopoli Team
16.11.2021
A
A
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Αυλαία για το 38ο Πανόραμα Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου: Οι νικητές των βραβείων
Santa Claus Kingdom: Το μεγαλύτερο Χριστουγεννιάτικο πάρκο της Αθήνας ανοίγει τις πύλες του
The Meet Market Xmas Edition για 10 γιορτινές ημέρες στο Παλιό Αμαξοστάσιο του Ο.ΣΥ
Πάνος Κιάμος και Πάολα μαζί τη νέα σεζόν στη Θεσσαλονίκη
«Πες μου μια Ιστορία»: Κύκλος συζητήσεων στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Όταν η κωμωδία γίνεται εργαλείο συμφιλίωσης: Στο workshop της σκηνοθέτιδας Maja Milatović-Ovadia
Ο Νίκος και ο Αντώνης Ξυλούρης φέρνουν την Κρήτη στον Σταυρό του Νότου
30 Εισιτήρια: Ο Παναγιώτης Παπαϊωάννου παρουσιάζει το νέο βιβλίο του
Καρκίνος του προστάτη: Το ταξίδι από τη διάγνωση μέχρι τη θεραπεία
Ντένης Μακρής: Πρέπει να καταλάβουμε πρώτα το τέρας μέσα μας για να το πολεμήσουμε έξω μας