
Monopoli Team
16.11.2021
A
A
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Στον αστερισμό του Ρόμπερτ Ρέντφορντ με 15 ταινίες
18 Έλληνες σχεδιαστές στήνουν ένα διαφορετικό fashion show στο Φεστιβάλ Αθηνών
Οι “Βρικόλακες” του Χένρικ Ίψεν στο Θέατρο Radar
Unborn: Μία ιστορία ενηλικίωσης της Χριστίνας Κυρίτση στο θέατρο Ρεκτιφιέ
Healing the Grid: Έκθεση της Πέγκυς Κλιάφα στη γκαλερί Ζουμπουλάκη
Στον απόηχο της Δράμας – Όλα όσα έγιναν στο 48ο Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους
Μουσικό αντάμωμα και λαϊκό γλέντι στη Γλυφάδα με ελεύθερη είσοδο
Μάριος Φραγκούλης: “Ο Μίκης Θεοδωράκης είναι ένας από τους μεγάλους ήρωες της χώρας μας”
«Θα σκοτώσουμε όλη την οικογένειά σου»: Απειλητικά μηνύματα δέχτηκε η σύζυγος του Γιάννη Αντετοκούνμπο, Μαράια
Με ελληνική συμμετοχή και φέτος το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου της Φιλιππούπολης