Monopoli Team
16.11.2021
A
A
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Nina Simone – 4 οκτάβες Ελευθερίας: Η μουσική παράσταση του Σωτήρη Καραμεσίνη στο Θέατρο Arroyo
Με τον νέο του δίσκο, το Παιδί Τραύμα σού δίνει “Δεύτερη Ζωή” – Θα τη ζήσεις;
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
Κασσάνδρα Χαραλάμπη και Konstantinos Stouraitis trio φέρνουν την Νέα Υόρκη στο Half Note
Οι Δήμοι εκπέμπουν «SOS»: Οικονομική ασφυξία και θεσμική αβεβαιότητα
Είδαμε την «Κάρλα» της Κριστίνα Τουρνατζή στο 66ο ΦΚΘ – Μια αληθινή ιστορία παιδικής κακοποίησης
Trends νύχια φθινόπωρο 2025: Αυτά είναι τα χρώματα και τα looks που θα βλέπουμε παντού
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Παρασκευή 7 Νοεμβρίου
Αργυρώ Χιώτη: Το Εθνικό είναι εδώ για να προτείνει σε όλα τα επίπεδα
Τι ετοιμάζουν Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου