
Monopoli Team
16.11.2021
A
A
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”