Monopoli Team
16.11.2021
A
A
Την έχει βρει τη συνταγή το Netflix. Ξέρει πλέον τι, αλλά και κυρίως πώς να σερβίρει κάτι στους συνδρομητές του. Γνωρίζει το κατάλληλο timing, αλλά και τα πρόσωπα, που μπορούν να του φέρουν τις πολυπόθητες προβολές. Ευχάριστες εκπλήξεις από το πουθενά, όπως αυτή του Squid Game, δεν θα έρχονται κάθε μέρα. Επομένως, πρέπει κι αυτό να στήνει τις «παγίδες» του, για να «κοροϊδεύει» τον κόσμο. Όπως ακριβώς έκανε με την περίπτωση του Red Notice.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑRed Notice12.09.2018
Διαβάστε περισσότερα στο gazzetta.gr.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το Σφάλμα και Raibo παρουσιάζουν την «Τζαμάικα των Βαλκανίων» στο Gagarin 205
Το πιο έξυπνο trick για να ξυπνάτε φρέσκιοι κάθε πρωί
Les Muses Grecques: Έκθεση του Didier Paquignon στην γκαλερί Contemporary Athens
Το Βιβλίο της Ανησυχίας – Ημερολόγιο Αποχαιρετισμού, από την ομάδα 4PLAY στο Θέατρο Αργώ
Ο Χρήστος Δάντης συναντά την Ευρυδίκη στον Σταυρό του Νότου
Porosi 02: Οι Decius στην Αθήνα για ένα live στο An Club
Ο Χορός των εραστών: Η παράσταση του Tiago Rodrigues επιστρέφει στη Στέγη
Ο Φαέθων, του Δημήτρη Δημητριάδη στο Θέατρο Φούρνος
Sephora: Holiday συλλογή με υπέροχα δώρα για τα Χριστούγεννα
Θεατής: «Η Δουλειά» του Max Wolf Friedlich στο Studio Μαυρομιχάλη