MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΕΜΠΤΗ
16
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΕΡΕΥΝΑ

Επτά νέες συνήθειες στην καθημερινότητά μας που ανέδειξε η πανδημία

Το 2021 αναμένεται να αναδυθούν επτά τάσεις, οι οποίες θα επηρεάσουν αισθητά το επιχειρείν, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την κοινωνία. Πηγή: Reporter.gr

Monopoli Team

Καθώς η πανδημία επαναπροσδιορίζει τη λειτουργία της οικονομίας και της κοινωνίας, η ανθρώπινη ευφυΐα πυροδοτεί ένα κύμα καινοτομίας, που θα αποτελέσει τη βάση για τις επόμενες δεκαετίες. Το 2021 αναμένεται να αναδυθούν επτά τάσεις, οι οποίες θα επηρεάσουν αισθητά το επιχειρείν, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και την κοινωνία.

Αυτό διαπιστώνει η μελέτη “Fjord Trends 2021” της Accenture Interactive, σύμφωνα με την οποία οι επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να κατακτήσουν νέο έδαφος, καθώς υιοθετούν νέες στρατηγικές, υπηρεσίες και εμπειρίες με στόχο να καλύψουν τις εξελισσόμενες ανθρώπινες ανάγκες.

Νέες προτεραιότητες

Η πανδημία έφερε σαφήνεια και εκπλήξεις παράλληλα με το χάος που δημιούργησε. Επίσης, η πανδημία υπογράμμισε το τι είναι σημαντικό για τους ανθρώπους, ενίσχυσε το πνεύμα συλλογικότητας και ανέδειξε την λογική της καινοτομίας «από το σπίτι»”, σχολιάζουν οι αναλυτές.

1.Ο τρόπος που καταναλώνουμε

Η πρώτη από τις επτά τάσεις συνδέεται με αυτό, που οι αναλυτές ονομάζουν “Συλλογική μετατόπιση” (Collective displacement). Ο τρόπος με τον οποίο εργαζόμαστε, ψωνίζουμε, μαθαίνουμε, κοινωνικοποιούμαστε, συμπεριφερόμαστε και φροντίζουμε την υγεία μας έχει αλλάξει για πολλούς από εμάς και τα brands πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους και να προσφέρουν νέες εμπειρίες προκειμένου να αλληλοεπιδρούν με τους ανθρώπους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑInternet of Foods: Ένα gadget που ελέγχει την ποιότητα των τροφίμων12.09.2018

2.Do-it-yourself

Η δεύτερη τάση έχει να κάνει με την “Καινοτομία του κάν’ το μόνος σου” (Do-it-yourself innovation). Η τεχνολογία διαδραματίζει πλέον νέο ρόλο, αποτελώντας αρωγό της εφευρετικότητας των ανθρώπων και αυτό έχει ως αποτέλεσμα η δημιουργικότητα των ανθρώπων να αποκτά άλλη διάσταση.

Από απλούς ανθρώπους, μέχρι προσωπικούς γυμναστές ή και πολιτικούς, που επανεξετάζουν τη χρήση πλατφορμών, όπως τα κοινωνικά δίκτυα και τα βιντεοπαιχνίδια, προκειμένου να μοιράζονται σημαντικά μηνύματα με τους υπόλοιπους. Όλοι θέλουν καλύτερες λύσεις, αλλά η εποχή στην οποία ένα brand αναμενόταν να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη λύση μεταβαίνει σε μία εποχή, όπου τα brands δημιουργούν τις προϋποθέσεις για προσωπική καινοτομία”, αναφέρει η μελέτη.

Διαβάστε περισσότερα στο Reporter.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΣτο Τατόϊ του μέλλοντος12.09.2018

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Εταιρικές Δράσεις
Νέα εποχή για τη δουλειά και τα ταξίδια: Το Go Flexy έρχεται στην Ελλάδα
Εταιρικές Δράσεις
Το Ηeraklio Travel ξεκινάει το νέο «ταξίδι» του ως Regal Travel Management Company
Αγορές
Ανακαλύψτε τα Fashion Shopping Days στο Designer Outlet Athens
Αγορές
Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear
Εταιρικές Δράσεις
Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean: 20% έκπτωση για όλες τις κρατήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
Εταιρικές Δράσεις
The Campari Hotel: To Campari γιόρτασε την έναρξη του Negroni Week με ένα μοναδικό event στο Μπάγκειον
Εταιρικές Δράσεις
Μια “σφραγίδα” ποιότητας για τη γη, τον άνθρωπο και τον τόπο
Εταιρικές Δράσεις
Το Aperol απογείωσε το Primer Music Festival 2025 με ένα εντυπωσιακό drone show
Εταιρικές Δράσεις
Η P&I Hellas κάνει τα Ιωάννινα το νέο tech hotspot της Ελλάδας
Δράσεις
PLAYMOBIL Sky Trails: Το παιχνίδι που συνδυάζει δράση και φαντασία έρχεται στην Κηφισιά
Αγορές
Back to School στο Designer Outlet Athens: Αγαπημένα brands, μοναδικές προσφορές και ατελείωτη διασκέδαση