MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
08
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Game of Thrones: Τι απαντά το HBO για το ποτήρι καφέ από τα Starbucks;

Tο κανάλι δίνει τη δική του εξήγηση στους φανς της θρυλικής σειράς, για τη γκάφα με το ξεχασμένο ποτήρι με καφέ από τα Starbucks στο σκηνικό του τελευταίου επεισοδίου

Monopoli Team

Το τελευταίο 24ωρο επικρατεί ένας ιντερνετικός …πανικός, με αφορμή την επική αυτή γκάφα της παραγωγής του Game of Thrones. Ο λόγος για το διάσημο πλέον ποτήρι του καφέ από την αλυσίδα Starbucks, το οποίο είχε από ότι φαίνεται ξεχαστεί στο πλατό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί σε μια σκηνή του τέταρτου επεισοδίου της όγδοης και τελικής σεζόν του GoT και να καταλήξει να γίνει πιο viral και από τα σπόιλερ της σειράς!

Τίποτα δεν πέρασε, εννοείται, απαρατήρητο από τους φανς της σειράς, που δεν σταμάτησαν να σχολιάζουν το επικό αυτό λάθος της παραγωγής, με το hashtag #Starkbucks αμέσως μετά το επεισόδιο και μια σειρά από memes, ειρωνικά σχόλια και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το περίφημο ποτήρι να κατακλύζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Το λάτε που εμφανίστηκε στο επεισόδιο ήταν λάθος. Η Daenerys είχε παραγγείλει τσάι με βότανα», σχολίασαν οι υπεύθυνοι, κάνοντας χιούμορ, μέσω του επίσημου λογαριασμού του GoT, διασκεδάζοντας με την αστοχία να ξεχαστεί το ποτήρι του καφέ στο πλατό.

Σε email του προς το Variety, ο Hauke Richter, καλλιτεχνικός διευθυντής του Game of Thrones, δηλωσε πως δεν είναι ασυνήθιστο διάφορα αντικείμενα να καταλήγουν σε λάθος θέση στο πλατό, να περνούν απαρατήρητα και να εμφανίζονται στις τελικές σκηνές από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. «Πολλά μπορεί να ξεχαστούν στο πλατό. Το λάθος με το ποτήρι καφέ πήρε τέτοιες διαστάσεις επειδή δεν έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο μέχρι στιγμής στο Game of Thrones», εξήγησε.

Αντίστοιχη διάθεση είχε και η Μπερναντέτ Κόλφιλντ, executive producer της σειράς, σε μια συνέντευξή της μετά την προβολή του επεισοδίου, κατά την οποία ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές: «Το Γουέστερος είναι το πρώτο μέρος που απέκτησε Starbucks, δεν το ξέρουν πολλοι αυτό», είπε γελώντας και συμπλήρωσε: «Αν αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να βρει κανείς στο επεισόδιο, τα πάμε πολύ καλά».

Φυσικά στο τέλος, ο μεγαλύτερος κερδισμένος από αυτό το λάθος είναι φυσικά η ίδια η εταιρεία Starbucks, που εξασφάλισε εντελώς δωρεάν την καλύτερη διαφήμιση σε εκατομμύρια πιστούς ακολούθους της σειράς ανά τον κόσμο!

Περισσότερα από Τι Νέα;
Σχετικά Θέματα
Cine News
10 ταινίες που δεν θες να χάσεις στο Παιδικό και Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας
Cine News
Home Cinema: Οι ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Μουσικά Νέα
Με τον νέο του δίσκο, το Παιδί Τραύμα σού δίνει “Δεύτερη Ζωή” – Θα τη ζήσεις;
ShowBiz
Μελέτης Ηλίας για ‘Το σόι σου’: «Όταν είδαμε το 41% σοκαριστήκαμε» (vid)
Επίκαιρα
Οι Δήμοι εκπέμπουν «SOS»: Οικονομική ασφυξία και θεσμική αβεβαιότητα
Cine News
Είδαμε την «Κάρλα» της Κριστίνα Τουρνατζή στο 66ο ΦΚΘ – Μια αληθινή ιστορία παιδικής κακοποίησης
Θεατρικά Νέα
Οι γριές που μαζεύουν την τσουκνίδα: Παράταση για την βραβευμένη παράσταση του Κωσταντίνου Ντέλλα
Εκδηλώσεις
Όμορφη Πόλη: Η μουσικοθεατρική παράσταση – ωδή στον Μίκη Θεοδωράκη ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα
Εκδηλώσεις
ΔΕΗ Christmas Factory: Και τα φετινά Χριστούγεννα ξεκινούν στην Τεχνόπολη
Εκδηλώσεις
MIRfestival 2025: 52 παραστάσεις σε 12 χώρους – Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του φετινού φεστιβάλ
ΕΚΘΕΣΕΙΣ
Shadows of the mind: Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Roger Ballen στο Μουσείο Μπενάκη
Επίκαιρα
42ος Αυθεντικός Μαραθώνιος: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο