MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Game of Thrones: Τι απαντά το HBO για το ποτήρι καφέ από τα Starbucks;

Tο κανάλι δίνει τη δική του εξήγηση στους φανς της θρυλικής σειράς, για τη γκάφα με το ξεχασμένο ποτήρι με καφέ από τα Starbucks στο σκηνικό του τελευταίου επεισοδίου

Monopoli Team

Το τελευταίο 24ωρο επικρατεί ένας ιντερνετικός …πανικός, με αφορμή την επική αυτή γκάφα της παραγωγής του Game of Thrones. Ο λόγος για το διάσημο πλέον ποτήρι του καφέ από την αλυσίδα Starbucks, το οποίο είχε από ότι φαίνεται ξεχαστεί στο πλατό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί σε μια σκηνή του τέταρτου επεισοδίου της όγδοης και τελικής σεζόν του GoT και να καταλήξει να γίνει πιο viral και από τα σπόιλερ της σειράς!

Τίποτα δεν πέρασε, εννοείται, απαρατήρητο από τους φανς της σειράς, που δεν σταμάτησαν να σχολιάζουν το επικό αυτό λάθος της παραγωγής, με το hashtag #Starkbucks αμέσως μετά το επεισόδιο και μια σειρά από memes, ειρωνικά σχόλια και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το περίφημο ποτήρι να κατακλύζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Το λάτε που εμφανίστηκε στο επεισόδιο ήταν λάθος. Η Daenerys είχε παραγγείλει τσάι με βότανα», σχολίασαν οι υπεύθυνοι, κάνοντας χιούμορ, μέσω του επίσημου λογαριασμού του GoT, διασκεδάζοντας με την αστοχία να ξεχαστεί το ποτήρι του καφέ στο πλατό.

Σε email του προς το Variety, ο Hauke Richter, καλλιτεχνικός διευθυντής του Game of Thrones, δηλωσε πως δεν είναι ασυνήθιστο διάφορα αντικείμενα να καταλήγουν σε λάθος θέση στο πλατό, να περνούν απαρατήρητα και να εμφανίζονται στις τελικές σκηνές από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. «Πολλά μπορεί να ξεχαστούν στο πλατό. Το λάθος με το ποτήρι καφέ πήρε τέτοιες διαστάσεις επειδή δεν έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο μέχρι στιγμής στο Game of Thrones», εξήγησε.

Αντίστοιχη διάθεση είχε και η Μπερναντέτ Κόλφιλντ, executive producer της σειράς, σε μια συνέντευξή της μετά την προβολή του επεισοδίου, κατά την οποία ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές: «Το Γουέστερος είναι το πρώτο μέρος που απέκτησε Starbucks, δεν το ξέρουν πολλοι αυτό», είπε γελώντας και συμπλήρωσε: «Αν αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να βρει κανείς στο επεισόδιο, τα πάμε πολύ καλά».

Φυσικά στο τέλος, ο μεγαλύτερος κερδισμένος από αυτό το λάθος είναι φυσικά η ίδια η εταιρεία Starbucks, που εξασφάλισε εντελώς δωρεάν την καλύτερη διαφήμιση σε εκατομμύρια πιστούς ακολούθους της σειράς ανά τον κόσμο!

Περισσότερα από Τι Νέα;
Σχετικά Θέματα
Cine News
28ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους: Η απονομή των βραβείων
Μουσικά Νέα
Το Stages A/LIVE παρουσιάζει τους Last Drive στο Gagarin 205
Θεατρικά Νέα
Μια βραδιά με τον Πασκάλ Ραμπέρ στο ΚΘΒΕ – «Το τέλος του έρωτα» με τα μάτια ενός σπουδαίου συγγραφέα
Cine News
Αναβάλλεται η «συνάντηση» της Μαρίας Κάλλας με τη Μόνικα Μπελούτσι στο Παλλάς
Μουσικά Νέα
Weval: Το εκρηκτικό ντουέτο της σύγχρονης electronica για μια βραδιά στο Universe
Θεατρικά Νέα
Ποια θέατρα κατεβάζουν ρολά στις 5/12; - Η ανακοίνωση του ΣΕΗ για την απεργία
Επίκαιρα
Κακοκαιρία Byron: Κλειστά τα σχολεία στην Αττική την Παρασκευή (5/12)
Μουσικά Νέα
Joep Beving: Ο πιανίστας–φαινόμενο του μινιμαλισμού για πρώτη φορά στην Ελλάδα
Cine News
Το χριστουγεννιάτικο κανάλι της COSMOTE TV επιστρέφει με πάνω από 130 ταινίες για όλη την οικογένεια
Τι Νέα;
Οι Εκδόσεις Αγγελάκη γίνονται η νέα “στέγη” των εκδόσεων Στίξις και Μικρή Στίξις
Επίκαιρα
“Συμπράττουμε, κινητοποιούμαστε συλλογικά”: Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Θεάματος Ακροάματος στηρίζει την απεργία του ΣΕΗ
Cine News
Στο Παρά Πέντε: Όλα έτοιμα για το μεγάλο reunion «20 χρόνια μετά» – Τι θα δούμε