MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΡΙΤΗ
02
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Game of Thrones: Τι απαντά το HBO για το ποτήρι καφέ από τα Starbucks;

Tο κανάλι δίνει τη δική του εξήγηση στους φανς της θρυλικής σειράς, για τη γκάφα με το ξεχασμένο ποτήρι με καφέ από τα Starbucks στο σκηνικό του τελευταίου επεισοδίου

Monopoli Team

Το τελευταίο 24ωρο επικρατεί ένας ιντερνετικός …πανικός, με αφορμή την επική αυτή γκάφα της παραγωγής του Game of Thrones. Ο λόγος για το διάσημο πλέον ποτήρι του καφέ από την αλυσίδα Starbucks, το οποίο είχε από ότι φαίνεται ξεχαστεί στο πλατό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί σε μια σκηνή του τέταρτου επεισοδίου της όγδοης και τελικής σεζόν του GoT και να καταλήξει να γίνει πιο viral και από τα σπόιλερ της σειράς!

Τίποτα δεν πέρασε, εννοείται, απαρατήρητο από τους φανς της σειράς, που δεν σταμάτησαν να σχολιάζουν το επικό αυτό λάθος της παραγωγής, με το hashtag #Starkbucks αμέσως μετά το επεισόδιο και μια σειρά από memes, ειρωνικά σχόλια και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το περίφημο ποτήρι να κατακλύζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Το λάτε που εμφανίστηκε στο επεισόδιο ήταν λάθος. Η Daenerys είχε παραγγείλει τσάι με βότανα», σχολίασαν οι υπεύθυνοι, κάνοντας χιούμορ, μέσω του επίσημου λογαριασμού του GoT, διασκεδάζοντας με την αστοχία να ξεχαστεί το ποτήρι του καφέ στο πλατό.

Σε email του προς το Variety, ο Hauke Richter, καλλιτεχνικός διευθυντής του Game of Thrones, δηλωσε πως δεν είναι ασυνήθιστο διάφορα αντικείμενα να καταλήγουν σε λάθος θέση στο πλατό, να περνούν απαρατήρητα και να εμφανίζονται στις τελικές σκηνές από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. «Πολλά μπορεί να ξεχαστούν στο πλατό. Το λάθος με το ποτήρι καφέ πήρε τέτοιες διαστάσεις επειδή δεν έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο μέχρι στιγμής στο Game of Thrones», εξήγησε.

Αντίστοιχη διάθεση είχε και η Μπερναντέτ Κόλφιλντ, executive producer της σειράς, σε μια συνέντευξή της μετά την προβολή του επεισοδίου, κατά την οποία ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές: «Το Γουέστερος είναι το πρώτο μέρος που απέκτησε Starbucks, δεν το ξέρουν πολλοι αυτό», είπε γελώντας και συμπλήρωσε: «Αν αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να βρει κανείς στο επεισόδιο, τα πάμε πολύ καλά».

Φυσικά στο τέλος, ο μεγαλύτερος κερδισμένος από αυτό το λάθος είναι φυσικά η ίδια η εταιρεία Starbucks, που εξασφάλισε εντελώς δωρεάν την καλύτερη διαφήμιση σε εκατομμύρια πιστούς ακολούθους της σειράς ανά τον κόσμο!

Περισσότερα από Τι Νέα;
Σχετικά Θέματα
Θεατρικά Νέα
Η «Ηλέκτρα» του Δημήτρη Τάρλοου στο Θέατρο Πορεία - Πρώτες εικόνες από τις πρόβες
Μουσικά Νέα
Οι Offspring επιστρέφουν στην Ελλάδα – Με τους Bad Religion στην Πλατεία Νερού
Art & Culture
MIRfestival 2025: Αναγκαίες εκρήξεις μέσα στο χάος
Cine News
"Handbrake": Η ταινία μικρού μήκους της Αντιγόνης Καρνεσιώτη στο Onassis Channel
Θεατρικά Νέα
«Λόλα»: Οι πρώτες φωτογραφίες από το θεατρικό ανέβασμα της θρυλικής ταινίας
Επίκαιρα
«Χειρόφρενο» στα ταξί λόγω 48ωρης απεργίας – Τα αιτήματα των ιδιοκτητών
Art & Culture
Τα τελευταία μεγάλα live του 2025: Οι συναυλίες που δεν θα χάσουμε τον Δεκέμβριο
Θεατρικά Νέα
Βραβεία Κάρολος Κουν – Βραβεία Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής: Οι νικητές
Εκδηλώσεις
The Ellinikon Experience Park: Φοράει τα γιορτινά του και μάς προσκαλεί σε μια χριστουγεννιάτικη εμπειρία
Art & Culture
"Νίκος Ξυλούρης: Ο Αρχάγγελος της Κρήτης" στο Θέατρο Ήβη (video)
Μουσικά Νέα
Ο Chris Isaak στην Αθήνα για ένα special show στον Λυκαβηττό
Μουσικά Νέα
“Ελάφια”: Νέο τραγούδι από την ILIA – προάγγελος του δεύτερου δίσκου της