MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
20
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
ΝΕΑ

Game of Thrones: Τι απαντά το HBO για το ποτήρι καφέ από τα Starbucks;

Tο κανάλι δίνει τη δική του εξήγηση στους φανς της θρυλικής σειράς, για τη γκάφα με το ξεχασμένο ποτήρι με καφέ από τα Starbucks στο σκηνικό του τελευταίου επεισοδίου

Monopoli Team

Το τελευταίο 24ωρο επικρατεί ένας ιντερνετικός …πανικός, με αφορμή την επική αυτή γκάφα της παραγωγής του Game of Thrones. Ο λόγος για το διάσημο πλέον ποτήρι του καφέ από την αλυσίδα Starbucks, το οποίο είχε από ότι φαίνεται ξεχαστεί στο πλατό, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί σε μια σκηνή του τέταρτου επεισοδίου της όγδοης και τελικής σεζόν του GoT και να καταλήξει να γίνει πιο viral και από τα σπόιλερ της σειράς!

Τίποτα δεν πέρασε, εννοείται, απαρατήρητο από τους φανς της σειράς, που δεν σταμάτησαν να σχολιάζουν το επικό αυτό λάθος της παραγωγής, με το hashtag #Starkbucks αμέσως μετά το επεισόδιο και μια σειρά από memes, ειρωνικά σχόλια και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με το περίφημο ποτήρι να κατακλύζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Το λάτε που εμφανίστηκε στο επεισόδιο ήταν λάθος. Η Daenerys είχε παραγγείλει τσάι με βότανα», σχολίασαν οι υπεύθυνοι, κάνοντας χιούμορ, μέσω του επίσημου λογαριασμού του GoT, διασκεδάζοντας με την αστοχία να ξεχαστεί το ποτήρι του καφέ στο πλατό.

Σε email του προς το Variety, ο Hauke Richter, καλλιτεχνικός διευθυντής του Game of Thrones, δηλωσε πως δεν είναι ασυνήθιστο διάφορα αντικείμενα να καταλήγουν σε λάθος θέση στο πλατό, να περνούν απαρατήρητα και να εμφανίζονται στις τελικές σκηνές από ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. «Πολλά μπορεί να ξεχαστούν στο πλατό. Το λάθος με το ποτήρι καφέ πήρε τέτοιες διαστάσεις επειδή δεν έχει συμβεί τίποτα παρόμοιο μέχρι στιγμής στο Game of Thrones», εξήγησε.

Αντίστοιχη διάθεση είχε και η Μπερναντέτ Κόλφιλντ, executive producer της σειράς, σε μια συνέντευξή της μετά την προβολή του επεισοδίου, κατά την οποία ζήτησε συγγνώμη από τους τηλεθεατές: «Το Γουέστερος είναι το πρώτο μέρος που απέκτησε Starbucks, δεν το ξέρουν πολλοι αυτό», είπε γελώντας και συμπλήρωσε: «Αν αυτό είναι το χειρότερο πρόβλημα που μπορεί να βρει κανείς στο επεισόδιο, τα πάμε πολύ καλά».

Φυσικά στο τέλος, ο μεγαλύτερος κερδισμένος από αυτό το λάθος είναι φυσικά η ίδια η εταιρεία Starbucks, που εξασφάλισε εντελώς δωρεάν την καλύτερη διαφήμιση σε εκατομμύρια πιστούς ακολούθους της σειράς ανά τον κόσμο!

Περισσότερα από Τι Νέα;
Σχετικά Θέματα
Cine News
Wake Up Dead Man: Το πιο σκοτεινό Knives Out αξίζει την προσοχή σας
Cine News
Home Cinema: Οι ταινίες που θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Μουσικά Νέα
Όσα θα δούμε αυτά τα Χριστούγεννα στον Σταυρό του Νότου
Μουσικά Νέα
Το STEGI.RADIO έχει πλέον το δικό του app
Θεατρικά Νέα
«Θέατρο ξανά, μαζί, παντού» με το ΚΘΒΕ και τις γιορτές: Το εορταστικό πρόγραμμα παραστάσεων
Εκδηλώσεις
Στέγη: Β’ φάση προπώλησης με Tilda Swinton, Λάνθιμο και τις πιο αναμενόμενες παραγωγές της σεζόν
Μουσικά Νέα
Ο Σωκράτης Μάλαμας επιστρέφει στη δισκογραφία με νέο album
Cine News
Diane Morgan: Η “Philomena Cunk” στη Στέγη για μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Αφιέρωμα
Παραστάσεις για όλη την οικογένεια
Βιβλία
«Το Αρχαιολογικό Μουσείο Πατρών»: Παρουσιάστηκε ο 24ος αφιερωματικός τόμος από τη LAMDA Development
Μουσικά Νέα
Ρεβεγιόν, Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά στις μουσικές σκηνές: Τα σχήματα των γιορτών
Μουσικά Νέα
Release Athens 2026: Οι Thievery Corporation συναντούν τους Wailers στην Πλατεία Νερού