MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΤΕΤΑΡΤΗ
11
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

2ο μέρος για τα «Μαθήματα Πολέμου» στο Μέγαρο Μουσικής

Μια από τις πιο δημοφιλής παραστάσεις της περσινής σεζόν, τα Μαθήματα Πολέμου, μια πρωτότυπη;δραματοποιημένη απόδοση της Ιστορίας του Θουκυδίδη, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Λιγνάδη, επιστρέφει στο Μέγαρο Μουσικής για τρεις μέρες τον Μάιο του 2019

2ο μέρος για τα «Μαθήματα Πολέμου» στο Μέγαρο Μουσικής - Monopoli.gr
Monopoli Team

Το Δεύτερο Μέρος, «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ», που πραγματεύονται τα πολιτικά οράματα του Αλκιβιάδη και τη διάψευσή τους στην καταστροφική για τους Αθηναίους εκστρατεία στη Σικελία, έρχονται με αγγλικούς υπέρτιτλους την άνοιξη του 2019 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και μόνο για 3 παραστάσεις –Τρίτη 7, Τετάρτη 8 και Πέμπτη 9 Μαΐου (ώρα έναρξης: 21.00)– σε μεγαλύτερη πλέον αίθουσα τριπλάσιας χωρητικότητας (Αίθουσα Δημήτρης Μητρόπουλος), ώστε να ανταποκριθούν στη μεγάλη επιθυμία του κόσμου να παρακολουθήσει την παράσταση, ενώ για τον ίδιο λόγο έχει ήδη αρχίσει η προπώληση, έξι και πλέον μήνες πριν την πρεμιέρα. Τα «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ» παρουσιάζονται στο πλαίσιο του κύκλου Θέατρο στο Μέγαρο και αποτελούν συμπαραγωγή της Dramaticus και του ΜΜΑ.

Τα «Μαθήματα Πολέμου ΙΙ» παρουσιάζουν επεισόδια από την δεύτερη φάση του Πελοποννησιακού Πολέμου, τη Σικελική Εκστρατεία (415-413 π.Χ.), αντλώντας ιστορικό υλικό από το 6ο, το 7ο και μέρος του 8ου βιβλίου της θουκυδίδειας συγγραφής. Τα γεγονότα που ανθολογούνται στην δραματοποιημένη εκδοχή του κειμένου, παρακολουθούν τα κύρια σημεία από την πλέον δραματική –για την αθηναϊκή πολιτική– φάση του πολέμου. Από την μεγαλοϊδεατική φαντασίωση της αθηναϊκής κυριαρχίας στη Δύση, τις περιπετειώδεις τροπές των πολεμικών συγκρούσεων στην Σικελία μέχρι την τελική συντριβή των αθηναϊκών δυνάμεων και την οριστική ματαίωση του επεκτατικού οράματος. Η πολιτική και στρατιωτική «τραγωδία της Αθήνας» έχει ως τραγικό πρόσωπο τον απρόσωπο αθηναϊκό Δήμο και την τραγική διάνοιά του, όπως την ενσαρκώνουν τα πρόσωπα των μεγάλων πρωταγωνιστών (πολιτικών-στρατηγών), προπάντων του αμφιλεγόμενου Αλκιβιάδη και του αντιφατικού Νικία. Η σύλληψη του έργου ερείδεται στο νομοτελιακό τριαδικό σχήμα της αρχαίας τραγωδίας, Άτη-Ύβρις-Nέμεσις, προκειμένου να αποδώσει ερμηνευτικά τη μεγάλη «τραγωδία» της Αθήνας στη Σικελία.

Κείμενο, δραματουργία: Γιάννης Λιγνάδης
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Λιγνάδης
Μουσική: Θοδωρής Οικονόμου
Ιστορικός σύμβουλος: Δρ. Ανδρονίκη Μακρή

Περισσότερα από Θεατρικά Νέα