Σεμινάριο Υποκριτικής με τον Περικλή Μουστάκη στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων
Στο Θέατρο της οδού Κυκλάδων-Λευτέρης Βογιατζής θα πραγματοποιηθεί σεμινάριο υποκριτικής με τον Περικλή Μουστάκη από τις 3 μέχρι τις 15 Ιουλίου 2017.

A
A
Το σεμινάριο είναι βασισμένο στο έργο του Λουίτζι Πιραντέλλο «Απόψε αυτοσχεδιάζουμε» σε μετάφραση Μίμη Αυγουστίδη και Περικλή Μουστάκη. Το θέμα του θα είναι ανέλιξη του ηθοποιού σαν πλοηγός του ρόλου – προσώπου. Ο ηθοποιός κατασκευάζει το παιχνίδι του ρόλου – προσώπου, το σχολιάζει, το κρίνει, δημοσιοποιεί την ιδιωτικότητά του. Το φιλοσοφικό background του ηθοποιού και η ελαφρότητα της νηπιότητάς του. Ο ρόλος – πρόσωπο ως αφορμή για το πέρασμα του ηθοποιού σε έναν προσωπικό, εξομολογητικό λόγο.
Πληροφορίες
Τοποθεσία: Θέατρο της Οδού Κυκλάδων – Λευτέρης Βογιατζής, Κυκλάδων 11, Κυψέλη
Ημερομηνία: 3 – 15 Ιουλίου 2017
Ημέρες και ώρες: 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14 & 15 Ιουλίου 2017
Ώρες 16.00 με 20.00
Πληροφορίες – συμμετοχές: στο τηλέφωνο 6942401005 (18.30 – 20.30 καθημερινά), [email protected] | Απαραίτητη η αποστολή Βιογραφικού Σημειώματος
Ημερομηνία λήξης συμμετοχών: Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”