Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.

A
A
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Οι “Κακές Ιδέες” των Ατζαράκη – Ζάμπρα είναι μια από τις καλύτερες ιδέες στην ελληνική TV αυτή τη στιγμή
Τι είναι αυτό;, της Στέλλας Σερέφογλου στο Θέατρο Σταθμός
Οι μελωδίες των Επτανήσων στο Ηρώδειο με την Παλαιά Φιλαρμονική Κερκύρας
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο για το χάλκινο μετάλλιο της Εθνικής: «Είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά μου»
Faces and Bodies: Η έκθεση του Μάνου Ιωαννίδη στη Δημοτική Πινακοθήκη Καλλιθέας
Βραβεία Emmy 2025: Έγραψε ιστορία το “The Studio” – Σάρωσαν “Adolescence” και “The Pitt”
Η «Παπλωματού» ξαναζωντανεύει στο Νέο Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου
Σινεμά κόντρα σε κάθε εμπόδιο – Τι θα κρατήσω από το φετινό Φεστιβάλ Δράμας
Το Χειμωνιάτικο Παραμύθι, του Ουίλιαμ Σαίξπηρ για 2η χρονιά στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη
48ο Φεστιβάλ Δράμας: Ο Χρυσός Διόνυσος στο «Noi» του Νεριτάν Ζιντζιρία – Όσα έγιναν στην τελετή λήξης