Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.

A
A
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΜΚΤ: Ολοκληρώθηκαν τα δύο νέα προγράμματα του Cycladic Identity στη Σίκινο
Οι 10 μεγαλύτεροι σεισμοί της σύγχρονης ιστορίας – Πού κατατάσσεται ο νέος σεισμός της Καμτσάτκα
Τα νέα Swatch Essentials είναι εδώ – Ρολόγια για κάθε look και διάθεση
Οιδίπους: Η παράσταση του Γιάννη Χουβαρδά σε καλοκαιρινή περιοδεία
To Ametric Festival για 5η χρονιά στην Παλιά Πόλη των Χανίων – Το πλήρες πρόγραμμα
Γιώργος και Νίκος Στρατάκης φέρνουν την Κρήτη στην Τεχνόπολη
Xylouris White στο Φ Hill Sessions: Μια διονυσιακή εμπειρία στον Λόφο Φιλοπάππου
Τα βιβλία των διακοπών – 5 προτάσεις από τις εκδόσεις Διόπτρα
Οιδίπους του Γιάννη Χουβαρδά: Εξαντλήθηκαν μέσα σε 48ώρες τα 5.000 εισιτήρια του Ηρωδείου
Πρεμιέρες: Ένα «Πατρικό» γεμάτο αναμνήσεις