Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.
A
A
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Release Athens x SNF Nostos: Τρία ακόμη διεθνή acts μαζί με Gorillaz και David Byrne
Συν & Πλην: «Το 5ο βήμα» στο Μικρό Χορν
Jazz χριστουγεννιάτικες βραδιές στο Half Note με την Emma Smith
Η Αγγελική Τουμπανάκη στον Σταυρό του Νότου Club
Μπορεί να συμπτώματα της εμμηνόπαυσης να μας χαλάσουν τις γιορτές; Όχι!
Σε πρώτο πρόσωπο: Μπάμπης Αλεφάντης, ηθοποιός
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Τι κάνουμε σήμερα, Τρίτη 16 Δεκεμβρίου
Αποχαιρετούμε τον Rob Reiner μέσα από τις καλύτερες ταινίες της καριέρας του
Δάκρυ στο Φίδι, από την ομάδα Hippo Theatre Group στο Bios
«Τι Ψυχή θα Παραδώσεις, Μωρή;»: Ανακοινώθηκε η ημερομηνία προβολής του πρώτου μέρους



