Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.

A
A
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Hot or Not #171: Όλα όσα μας άρεσαν (ή μας χάλασαν) αυτή την εβδομάδα
Καλοκαιρινοί έρωτες στη μεγάλη οθόνη: 10 ταινίες για να (ξανα)ερωτευτείτε
Σε αυτές τις αθηναϊκές αυλές και κήπους θα ξεχάσεις ότι είσαι στην πόλη
Home Cinema: Ποιες ταινίες θα δούμε αυτό το ΣΚ στην τηλεόραση
Family Weekend: 10 προτάσεις δημιουργικής διασκέδασης με τα παιδιά
Θέατρο, συναυλίες, εκθέσεις: Η ατζέντα του Σαββατοκύριακου 14-15 Ιουνίου
Free City: Τι κάνουμε δωρεάν στην Αθήνα αυτό το ΣΚ (14-15/06)
3+1 προορισμοί στη Στερεά Ελλάδα για οικογενειακές διακοπές
Πάμε Πειραιά! – Πάμε Δημοτικό; Το φεστιβάλ τέχνης, σκέψης και δημιουργίας του ΔΘΠ επιστρέφει με δωρεάν είσοδο
Τι κάνει ο Γουίλεμ Νταφόε σε μια ταβέρνα στην Αθήνα; Πρωταγωνιστεί στο νέο βίντεο κλιπ των ΓΑΜΜΑΓΑΜΜΑ