Μία σέξι καμπάνια τροφίμων για 18+ (gallery)
Ο γνωστός οδηγός εστιατορίων Le Guide Restos Voir γιόρτασε την 18η έκδοση του με μια πολύ τολμηρή καμπάνια, με σαφή σεξουαλικά υπονοούμενα και έκλεψε πραγματικά τις εντυπώσεις.
A
A
Η καμπάνια παρουσιάζει φωτογραφίες τροφίμων που μιμούνται -αν μη τι άλλο επιτυχημένα- τα αναπαραγωγικά όργανα του ανθρώπου, και έχει τίτλο το “18+” κάνοντας λογοπαίγνιο σχετικά με την ηλικία που μπορεί κάποιος να τις δει. Δεν είναι η πρώτη φορά που εταιρείες τροφίμων χρησιμοποιούν σεξουαλικά υπονοούμενα για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους, απλώς η Le Guide Restos Voir το παράκανε!
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΟΠΕΚΕΜΠΛΕ: Ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης με guest κωμικούς στον Σταυρό του Νότου
Το sheer έγινε το απόλυτο fashion statement της σεζόν
Δήμητρα Γαλάνη και Ελένη Τσαλιγοπούλου συναντιούνται επί σκηνής στο VOX
Ακομπλεξ-Άριστα 2: Μάγδα Βαρούχα και Χρήστος Αδαμόπουλος στη μουσική σκηνή Ράδιο
Θεατής: «Ένας Ήρωας με Παντούφλες» στο Θέατρο Βέμπο
Η Εβδομάδα Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας ξεκινά στο ΚΠΙΣΝ
Από την καρδιά της Σαχάρας στην Αθήνα: Οι Tinariwen για μια μοναδική συναυλία στο Floyd
Έτος Μίκη Θεοδωράκη: Μια Μαγική Νύχτα με τη Μαρία Φαραντούρη και την ΚΟΑ στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου
Βαγγελιώ Φασουλάκη, Γιώργης Μανωλάκης και Θοδωρής Σούκας αναβιώνουν τα “μπουζούκια” στο Γυάλινο Μουσικό Θέατρο
Καλλιόπες, του Γιάννη Αδελιανάκη στο Θέατρο Καλλιρόης



