
A
A
Υπόθεση του έργου:
Το χρονικό πλαίσιο της σειράς δεν είναι άλλο από το σημαντικότερο γεγονός του 20ού αιώνα, τη βύθιση του Τιτανικού στα παγωμένα νερά του Ατλαντικού. Η ιστορία εξελίσσεται στο τεράστιο σπίτι μιας οικογένειας ευγενών που το πρωί με το που ξυπνάνε βρίσκουν ολόκληρη τη ζωή τους να έχει ανατραπεί, αφού οι πιο κοντινοί άρρενες συγγενείς του πατριάρχη της οικογένειας και κληρονόμοι του χάθηκαν στο ναυάγιο του Τιτανικού. Πρωταγωνιστές της σειράς είναι ο Sir Robert και η σύζυγός του Cora. Το ζεύγος έχει τρεις κόρες εκ των οποίων καμία δεν μπορεί να κληρονομήσει την περιουσία και τον τίτλο του πατέρα τους, αφού το νομικό πλαίσιο υπαγορεύει ότι κληρονόμος μπορεί να είναι μόνο άντρας. Η σειρά αρχίζει να εξελίσσεται με την άφιξη του Matthew, δηλαδή του επικρατέστερου διαδόχου -μακρινού ξαδέρφου του Sir Robert, ο οποίος είναι δικηγόρος στο Manchester- τον οποίο η οικογένεια αρχίζει να αντιμετωπίζει με καχυποψία. Ταυτόχρονα, το έργο δομεί και τη ζωή του υπηρετικού προσωπικού των Άγγλων αριστοκρατών. Με αυτό τον τρόπο, στη σειρά διαπλέκονται -με ό,τι αυτό συνεπάγεται- δύο διαφορετικοί κόσμοι: η αριστοκρατική τάξη και η κατώτερη τάξη.
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η ιστορία της Πρωτομαγιάς: Από την «αναγέννηση» της φύσης στην «αναγέννηση» της εργατικής τάξης
Η εργατική Πρωτομαγιά μέσα από τους στίχους σπουδαίων ποιητών
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο