Συγκρίνει τον Superman με την ελληνική μυθολογία ο σκηνοθέτης του “Ανθρώπου από Ατσάλι”!
Η υπερβολική βία που είχε ο Άνθρωπος από Ατσάλι δεν έμεινε ασχολίαστη. Πολλοί θεατές αναρωτήθηκαν γιατί ο Superman να καταστρέφει τα πάντα στο όνομα της δικαιοσύνης. Ωστόσο, την καταστροφική μανία του υπερήρωα και του έργου υπεραμύνθηκε ο σκηνοθέτης του Zack Snyder, ενθυμούμενος την ελληνική μυθολογία.

A
A
“Ήθελα η ταινία να έχει ένα μυθολογικό συναίσθημα” εξήγησε ο σκηνοθέτης σε συνέντευξη που έδωσε σε ιαπωνική εφημερίδα. “Στην αρχαία μυθολογία, οι μαζικοί θάνατοι χρησιμοποιούνται για να συμβολίσουν καταστροφές. Σε χώρες, όπως η Ελλάδα και η Ιαπωνία, οι μύθοι περνούσαν από γενιά σε γενιά, εν μέρει για να δώσουν εξηγήσεις σε αναπάντητα ερωτήματα για τον θάνατο και την βία. Στην Αμερική δεν έχουμε την κληρονομιά της αρχαίας μυθολογίας. Ο Superman είναι ίσως ό,τι πιο κοντινό έχουμε. Είναι ένας τρόπος για να εξιστορήσουμε τον μύθο.”
Βέβαια, με αυτόν τον τρόπο ο Snyder δεν υπεραμύνεται μόνο της βίας που υπάρχει στον Άνθρωπο από Ατσάλι, αλλά γενικότερα στα έργα του, που κατακλύζονται από εικόνες άγριας βίας και καταστροφής (300, Sin City κ.α.)
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας
Πώς θα κάνεις το νερό σου σύμμαχο ευεξίας;
Όρνιθες: Η παράσταση του Άρη Μπινιάρη επιστρέφει το καλοκαίρι στα ανοιχτά θέατρα
Ο Χορός των Πυρσών: Το μουσικό οδοιπορικό του Βασίλη Ρακόπουλου στο Μέγαρο
Πού και πότε θα γίνουν τα ανοιξιάτικα street parties του Φεστιβάλ του Δήμου Αθηναίων
Στέγη: Ο Χιλιανός συγγραφέας Benjamin Labatut σε μια συζήτηση με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου
Ο Πέδρο Αλμοδόβαρ στον Τραμπ: “Θα μείνεις στην ιστορία ως το μεγαλύτερο λάθος του αιώνα”