Πέθανε από καρκίνο του μαστού η θεία της Angelina Jolie!
Προσθήκη ως αγαπημένη πηγήΤο ιστορικό της οικογένειας της Angelina Jolie αποδεικνύεται ακόμα πιο βεβαρημένο από τον καρκίνο του μαστού. Η θεία της διάσημης ηθοποιού πέθανε σε ηλικία 61 ετών από καρκίνο του μαστού, σχεδόν δύο εβδομάδες αφότου η ηθοποιός δημοσιοποίησε την απόφασή της να υποβληθεί σε διπλή μαστεκτομή.
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην GoogleΗ Debbie Martin, νεότερη αδελφή της μητέρας της Jolie, πέθανε στο Ιατρικό Κέντρο Παλομάρ στο Εσκοντίντο κοντά στο Σαν Ντιέγκο. Όπως αποκάλυψε ο σύζυγός της Ron Martin, η κα Martin έφερε το ίδιο μεταλλαγμένο γονίδιο, το BRCA1, με την ηθοποιό.
Ο κ. Martin δήλωσε ακόμα ότι ήταν σε επικοινωνία με την οικογένεια ολόκληρη την εβδομάδα η Angelina Jolie, αλλά και ο αδερφός της Jamie. “Αγαπούσαν πολύ την Debbie και παρόλο που η Angie” (η Angelina Jolie) “δεν μπορούσε να είναι εδώ κοντά μας, μας έστειλε όλη της την αγάπη και την υποστήριξη, κάτι που ήταν πολύ καλό.”
Ο κ. Martin επαίνεσε την ηθοποιό για την επιλογή της να γνωστοποιήσει στο κοινό ότι έκανε διπλή μαστεκτομή. “Αν το ξέραμε, θα κάναμε ό,τι έκανε και η Angelina” δήλωσε στο Associated Press.
Θυμίζουμε ότι και η μητέρα της Angelina Jolie πέθανε το 2007 από καρκίνο του μαστού σε ηλικία 56 ετών. Όπως έγραψε στην επιστολή της, η 37χρονη ηθοποιός υποβλήθηκε στην επέμβαση εν μέρει για να καθησυχάσει τα έξι παιδιά της ότι δεν θα πεθάνει νέα από καρκίνο όπως η μητέρα της.
Διαβάστε επίσης για το τραγικό συμβάν και στο Reporter
Βρείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζητησης
Προσθήκη του monopoli.gr στην Google