MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
20
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Η Coca-Cola light υποστηρίζει το πρόγραμμα «Νιώσε την Καρδιά Σου»

Η Ελληνική Εταιρεία Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου σχεδίασε ένα πρόγραμμα ενημέρωσης των γυναικών για τις καρδιαγγειακές παθήσεις και την ανάγκη για πρόληψη

author-image Μάρη Τιγκαράκη

H Coca-Cola light υποστηρίζει το πρόγραμμα «Νιώσε την καρδιά σου», την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου να ενημερώσει για την υγεία της γυναικείας καρδιάς. Σκοπός του «Νιώσε την καρδιά σου» είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων και τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης. Στο πλαίσιο υποστήριξης του προγράμματος, η Coca-Cola light έχει ετοιμάσει μια σειρά ενεργειών που βοηθούν στην ενημέρωση και τη συγκέντρωση πόρων για την εκπαίδευση και έρευνα γύρω από την υγεία της γυναικείας καρδιάς.

Οι καρδιαγγειακές παθήσεις αποτελούν τη νούμερο ένα αιτία θανάτου για το γυναικείο πληθυσμό στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Παρόλα αυτά, πολύ λίγες γυναίκες το γνωρίζουν. Η Coca-Cola light στηρίζει την προσπάθεια ενημέρωσης της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου (ΕΕΛΙΑ) γύρω από το σημαντικό αυτό θέμα. Η πρωτοβουλία, με την ονομασία «Νιώσε την καρδιά σου», ξεκίνησε τώρα και στη χώρα μας. Σημαντικός συνεργάτης σε αυτή την προσπάθεια είναι ο Πανελλήνιος Σύλλογος Διαιτολόγων-Διατροφολόγων, που έχει αναλάβει την ενημέρωση σε θέματα διατροφής για την προστασία της καρδιάς.

Για τις ανάγκες του προγράμματος δημιουργήθηκε ένα φυλλάδιο ενημέρωσης, το οποίο θα διανεμηθεί σε περίπου 250.000 γυναίκες. Επιπλέον, σε συνεργασία με γνωστή ελληνική εταιρία ένδυσης, η Coca-Cola light θα δημιουργήσει το αξεσουάρ-σύμβολο της καμπάνιας, το μαντήλι «Νιώσε την καρδιά σου», τα έσοδα από τις πωλήσεις του οποίου θα διατεθούν για τους σκοπούς του προγράμματος. Στο τηλεοπτικό σποτ για την επικοινωνία της πρωτοβουλίας, με πρωταγωνίστρια την πρέσβειρα της καμπάνιας Heidi Klum, η μάρκα προσκαλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν την προσπάθεια της ΕΕΛΙΑ, καθώς μέσα από τις αγορές προϊόντων Coca-Cola light συνδράμουν στη συγκέντρωση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν στην έρευνα και το πρόγραμμα ενημέρωσης για την υγεία της γυναικείας καρδιάς.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
25 χρόνια ACCESS Fashion με ένα επετειακό privé dinner party στη Θεσσαλονίκη
Εταιρικές Δράσεις
InterMed & Be-Live: Μια σύμπραξη για την ενίσχυση της γονιμότητας
Γεύση
Νέα εποχή με το γαστρονομικό take over της Αίγλης Ζαππείου
Εταιρικές Δράσεις
Η νέα καμπάνια της Answear εστιάζει στην ψυχική υγεία των ανδρών
Εταιρικές Δράσεις
Ivana Grossi: Μια νέα capsule συλλογή που αναδεικνύει τη θηλυκότητα
Εταιρικές Δράσεις
Το Electra Rhythm Athens εγκαινίασε την νέα του εποχή
Εικαστικά
Στο NYX Esperia Palace ανακαλύπτεις το «σχήμα της επιθυμίας»
Αγορές
realme GT 8 Pro: Ένα από τα πρώτα smartphones με Snapdragon 8 Elite Gen 5 στην ελληνική αγορά
Εκδηλώσεις
15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στην μεγάλη γιορτή των spirits;
Εταιρικές Δράσεις
Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας powered by ΔΕΗ
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο