MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
03
ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ

Το 4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ έλαβε χώρα πριν λίγες μέρες με θέμα τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης και την έξοδο από αυτή.

Monopoli Team

Το Συμπόσιο έγινε υπό την Αιγίδα της Ειδικής Γραμματείας Ανταγωνιστικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, του ΣΕΒ συνδέσμου επιχειρήσεων και βιομηχανιών, του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων με Χορηγούς Επικοινωνίας την εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και την ειδησεογραφική-ενημερωτική ιστοσελίδα naftemporiki.gr, το Επιστημονικό Μάρκετινγκ Management, τη Boussias Communications, τις Εκδόσεις Direction, τον τηλεοπτικό σταθμό SBC και την εταιρία Advocate/Burston – Marsteller.

Στο συμπόσιο συμμετείχαν οι κ.κ. Γ.Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Ε.Πατεράκη, Ειδική Γραμματέας για την Ανταγωνιστικότητα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Δ. Νικολάου, Γενικός Διευθυντής και μέλος Δ.Σ. του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών, Α. Καλαμπόκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Γ. Χαλικιάς, Επιστημονικός Υπεύθυνος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών.

Τα συμπεράσματα που προέκυψαν φανερώνουν ότι χρειάζεται άμεσα ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής προϊόντων και προσφοράς υπηρεσιών, βασισμένο στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brandnames, εκμεταλλευόμενο τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας.

Πιο ειδικά, στο συμπόσιο έγιναν αναλύσεις σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση την οικονομία, το γεγονός ότι η τιμή και το κόστος δεν καθορίζουν την ανταγωνιστικότητα ενός προϊόντος και το ότι ανταγωνιστική οικονομία δεν είναι η οικονομία που πουλάει προϊόντα σε χαμηλές τιμές αλλά εκείνη που παράγει και διαθέτει επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν αξία στην παγκόσμια αγορά, τη σημασία της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας μας η οποία δεν συμβάλλει μόνο στην καταπολέμηση των προβλημάτων στο οικονομικό επίπεδο (ανεργία, εισοδήματα, δημοσιονομική κατάσταση) αλλά και στην πρόοδο και ευημερία σε κοινωνικό, πολιτικό, τεχνολογικό, επιστημονικό και πολιτισμικό επίπεδο, και στη συμβολή του μάρκετινγκ στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Η ΔΕΗ δίνει ενέργεια στις δυνατές μουσικές εμπειρίες του καλοκαιριού
Εταιρικές Δράσεις
Το Bombay Sapphire στους αγώνες σκαφών Ε1 στο Μονακό, με guest τη Βάσια Κωσταρά
Εταιρικές Δράσεις
Ένα νέο resort υψηλής αισθητικής στρέφει τα βλέμματα στα Σύβοτα
Αγορές
Αλλατίνη Soft Kings Protein: Nέα απόλαυση με 20% πρωτεΐνη
Art & Culture
Ο Πολιτισμός ως δύναμη αλλαγής: Το παράδειγμα του Qualco Foundation
Εταιρικές Δράσεις
Μία ξεχωριστή εμπειρία wellness στο Isla Brown Corinthia Resort & Spa, Curio Collection by Hilton
Εταιρικές Δράσεις
Melissa Odabash x Salt Water: Η Resort Wear πολυτέλεια συναντά την ελληνική Ριβιέρα
Εταιρικές Δράσεις
SEPHORA: Yποδέχθηκε το καλοκαίρι με το απόλυτο summer beauty party
Αγορές
Live the LAMDA MALLS Summer Experience – Με μοναδικές εκπτώσεις και ξεχωριστές εμπειρίες για όλους
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas