MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
21
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ

Το 4ο Συμπόσιο της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ έλαβε χώρα πριν λίγες μέρες με θέμα τους τρόπους αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης και την έξοδο από αυτή.

Monopoli Team

Το Συμπόσιο έγινε υπό την Αιγίδα της Ειδικής Γραμματείας Ανταγωνιστικότητας του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, του ΣΕΒ συνδέσμου επιχειρήσεων και βιομηχανιών, του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων με Χορηγούς Επικοινωνίας την εφημερίδα ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ και την ειδησεογραφική-ενημερωτική ιστοσελίδα naftemporiki.gr, το Επιστημονικό Μάρκετινγκ Management, τη Boussias Communications, τις Εκδόσεις Direction, τον τηλεοπτικό σταθμό SBC και την εταιρία Advocate/Burston – Marsteller.

Στο συμπόσιο συμμετείχαν οι κ.κ. Γ.Ι. Αυλωνίτης, Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, Ε.Πατεράκη, Ειδική Γραμματέας για την Ανταγωνιστικότητα του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, Δ. Νικολάου, Γενικός Διευθυντής και μέλος Δ.Σ. του ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών, Α. Καλαμπόκης, Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου και Γ. Χαλικιάς, Επιστημονικός Υπεύθυνος του Πανελληνίου Συνδέσμου Εξαγωγέων και του Κέντρου Εξαγωγικών Ερευνών και Μελετών.

Τα συμπεράσματα που προέκυψαν φανερώνουν ότι χρειάζεται άμεσα ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο εξωστρέφειας που να απαντά στις σύγχρονες προκλήσεις παραγωγής προϊόντων και προσφοράς υπηρεσιών, βασισμένο στην ποιότητα, την καινοτομία, τη διαφοροποίηση, τις στοχευμένες αγορές, τα διεθνή δίκτυα διανομών και τα ισχυρά brandnames, εκμεταλλευόμενο τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της χώρας.

Πιο ειδικά, στο συμπόσιο έγιναν αναλύσεις σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν στη σημερινή κατάσταση την οικονομία, το γεγονός ότι η τιμή και το κόστος δεν καθορίζουν την ανταγωνιστικότητα ενός προϊόντος και το ότι ανταγωνιστική οικονομία δεν είναι η οικονομία που πουλάει προϊόντα σε χαμηλές τιμές αλλά εκείνη που παράγει και διαθέτει επώνυμα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν αξία στην παγκόσμια αγορά, τη σημασία της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας μας η οποία δεν συμβάλλει μόνο στην καταπολέμηση των προβλημάτων στο οικονομικό επίπεδο (ανεργία, εισοδήματα, δημοσιονομική κατάσταση) αλλά και στην πρόοδο και ευημερία σε κοινωνικό, πολιτικό, τεχνολογικό, επιστημονικό και πολιτισμικό επίπεδο, και στη συμβολή του μάρκετινγκ στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας της ελληνικής οικονομίας.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εικαστικά
Στο NYX Esperia Palace ανακαλύπτεις το «σχήμα της επιθυμίας»
Αγορές
realme GT 8 Pro: Ένα από τα πρώτα smartphones με Snapdragon 8 Elite Gen 5 στην ελληνική αγορά
Εκδηλώσεις
15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στην μεγάλη γιορτή των spirits;
Εταιρικές Δράσεις
Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας powered by ΔΕΗ
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ
Εταιρικές Δράσεις
Η δύναμη της πρόληψης στο Avenue Mall – Μια δράση ζωής με το “Άλμα Ζωής”
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Εταιρικές Δράσεις
Νέα εποχή για τη δουλειά και τα ταξίδια: Το Go Flexy έρχεται στην Ελλάδα
Εταιρικές Δράσεις
Το Ηeraklio Travel ξεκινάει το νέο «ταξίδι» του ως Regal Travel Management Company