
Monopoli Team
21.09.2011
A
A
Στον κόσμο της διαφήμισης όλα μπορούν να συμβούν, ακόμα και να παντρευτεί ο Τζορτζ Κλούνεϊ. Ο ηθοποιός πρωταγωνιστεί σε διαφήμιση νορβηγικής τράπεζας, το σενάριο της οποίας θέλει μια “κοινή θνητή” να ξυπνά σε δωμάτιο πολυτελούς ξενοδοχείου μετά από μεθύσι και να ανακαλύπτει πως την προηγούμενη μέρα παντρεύτηκε τον ίδιο τον Τζορτζ Κλούνεϊ! Εκείνος μπαίνει στο δωμάτιο και την καλημερίζει κάνοντάς της κομπλιμέντα και δείχνοντάς της την έπαυλη όπου θα μένουν. Τι συμπέρασμα βγαίνει απ’ όλ’ αυτά, σύμφωνα με τη διαφήμιση…; Ότι κάποιοι άνθρωποι είναι τυχεροί στη ζωή. Οι υπόλοιποι, καλό είναι να αποταμιεύουμε!
[iframe width=”560″ height=”315″ src=”http://www.youtube.com/embed/C_8TGTKdrlY” frameborder=”0″ allowfullscreen ]
A
A
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρες καθημερινά στο email σου τα πιο δημοφιλή θέματα του Monopoli.gr και ό,τι καλύτερο συμβαίνει στην πόλη!
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
NEWS FEED
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Η τέχνη της… ζωής. Γιατί είναι εντάξει απλώς να αλλάζουμε γνώμη και επιλογές
Μετακόμιση: Πώς επιλέγουμε τόπο κατοικίας ανάλογα με τις προτεραιότητες στη ζωή
Πρεμιέρες: Γευστική ιστορία ενηλικίωσης
Η ιστορία της Πρωτομαγιάς: Από την «αναγέννηση» της φύσης στην «αναγέννηση» της εργατικής τάξης
Η εργατική Πρωτομαγιά μέσα από τους στίχους σπουδαίων ποιητών
Πρωτομαγιά στην Αθήνα: Στα πάρκα της πόλης για βόλτες, πάρτι και πικ-νικ
Το UP FM Festival επιστρέφει στην Πάτρα με Παύλο Παυλίδη, Εθισμό και ελεύθερη είσοδο
Eurovision 2025: Ποιος θα δώσει το 12άρι της Ελλάδας στον τελικό
Φεστιβάλ Δήμου Αθηναίων: Ξεκινά την Πρωτομαγιά με πικ-νικ στην Ακαδημία Πλάτωνος – Όσα θα δούμε την 1η εβδομάδα
Μπαίνει στα δημοτικά το μάθημα της λογοτεχνίας