MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
12
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Ευρωπαϊκή διάκριση για το πρόγραμμα Αποστολή Νερό!

Μια πολύ σημαντική ευρωπαϊκή διάκριση προστέθηκε στο πλούσιο portfolio της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της Coca-Cola Hellas, με τη βράβευση του προγράμματος Αποστολή Νερό, στο πλαίσιο του αναγνωρισμένου θεσμού European Excellence Awards.

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στη Πράγα, το καινοτόμο περιβαλλοντικό πρόγραμμα Αποστολή Νερό αναδείχθηκε πρώτο στην κατηγορία «Εθνικές και Τοπικές καμπάνιες Επικοινωνίας», σε ένα διαγωνισμό, όπου συμμετείχαν 1400 ευρωπαϊκές υποψηφιότητες συνολικά, σε 58 κατηγορίες.

 

Το βραβείο επιβεβαιώνει τη δέσμευση του Συστήματος της Coca-Cola στην Ελλάδα αναφορικά με το περιβάλλον και την προστασία των φυσικών πόρων του νερού. Μέσα από το ολοκληρωμένο πρόγραμμα «Αποστολή Νερό», που υλοποιείται από το 2006, στόχος είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των Ελλήνων σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση αλλά και με τρόπους εύκολους και καθημερινούς για τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων.

Με άξονα το σύνθημα «Νοιάσου για το Νερό» και με ποικίλα και ενδιαφέροντα επικοινωνιακά εργαλεία το πρόγραμμα έχει καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού. Υπολογίζεται ότι συνολικά περισσότεροι από 2 εκατομμύρια Έλληνες έχουν γίνει αποδέκτες του μηνύματος ορθολογικής χρήσης του νερού. Μέσα στις επικοινωνιακές δράσεις του προγράμματος περιλαμβάνονται καμπάνια επικοινωνίας, τόσο στα ηλεκτρονικά, όσο και στα έντυπα μέσα καθώς και καμπάνια ενημέρωσης σε συνεργαζόμενους φορείς, ενώσεις και οργανισμούς καθώς και χρήση του διαδικτύου.

 

Τέλος, κατά τη διάρκεια του 2010 πραγματοποιήθηκαν καινοτόμες ενέργειες όπως η υλοποίηση διαγωνισμού  comics για νέους δημιουργούς 22 έως 30 ετών, με στόχο την ευαισθητοποίηση του νεανικού κοινού σχετικά τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων στη χώρα μας αλλά και τη δημιουργική απεικόνιση του προβλήματος της λειψυδρίας μέσα από τα μάτια των νέων δημιουργών.

Επιπλέον, το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» πέρα από την ευαισθητοποίηση ενός μεγάλου μέρους του ελληνικού κοινού, στοχεύει και σε ουσιαστικά αποτελέσματα αναφορικά με την ορθολογική διαχείριση των υδάτινων πόρων. Με τη σύμπραξη του Μεσογειακού Σκέλους της διεθνούς σύμπραξης για το νερό, το Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα υλοποιεί εδώ και δυο χρόνια το πρόγραμμα «Συλλογή Ομβρίων Υδάτων» για την άμβλυνση του προβλήματος της λειψυδρίας σε νησιά των Κυκλάδων. Τα απολογιστικά στοιχεία του προγράμματος αποδεικνύουν τη μετουσίωση της δέσμευσης σε ουσιαστική πράξη. Από το 2009 έως και σήμερα έχουν εγκατασταθεί 17 μονάδες συλλογής βρόχινου νερού, σε 8 ελληνικά νησιά των Κυκλάδων που αντιμετωπίζουν έντονο πρόβλημα λειψυδρίας. Οι μονάδες έχουν δυνατότητα συλλογής 650.000 λίτρων ετησίως και καλύπτουν τις ανάγκες των 5.500 κατοίκων των νησιών. Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί και στην εκπαιδευτική διάσταση του προγράμματος. Παράλληλα με την τοποθέτηση των υδατοσυλλεκτών, στα νησιά όπου έχει υλοποιηθεί το πρόγραμμα έχουν λάβει χώρα εκπαιδευτικά σεμινάρια σε τοπικούς τεχνίτες, δασκάλους και μαθητές των νησιών. με τη χρήση ειδικού υλικού περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, με τον τίτλο «Το Δώρο της Βροχής», ειδικά ανεπτυγμένου για τις ανάγκες του προγράμματος.

Πληροφοριακά στοιχεία σχετικά με το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό»

To Σύστημα της Coca-Cola στην Ελλάδα, (Coca-Cola Hellas & Coca-Cola Τρία Έψιλον) στο πλαίσιο της δέσμευσης του για υπεύθυνη διαχείριση των φυσικών πόρων και των πρώτων υλών για τη διασφάλιση μιας Βιώσιμης Ανάπτυξης, ξεκίνησε το 2006 το πρόγραμμα «Αποστολή Νερό» που έχει ως στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εργαζόμενων και όλων των Ελλήνων σχετικά με την υπάρχουσα κατάσταση και τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων. Με σύνθημα «Νοιάσου για το νερό», το πρόγραμμα προτρέπει:

 

  • να μάθουμε περισσότερα για το μοναδικό αυτό αγαθό
  • να συνειδητοποιήσουμε τη σημασία του για τη Ζώη στον πλανήτη
  • να ενημερωθούμε για πρακτικούς τρόπους περιορισμού της αλόγιστης κατανάλωσης.
  • να αλλάξουμε νοοτροπία σχετικά με την καθημερινή χρήση του.

Το πρόγραμμα υλοποιείται με την υποστήριξη του Μεσογειακού Σκέλους της Διεθνούς Σύμπραξης για το Νερό (GWP: Global Reporting Initiative).

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
The Art of Life
Η νέα συλλογή της therinós resort wear είναι μια ωδή στην άνεση και την υψηλή αισθητική
Αγορές
SEVEN7EEN: Η νέα αρωματική σειρά Fizzy Lily αναδεικνύει την πιο μαγευτική πλευρά της θηλυκότητας
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»