MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΔΕΥΤΕΡΑ
24
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

Ο Αντώνης και τα μπλουζάκια του

Ξεκίνησε πριν από πολλά χρόνια με τους δημοσιογράφους-παρουσιαστές των δελτίων ειδήσεων, που διακριτικά κρατούσαν μια Mont Blanc στο χέρι. Στη συνέχεια, άλλες φορές διακριτικά κι άλλες όχι τόσο, η γνωστή στους ανθρώπους τού μάρκετινγκ πρακτική του product placement πήρε “αμπάριζα” τηλεόραση, κινηματογράφο και θέατρο – μια αμοιβαία επωφελής, καθαρά εμπορική σχέση που, αν τηρηθούν κάποιες ισορροπίες, δεν ενοχλεί, για να λέμε την αλήθεια, τον θεατή.

Monopoli Team

Αν, λέμε όμως, τηρηθούν κάποιες ισορροπίες. Κι αν αυτοί που φέρουν τα εν λόγω προϊόντα δεν διακηρύσσουν ότι είναι έξω από αυτή τη λογική κι ότι αρνούνται να εμπλακούν σε τέτοιες πρακτικές. Ότι κάνουν μόνο ό,τι τους γουστάρει γιατί είναι ωραίοι τύποι και γιατί το είδος της εκπομπής τους –η σάτιρα– για να πετύχει, πρέπει να είσαι, ή έστω να φαίνεσαι, «καθαρός» κι «ουδέτερος», κι αυτός που την παρακολουθεί να πιστεύει ότι αυτό που βλέπει είναι αυθόρμητο και ποτέ υστερόβουλο.

Έρχομαι λοιπόν τώρα στα μπλουζάκια του Αντώνη που όταν έκανε, ως «Ράδιο Αρβύλα», τη διαφήμιση για την κινητή τηλεφωνία, έσπευσαν οι αρμόδιοι να τεκμηριώσουν την επιλογή αυτή, επικαλούμενοι την κοινωνική διάσταση του συγκεκριμένου μηνύματος. Το τρώω σε πρώτη φάση. Και ξαφνικά, τις τελευταίες μέρες, ο ίδιος Αντώνης αποκτά μια μονομανία και εμφανίζεται στην εκπομπή με μπλουζάκια STAFF, κάθε μέρα κι άλλο.


Τυχαίο; Ε δεν νομίζω. Ο έμπειρος τηλεορασάνθρωπος, του οποίου τα πολυσυζητημένα και πραγματικά αξιοζήλευτα T-shirts δεν έφεραν ποτέ κάνενα σήμα, όλως ξαφνικά φοράει μια συγκεκριμένη μάρκα. Εγώ, η καλοπροαίρετη, να δεχτώ ότι του τα στείλανε δώρο από την εταιρεία, μιας και ξέρουν ότι έχει ένα κόλλημα με τα μπλουζάκια. Αυτός μπορεί να δεχτεί ότι δυσκολεύομαι να πιστέψω πως δεν του πέρασε απ’το μυαλό ότι δεν είναι έξυπνο να τα φορέσει έτσι, όλα μαζεμένα, για το φόβο κάποιων άλλων, κακοπροαίρετων, που θα πουν ότι τα παίρνει;

 

Εγώ, ημικαλοπροαίρετα τώρα, έχω ψύλλους στ’αυτιά. Σκέφτομαι λοιπόν ότι κι εκείνη τη βραδιά την περσινή σαιζόν, που λύσσαξαν κυριολεκτικά όλοι οι Αρβυλαίοι με το «Τυχαίο; Δεν νομίζω» κι εμείς, οι του επαγγέλματος, αναρωτιόμασταν «τα πήραν, δεν τα πήραν», είχαμε ένα άλφα δίκιο να προβληματιζόμαστε. Με το Jumping Fish πάλι, άλλη αμφιβολία. Έπιασα τον εαυτό μου να κοιτάζει προσεκτικά τι φοράνε, τι λένε, τι δείχνουν.

 

Ράγισε το γυαλί. Χάθηκε η αξιοπιστία. Όπως και να το πω, χαλιέμαι ρε Αντώνη και αλλάζω κανάλι.

Μαρίνα Βύρωνος

Περισσότερα από Ιστορίες
Σχετικά Θέματα
Επίκαιρα
AI και απολύσεις: Οι εταιρείες κόβουν τις junior θέσεις – Κίνδυνοι για τη νέα γενιά
Επίκαιρα
Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ για τις χριστουγεννιάτικες αγορές των Ελλήνων μέχρι τώρα
Art & Culture
Πήγαμε στην Ανοιχτή Πρόβα της Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού: μια αποκάλυψη
Art & Culture
Η Ομάδα Νοσταλγία στήνει μια σκοτεινή, μουσική τελετουργία στο Rabbithole
Art & Culture
Ένας αιώνας Martha Graham Dance Company στο Μέγαρο
Επίκαιρα
Ευρώπη: Οι γυναίκες δουλεύουν 45 ημέρες «τζάμπα»;
Art & Culture
Ο Βασίλης Βηλαράς γράφει για την τηλεόραση των ’90s και τα τραύματα που κληρονομήσαμε
Αγορές
Το σουβλάκι σε… καθεστώς πολυτέλειας: Νέος κύκλος ανατιμήσεων προ των πυλών
Art & Culture
"Η Δούκισσα της Πλακεντίας" στο Θέατρο Βεάκη (video)
Επίκαιρα
Αυτό είναι το πολιτιστικό masterplan του Υπουργείου Πολιτισμού για τη Θεσσαλονίκη
Επίκαιρα
ΟΦΥΠΕΚΑ – Καλλιστώ: Καταγγέλλουν την άγρια δολοφονία νεαρής αρκούδας στην ορεινή Δράμα
Επίκαιρα
«Προς τιμήν των πεσόντων»: Τι συμβολίζει το εμβληματικό γλυπτό του Μέμου Μακρή στο Πολυτεχνείο