MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
06
ΙΟΥΛΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ

“Aποστολή Νερό”: ευφάνταστη επικοινωνία με comics

O πρωτότυπος διαγωνισμός για νέους δημιουργούς comics που διοργάνωσαν η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, ολοκληρώθηκε με δύο νικητές που θα δημιουργήσουν ιστορίες για το νερό και την ορθή χρήση του!

author-image Μάρη Τιγκαράκη

Στο πλαίσιο του προγράμματος “Αποστολή Νερό” που στόχο έχει την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση του κοινού για τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων, η Coca-Cola Τρία Έψιλον δημιούργησε το ενημερωτικό portal www.apostolinero.gr, μέσα απ’ το οποίο έτρεξε έναν πρωτότυπο διαγωνισμό για νέους δημιουργούς.

Αντικείμενο του διαγωνισμού ήταν η δημιουργία comics με θέμα το νερό και τη λειψυδρία, με έπαθλο ένα συμβόλαιο
συνεργασίας για το σχεδιασμό μιας σειράς ιστοριών καθώς και άλλα δώρα.

Στο μεγάλο τελικό του διαγωνισμού, στον οποίο συμμετείχαν 18 νέοι δημιουργοί comic, ύστερα από ισοψηφία των έργων “After the last Drop” και “Φύλαξε μια σταγόνα ζωής”, των Δημήτρη Κουμεντακάκου και Θανάση Κατσίλη αντίστοιχα, η επταμελής επιτροπή ανέδειξε και τους 2 νέους δημιουργούς ως νικητές.

Οι 2 δημιουργοί θα σχεδιάσουν από 12 ιστορίες comic, οι οποίες θα δημοσιευθούν στην Καθημερινή της Κυριακής και θα αποτελέσουν την επικοινωνιακή καμπάνια του προγράμματος «Αποστολή Νερό», συμβάλλοντας με τη φαντασία τους στην ενεργοποίηση της κοινής γνώμης σχετικά με το πρόβλημα της λειψυδρίας στη χώρα μας και τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων.

 

Την επταμελή κριτική επιτροπή αποτέλεσαν οι:

Λήδα Τσένε, Επικοινωνιολόγος, PhD Επιστημονική Συνεργάτης και Διδάσκουσα Τμήμα ΕΜΕΠ- Πάντειο Παν/μιο
Κατερίνα Μαρκέτη, Υπεύθυνη Διαφήμισης Καθημερινής, GK , Κάπα
Γεώργιος Χαρβαλιάς, Πρύτανης Σχολής Καλών Τεχνών
Σπύρος Ορνεράκης, Ιδιοκτήτης Σχολής Ορνεράκη
Γιώργος Βελλίδης, Επικεφαλής Τμήματος Επικοινωνίας, WWF Hellas
Αναστασία Σιδέρη, Διευθύντρια Επικοινωνίας Coca-Cola ΝΑ Ευρώπης
Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Σχέσεων Καταναλωτών, Coca- Cola Τρία Έψιλον

 

«Το πάθος και η δημιουργικότητα που αντικατοπτρίζονται σε όλα τα έργα, αποδεικνύουν για άλλη μία φορά ότι οι νέοι της Ελλάδας σήμερα, έχουν τη διάθεση, τη θέληση και τη φαντασία να συμμετέχουν και να συμβάλλουν, με το δικό τους δημιουργικό τρόπο, στην αφύπνιση του κοινού για θέματα που αφορούν όλους. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους συμμετέχοντες για την προσπάθειά τους, η οποία μας δίνει την έμπνευση να συνεχίσουμε να σχεδιάζουμε προγράμματα που στοχεύουν στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της Ελλάδας για τη σωστή διαχείριση των υδάτινων πόρων», αναφέρει η υπεύθυνη επικοινωνίας του προγράμματος Αποστολή Νερό, κυρία Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Σχέσεων Καταναλωτών της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

 

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
F1 – Η ταινία: Τα εντυπωσιακά ρολόγια της IWC Schaffhausen σε μια ειδική προβολή στα Village Cinemas
Δράσεις
Το Κύπελλο Μπρεάλ του Σπύρου Λούη ξανασυστήνεται στο κοινό
Εταιρικές Δράσεις
Από το σινεμά στην Αρχιτεκτονική: Ένα αρχιτεκτονικό γραφείο της Κυψέλης γιορτάζει τη δύναμη των ιδεών μέσω ενός δημιουργικού διαλόγου
Αγορές
Η εμβληματική σειρά Sun Beauty της Lancaster επανασυστήνεται
Εταιρικές Δράσεις
Έρευνα φοιτητών του Harvard για τους διανομείς του efood: Ικανοποιητικές αμοιβές, ευελιξία και ανεξαρτησία
Αγορές
Η Άβαξ εγκαινίασε το νέο showroom της MillerKnoll στον Άλιμο
Έξοδος
PATRÓN EL ALTO: Glam λανσάρισμα για την ultra premium τεκίλα
Αγορές
Η attrattivo τιμά τη Γιορτή του Πατέρα μ’ ένα τρυφερό video
Αγορές
«Enter the Intense»: Μαλλιά που μαγνητίζουν από τη SYOSS
Δράσεις
«Οι σπόροι του αύριο»: Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Dixan συνεχίζει να «εκπαιδεύει για ένα πιο καθαρό μέλλον»
Εταιρικές Δράσεις
Η Lady Gaga και η Sephora υποστηρίζουν την ομορφιά και την αποδοχή
Εταιρικές Δράσεις
John Wing: Άνοιξε το 2o κατάστημα στην Κυψέλη