MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΣΑΒΒΑΤΟ
06
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
PARTY

SEPHORA: Yποδέχθηκε το καλοκαίρι με το απόλυτο summer beauty party

Η SEPHORA Greece έδωσε, για ακόμη μια χρονιά, το πιο δυναμικό kick-off στο καλοκαίρι, με το SUMMER VIBES event, την ετήσια καλοκαιρινή γιορτή που έχει καθιερωθεί ως το απόλυτο beauty & lifestyle highlight της σεζόν.

Monopoli Team

To ειδυλλιακό Bungalow 7, στη Γλυφάδα, μεταμορφώθηκε σ’ έναν παράδεισο ομορφιάς, γεμάτο χρώμα, μουσική, χαμόγελα και νέα προϊόντα. Celebrities, influencers, make-up artists και εκπρόσωποι των media βρέθηκαν στο πιο stylish καλοκαιρινό beauty rendez-vous, ανακαλύπτοντας τα πιο hot λανσαρίσματα από τα exclusive brands της SEPHORA.

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν ανάμεσα σε 40 beauty corners, και να μάθουν από κοντά όλα τα beauty νέα της καλοκαιρινής σεζόν, πρώτοι απ’ όλους, με κάθε corner να είναι μια νέα εμπειρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ“We Belong to Something Beautiful”: Η Sephora παρουσιάζει τη νέα καμπάνια της με τη Lady Gaga12.09.2018

Την ίδια στιγμή, όπως κάθε χρόνο, δε θα μπορούσαν να λείπουν και οι νέες αφίξεις. Με τη Sephora να έχει βάλει ψηλά τον πήχη στα exclusive προϊόντα παρουσίασε τρία νέα, καινοτόμα, brands που πλέον ανήκουν “στην οικογένεια της”.

Η KOSAS πρόκειται για ένα clean cruelty brand, skin improving που βασίζεται στα 5 επίπεδα του ανθρώπινου συστήματος Ένα μοναδικό brand που ιδρύθηκε από την καλλιτέχνιδα και χημικό Sheena Yaitanes με έδρα το Λος Άντζελες. Χρησιμοποιεί τις καλλιτεχνικές της γνώσεις για τα χρώματα και δημιουργεί τόνους μακιγιάζ για όλους τους τύπους δέρματος.

Η HOURGLASS, μια vegan και cruelty-free μάρκα ομορφιάς που επαναπροσδιορίζει τα Luxury καλλυντικά με καινοτόμες φόρμουλες, πρωτοποριακές επιδόσεις και ελκυστικές συσκευασίες και πλέον μπορούμε να βρούμε μεγαλύτερη συλλογλη

Η CHĀMPO, ένα σύγχρονο haircare brand εμπνευσμένο από την αρχαία ινδική τελετουργία καθαρισμού και φροντίδας των μαλλιών, όπως αυτή περιγράφεται στην Αγιουρβέδα. Συνδυάζοντας τη σοφία αιώνων με τη σύγχρονη επιστήμη της τριχολογίας, οι clean, φυτικής προέλευσης φόρμουλες της Chämpo — παρασκευασμένες στο Ηνωμένο Βασίλειο — προσφέρουν ολιστική φροντίδα και αποκατάσταση, μέσα από τρεις σειρές βασισμένες στους τύπους Dosha: Vata, Pitta και Kapha.

Το αγαπημένο brand Summer Fridays, που πλέον είναι διαθέσιμο και σε επιλεγμένα φυσικά καταστήματα με ακόμα πιο πλούσια συλλογή.

Παράλληλα, η K-beauty ομπρέλα εμπλουτίζεται με την Yepoda. Τα προϊόντα του brand κατασκευάζονται στην Κορέα με φυσικά & ενεργά συστατικά. Χωρίς σιλικόνες ή parabens, προσαρμόζονται σε κάθε τύπο επιδερμίδας.

Εντυπωσιακό ήταν και το corner της Fenty Hair, με τους καλεσμένους να γνωρίζουν ακόμα καλύτερα όλη τη συλλογή.

Την τιμητική της είχε φυσικά και η νέα σειρά της Sephora Collection Summer 2025, με έμπνευση καλοκαιρινά και τροπικά φρούτα, και τις compact summer-friendly συσκευασίες να γίνονται viral από την πρώτη στιγμή. Το κοινό είχε επίσης την ευκαιρία να ανακαλύψει τα travel-size αγαπημένα του.

Από το event δε θα μπορούσε να λείπει το fun στοιχείο με καλοκαιρινά, διαδραστικά παιχνίδια, να χαρίζουν beauty δώρα στους τυχερούς.

Με φόντο τη θάλασσα και το ηλιοβασίλεμα, η βραδιά κορυφώθηκε με δροσερά signature cocktails και υπέροχες καλοκαιρινές μουσικές.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Γεύση
Νέα εποχή με το γαστρονομικό take over της Αίγλης Ζαππείου
Εταιρικές Δράσεις
Η νέα καμπάνια της Answear εστιάζει στην ψυχική υγεία των ανδρών
Εταιρικές Δράσεις
Ivana Grossi: Μια νέα capsule συλλογή που αναδεικνύει τη θηλυκότητα
Εταιρικές Δράσεις
Το Electra Rhythm Athens εγκαινίασε την νέα του εποχή
Εικαστικά
Στο NYX Esperia Palace ανακαλύπτεις το «σχήμα της επιθυμίας»
Αγορές
realme GT 8 Pro: Ένα από τα πρώτα smartphones με Snapdragon 8 Elite Gen 5 στην ελληνική αγορά
Εκδηλώσεις
15 χρόνια Athens Bar Show: Τι ξεχωρίσαμε στην μεγάλη γιορτή των spirits;
Εταιρικές Δράσεις
Παιδικό & Εφηβικό Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας powered by ΔΕΗ
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ