MENU
Κερδίστε Προσκλήσεις
ΚΥΡΙΑΚΗ
02
ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ
MARKET NEWS

attica: 20 χρόνια στην κορυφή της μόδας και της ομορφιάς

Τα πολυκαταστήματα που άλλαξαν την αγορά του premium retail στην Ελλάδα.

Monopoli Team

Τα πολυκαταστήματα attica, μέλος της IDEAL Holdings, γιορτάζουν φέτος 20 χρόνια ηγετικής παρουσίας, συνεχούς εξέλιξης, καινοτομίας και συμβολής στην ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς επώνυμων και πολυτελών προϊόντων μόδας και ομορφιάς σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις και πρότυπα.

Ξεκινώντας το 2005 από το εμβληματικό City Link, ένα κτίριο ορόσημο στο κέντρο της Αθήνας, και μέσα από μια μοναδικά επιτυχημένη πορεία, τα attica έχουν πλέον εδραιωθεί ως κορυφαίος προορισμός αγοραστικής εμπειρίας και ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σήματα στην ελληνική αγορά λιανικής.

Παράλληλα και από την πρώτη στιγμή της λειτουργίας τους, τα attica πρωταγωνιστούν στην ανάπτυξη του κλάδου εξειδικευμένου λιανικού εμπορίου (premium retail) στην Ελλάδα, συστήνοντας στο καταναλωτικό κοινό μια νέα φιλοσοφία αγορών με την εισαγωγή των πιο σύγχρονων διεθνών τάσεων, όπως είναι το experiential retail, εμπλουτίζοντας τις προϊοντικές επιλογές και αναβαθμίζοντας την εξυπηρέτηση του πελάτη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑΤα Marks & Spencer υποδέχονται τη νέα συλλογή για την Άνοιξη 202512.09.2018

Σήμερα τα attica, με μια μακροχρόνια και ισχυρή επενδυτική στρατηγική, μια διοικητική ομάδα με διεθνή εμπειρία, διαρκείς υψηλές επιδόσεις, εξειδικευμένες υπηρεσίες και συνεργασίες με περισσότερα από 1.000 brands, υποδέχονται κάθε χρόνο περισσότερους από 6 εκατ. επισκέπτες στα 4 πολυκαταστήματα και τα 7 καταστήματα που διαθέτουν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ενώ το online κανάλι αγορών (e-shop) προσελκύει περισσότερους από 11,4 εκατ. επισκέπτες ετησίως.

Με αφορμή τον εορτασμό των 20 χρόνων, ο Δημοσθένης Μπούμης, Διευθύνων Σύμβουλος των πολυκαταστημάτων attica, δήλωσε ότι: «Τα attica είναι κάτι περισσότερο από ένα πολυκατάστημα. Είναι μία σύγχρονη φιλοσοφία αγορών, ένας προορισμός που προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τους πελάτες μας που αναζητούν κορυφαία προϊόντα, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και μοναδική ατμόσφαιρα. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την επιτυχημένη πορεία και την εξέλιξή μας. Έχουμε σχεδιάσει μοναδικές εορταστικές δράσεις κατά την διάρκεια αυτής της χρονιάς με σκοπό να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας, τους εργαζομένους και τους συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη τους εδώ και 20 χρόνια».

Δημοσθένης Μπούμης, Διευθύνων Σύμβουλος πολυκαταστήματα attica

Τα attica διαμορφώνουν την αγορά του premium retail στην Ελλάδα

Εδώ και 20 χρόνια, τα attica αποτελούν σημείο αναφοράς και διαμορφώνουν την αγοραστική συμπεριφορά στους κλάδους μόδας και ομορφιάς, σύμφωνα με τις διεθνείς τάσεις και πρότυπα.

Επενδύοντας στο experiential retail, τα attica προσφέρουν κορυφαία premium αλλά και niche brands σε καταστήματα υψηλής αισθητικής μαζί με βέλτιστες πρακτικές σε υπηρεσίες omnichannel και με άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.

Η δυναμική είσοδος των attica στο ηλεκτρονικό εμπόριο ήδη από το 2017 συμβάλλει και στην ανάπτυξη του online retail στην Ελλάδα καθώς το attica e-shop κατέχει ηγετική θέση στον κλάδο των καλλυντικών επιλεκτικής διανομής και περισσότερους από 45.000 κωδικούς μόδας και ομορφιάς που συνεχώς ενισχύονται.

Παράλληλα,  τα attica, με παρουσία σε στρατηγικά σημεία, αποτελούν πόλο έλξης για τους επισκέπτες στην Ελλάδα. Μόνο το 2024, οι πωλήσεις προς ταξιδιώτες τρίτων χωρών (Tax Free) στο σύνολο των πολυκαταστημάτων attica αυξήθηκαν κατά 24%.

Ισχυρές επιδόσεις και σημαντική συνεισφορά στην οικονομία

Με περισσότερους από 2.200 εργαζομένους (καταστήματα attica και shops-in-a-shop), τα attica αποτελούν σημαντικό εργοδότη που επενδύει στη δημιουργία θέσεων εργασίας αλλά και την εκπαίδευση και ανάπτυξη σύγχρονων δεξιοτήτων των εργαζομένων στην ελληνική αγορά λιανικής.

Στο επίκεντρο της αναπτυξιακής στρατηγικής των attica βρίσκεται το Elevation Project, ένα από τα πιο φιλόδοξα, εκτεταμένα και μακροχρόνια επενδυτικά πλάνα στην ελληνική αγορά λιανικής, συνολικού ύψους άνω των €40 εκατ. που ξεκίνησε το 2021 και θα ολοκληρωθεί το 2027. Ήδη η πρώτη φάση με επενδύσεις €31,5 εκατ. έχει ολοκληρωθεί ενώ για το 2025 και την επόμενη τριετία σχεδιάζονται επενδύσεις άνω των 15 εκατ. ευρώ για την εισαγωγή νέων brands, υπηρεσιών και τεχνολογίας.

Οι θετικές οικονομικές επιδόσεις επιβεβαιώνουν τη δυναμική της ανάπτυξης των πολυκαταστημάτων attica. Συγκεκριμένα, το 2024 η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) ενισχύθηκε κατά 15% στα €27,4 εκατ. με τις λιανικές πωλήσεις να διαμορφώνονται σε €247 εκατ., σημειώνοντας αύξηση 9% έναντι του 2023. Καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη είχαν σημαντικές επενδύσεις όπως η ανακαίνιση του Golden Hall, η επέκταση του CityLink, η ενίσχυση του e-shop με νέα brands μόδας, καθώς και η αύξηση των πωλήσεων προς ταξιδιώτες τρίτων χωρών (Tax Free) κατά 24%.

Περισσότερα από Εταιρικές Δράσεις
Σχετικά Θέματα
Εταιρικές Δράσεις
Chiesi “We ACT Day” 2025: Περιβαλλοντική ευθύνη σε δράση
Εταιρικές Δράσεις
Conrad Corfu: Το νέο πολυτελές resort της Hilton υπόσχεται την απόλυτη απόδραση στο Ιόνιο
Εταιρικές Δράσεις
«Έχεις Μήνυμα»: Η νέα εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της GSK για τους γυναικολογικούς καρκίνους
Εκδηλώσεις
Θεατρικό εργαστήριο για άτομα με άνοια και φροντιστές στο ΚΠΙΣΝ
Εταιρικές Δράσεις
Η δύναμη της πρόληψης στο Avenue Mall – Μια δράση ζωής με το “Άλμα Ζωής”
Δράσεις
Seventeen: Με την πρωτοβουλία Celebrate your Scars υποστηρίζει γυναίκες που έχουν βιώσει τον καρκίνο του μαστού
Εταιρικές Δράσεις
Νέα εποχή για τη δουλειά και τα ταξίδια: Το Go Flexy έρχεται στην Ελλάδα
Εταιρικές Δράσεις
Το Ηeraklio Travel ξεκινάει το νέο «ταξίδι» του ως Regal Travel Management Company
Αγορές
Ανακαλύψτε τα Fashion Shopping Days στο Designer Outlet Athens
Αγορές
Ο χορός των σχέσεων μέσα από τη νέα καμπάνια της Answear
Εταιρικές Δράσεις
Leonardo Hotels & Resorts Mediterranean: 20% έκπτωση για όλες τις κρατήσεις σε Ελλάδα και Κύπρο
Εταιρικές Δράσεις
The Campari Hotel: To Campari γιόρτασε την έναρξη του Negroni Week με ένα μοναδικό event στο Μπάγκειον